خانهاخبار
تصاویر واقعی از گوشی پرچمدار OnePlus 6؛ بریدگی کوچک‌تر در مقایسه با آیفون 10

تصاویر واقعی از گوشی پرچمدار OnePlus 6؛ بریدگی کوچک‌تر در مقایسه با آیفون 10

تصاویر جدیدی از نمونه واقعی گوشی پرچمدار OnePlus 6 به‌دست آمده است که این مدل را فاش می‌کند؛ جانشین OnePlus 5T فاقد حاشیه در بالای نمایشگر خود خواهد بود.
۱۳۹۷/۲/۱۵

شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی از گوشی پرچمدار جدید OnePlus یعنی OnePlus 6 منتشر شده است؛ این مدل در تاریخ 17 مه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و همین موضوع باعث شده تا روند انتشار تصاویر واقعی از پرچمدار جدید شرکت OnePlus تشدید شود. به‌تازگی، مجموعه تصاویر جانشین OnePlus 5T منتشر شده است تا با طراحی این مدل بیشتر آشنا شویم؛ البته تصاویر به‌دست امده، کیفیت چندان مطلوبی ندارند اما شما را راضی نگه خواهند داشت.

image

آن‌طور که پیداست، شرکت OnePlus بریدگی کوچک‌تری را در بالای صفحه‌نمایش پرچمدار OnePlus 6 در مقایسه با iPhone X اپل اعمال کرده است؛ همان‌طور که می‌دانید، آیفون 10 این روند را در میان سازندگان رواج داد و حال پرچم‌دار جدید OnePlus با طراحی شبیه به آیفون 1000 دلاری اپل پا به میدان خواهد گذاشت. با اینکه هوآوی و ال‌جی حاشیه‌ی پایین نمایشگر را در گوشی‌های پرچم‌دار 2018 خود حفظ کرده‌اند اما OnePlus موفق شده پرچم‌دار جدید خود را به گونه‌ای توسعه دهد که حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش باریک باشد.

image

جک هدفون از پرچم‌دار OnePlus 6 حذف نشده است و اگر از هدفون‌های قدیمی با این اتصال استفاده می‌کنید، گوشی جدید OnePlus شما را ناامید نخواهد کرد. این مدل به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است که از لیتوگرافی 10 نانومتری LPP در توسعه آن استفاده شده؛ هشت هسته پردازشی Kryo 385 به گوشی OnePlus 6 قدرت می‌دهد که فرکانس پردازشی آن‌ها 2.8 گیگاهرتز است. ضمن اینکه جانشین OnePlus 5T با حداکثر هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه از نوع UFS 2.1 عرضه خواهد شد. تأمین انرژی پردازنده بر دوش یک باتری 3450 میلی‌آمپر است که از شارژ سریع اختصاصی وان‌پلاس موسوم به Dash Charge 2.0 بهره می‌گیرد.

image

انتظار می‌رود پرچمدار 2018 شرکت OnePlus به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز شده باشد و از دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی بهره بگیرد؛ احتمالاً سنسور 16 مگاپیکسلی دهانه لنزی F1.7 خواهد داشت تا بدین شکل، بتواند تصاویر نسبتاً خوبی در محیط‌های تاریک به ثبت برساند. لازم به‌ذکر است که OnePlus 6 با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه 6.28 اینچی عرضه خواهد شد؛ نمایشگر این گوشی، نسبت ابعاد 19:9 دارد تا نسبت به صفحه‌نمایش OnePlus 5T کشیده‌تر باشد. در قاب پشتی از شیشه استفاده شده است و شاید پرچم‌دار آینده OnePlus از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. انتظار داریم ارزان‌قیمت‌ترین مدل از OnePlus 6 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه تنها 518 دلار قیمت‌ داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۷/۲/۱۵
بهترین گوشی جهانم بزنه من نمی خرم چون نمایندگی رسمی نداره کشورماودلیل دوم هم اینه برند ناشناخته ای هست اینو بخری بعدا بخوای بفروشی کسی نمی خره یامفدمی خرن این بلا یه بارسرم امده ایسوس زین فون 3خریدم عالی بود ولی موقع فروش چون برند نیست کسی نمی خرید یا مفدبرمی داشتن ولی پدرم هواوی داشت موقع فروش همین که گذاشت دیوار 10نفر زنگ زدن گفتن می خوانش .واسه این همیشه برندبخرین سعی کنید از3برند پرفروش کشورهمیشه گوشی بخرین سامی یا هواوی یا ایفون

مسعود

۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا تو ایران نمیااااااااد؟ ... من همه ی ویدئوهای وان پلاس رو دیدم از اول تا الان ... بی تردید بهترین گوشی دنیاس در هر زمینه ای ... ولی چون برای شرکتها سود نداره زیر بارش نمیرن که وارد کنند... شرکتهای اپل سامسونگ و هوآوی مسلما درآمد بیشتری براشون داره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۱۵
گویا مجهز به پنل OLED است. و این یعنی برگ‌برنده?
حاشیه پایین هم که فرمودید خیلی‌کم شده? پس بزنید کف‌قشنگه را???