خانهاخبار
زمان معرفی رسمی گوشی HTC U12 Plus مشخص شد

زمان معرفی رسمی گوشی HTC U12 Plus مشخص شد

شرکت HTC با انتشار یک توئیت رسمی، تأیید کرده است پرچم‌دار جدید خود را در تاریخ 23 مه (2 خرداد) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این مدل به عنوان اولین پرچم‌دار HTC به دوربین دوگانه مجهز شده است.
۱۳۹۷/۲/۱۵

شرکت HTC با انتشار یک توئیت جدید، تأیید کرده است گوشی پرچمدار 2018 خود را چه زمانی معرفی خواهد کرد؛ براساس اطلاعات ارائه شده توسط این سازنده تایوانی، جانشین HTC U11 Plus در تاریخ 23 مه (2 خرداد) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این شرکت هنوز اعلام نکرده است پرچم‌دار آینده خود را چه خواهد نامید اما براساس شایعات، امسال خبری از عرضه HTC U12 نیست؛ گفته می‌شود شرکت تایوانی تنها یک گوشی پرچم‌دار در سال 2018 معرفی خواهد کرد و HTC U12 Plus پرچم‌دار امسال این سازنده است.

توئیت HTC توسط شعبه‌ی آمریکایی این شرکت، منتشر شده است؛ به همراه زمان معرفی رسمی پرچم‌دار آینده HTC، تصویری ارائه شده است که سخت‌افزار درون HTC U12 Plus را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر به نوعی تأیید می‌کند جانشین HTC U11 Plus به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ به‌نظر می‌رسد شایعات گذشته مبنی بر عرضه HTC U12 + به عنوان اولین پرچم‌دار شرکت سازنده خود با دوربین دوگانه صحت داشته باشد. آخرین شایعات حاکی از آن است که پرچم‌دار 2018 شرکت HTC از دوربین دوگانه 16 و 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ با اینکه شرکت تایوانی فبلت HTC U11 Plus را به تبعیت از تِرِند رایج در بازار با حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده 18:9 ارائه داده بود، اما این مدل تنها به یک دوربین مجهز شده است.

image

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، فبلت جدید HTC فاقد صفحه‌نمایش از نوع OLED است و مانند نسل قبل از پنل Super LCD بهره خواهد برد؛ گفته می‌شود شرکت تایوانی از نسل ششم پنل‌های Super LCD استفاده کرده است. نمایشگر این گوشی، 6.0 اینچی خواهد بود و رزولوشن WQHD+ دارد. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام که هشت هسته پردازشی دارد و از فرآیند ساخت 10 نانومتری در توسعه آن استفاده شده است، قدرت گوشی جدید HTC را تأمین خواهد کرد؛ این پردازنده در پرچم‌داران مختلفی از جمله Galaxy S9 سامسونگ، Xperia XZ2 سونی و LG G7 ThinQ به کار گرفته شده است و محصولات دیگری از جمله OnePlus 6 و Xiaomi Mi 7 به آن مجهز خواهند شد.

لازم به‌ذکر است که از نظر طراحی، جانشین HTC U11 Plus طراحی چندان متفاوتی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت؛ حاشیه‌ی بالا و پایین نمایشگر حفظ شده است و خبری از حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جایگزینی آن با یک زائده کوچک‌تر که Notch نامیده می‌شود، نخواهد بود. شرکت‌های مختلف نظیر هوآوی، ال‌جی و وان‌پلاس نسبت به توسعه پرچم‌دار جدید خود با طراحی مانند آیفون 10 اقدام کرده‌اند؛ از این رو، حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش از پرچمداران جدید این سه شرکت حذف شده است و بریدگی کوچک‌تر جای این حاشیه را گرفته است.

باید دید شرکت تایوانی‌ با جدیدترین پرچم‌دار خود چگونه عمل خواهند کرد؛ این مدل که آخرین تیرِ HTC برای رقابت با شرکت‌های مطرح محسوب می‌شود، در حالی به بازار عرضه خواهد شد که پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ فروشی کم‌تر از انتظار داشته‌اند. با این‌حال، بعید است U12 Plus به راحتی بتواند از سد رقیب خود یعنی P20 Pro که با سه دوربین عملکرد خیره‌کننده‌ای در زمینه عکاسی دارد؛ به راحتی عبور نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

یه نفر

۱۳۹۷/۲/۲۱
میشه بیخیال اینکه هی بگید این تقلید میکنه اون تقلید میکنه بشید.
اون طوری حساب کنید اولین برندی که گوشی زد بعدش نباید برند دیگه به وجود میومد اصلا

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۷
مفتش گرونه گوشی های هنگ تی سی اصلا ارزش خرید نداره بزودی هم ورشکست میشه و بازار از جنس های بنجولش خالی میشه هرچند همین الانم کسی به اسباب بازی های هنگ تی سی نگاه هم نمیکنه چه برسه به اینکه بخوان بخرن

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۷
هواوی کیفیتش چندین براب رهنگ تی سیه در ضمن اولین گوش یدو دوربینه رو سامسونگ زد به نام b710 که بعدش هم ال جی زد و بعد هنگ تی سی از اونا تقلید کرد کلا هنگ تی سی از سامسونگ و ال جی کم تقلید نکرده مثل هنگی u ultra یا همین هنگی u12

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۷
مفتش گرونه گوشی های هنگ تی سی اصلا ارزش خرید نداره بزودی هم ورشکست میشه و بازار از جنس های بنجولش خالی میشه هرچند همین الانم کسی به اسباب بازی های هنگ تی سی نگاه هم نمیکنه چه برسه به اینکه بخوان بخرن

مجتبی

۱۳۹۷/۲/۱۶
اولین گوشی دو دوربین سامسونگ بی ۷۱۰ (Samsung SCH-B710) سال 2007
دومین گوشی ال جی LG Optimus 3D سال 2011
سومین گوشی HTC EVO 3D سال 2011