خانهاخبار
فبلت جدید ال‌جی با نام Q Note به عرضه نزدیک شد

فبلت جدید ال‌جی با نام Q Note به عرضه نزدیک شد

ال‌جی موفق به ثبت نام تجاری Q Note در کره جنوبی شده است؛ انتظار داریم این شرکت، فبلتی جدید را مجهز به قلم عرضه نماید.
۱۳۹۷/۲/۱۴

براساس گزارشی جدید، ال‌جی ممکن است فبلت Q Note را در آینده‌ای نزدیک عرضه کند؛ شرکت کره‌ای، نام تجاری Q Note را در اوایل ماه جاری میلادی به ثبت رسانده است. اطلاعات به‌ ثبت رسیده در KIPRIS (سازمان خدمات مربوط به مالکیت معنوی در کره جنوبی)، نام تجاری Q Note را به یکی از محصولات دسته 9 (شامل نمایشگر گوشی، گوشی‌هوشمند، باتری، هدست بی‌سیم و ...) متعلق می‌داند؛ با این‌حال، گمان می‌رود Q Note در واقع نام تجاری یک گوشی‌هوشمند باشد که توسط ال‌جی آماده شده است. شرکت کره‌ای محصولات دیگری را از سری Q به عنوان گوشی‌هوشمند ارائه داده است و Q Note می‌تواند عضو جدیدی از این خانواده باشد.

با توجه به پسوند Note که در نام تجاری این مدل به کار گرفته شده است، بعید نیست Q Note یک فبلت مجهز به قلم باشد؛ با این‌حال، هیچ تأییدی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد. طراحی گوشی جدید LG که از قلم بهره می‌گیرد، هنوز مشخص نشده است؛ ضمن اینکه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری احتمالی آن یا زمان عرضه Q Note وجود ندارد. همچنین هنوز نمی‌دانیم Q Note یک فبلت ارزان‌قیمت خواهد بود که تجربه استفاده از یک فبلت مجهز به قلم را با پرداخت هزینه کم امکان‌پذیر خواهد کرد یا خیر؛ شاید هم ال‌جی در حال آماده‌سازی یک رقیب برای فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ است که در اواخر تابستان عرضه خواهد شد و با استفاده از یک قلم اختصاصی، پرچمدار آینده رقیبش را به چالش خواهد کشید.

image

همان‌طور که می‌دانید، ال‌جی تنها از گوشی پرچمدار G7 ThinQ در مراسم خبری خود در تاریخ 12 اردیبهشت رونمایی کرده است؛ به همین جهت، Q Note احتمالاً در ماه‌های آینده مانند ژوئن یا جولای عرضه می‌شود. البته آنچه به عنوان زمان عرضه این گوشی گفتیم، تنها حدس و گمان است و هیچ تأییدی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد.

لازم به‌ذکر است که شرکت ال‌جی، یک گوشی میان‌رده با نام LG Stylo 4 را توسعه می‌دهد؛ این مدل به قلم مجهز شده است و با توجه به اطلاعاتی که توسط AndroidHeadlines منتشر شده است، حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت. با این‌حال، نمی‌دانیم LG Q Note تا چه اندازه به گوشی انحصاری LG Stylo 4 شباهت دارد و آیا مانند این مدل، حاشیه‌های باریکی دارد یا ال‌حی از حذف حاشیه‌های اطراف نمایشگر صرف‌نظر کرده است.

شرکت کره‌ای یک گوشی دیگر به جزء Q Note را از سری Q توسعه می‌دهد که LG Q7 نامیده می‌شود؛ انتظار داریم این گوشی به عنوان یک گوشی میان‌رده توسط LG عرضه شود که احتمالاً طراحی بدون حاشیه خواهد داشت. ال‌جی از سری Q، دو گوشی Q6 و Q8 را عرضه کرده است که به ترتیب مدل‌هایی ارزان‌قیمت و گران‌قیمت هستند؛ گوشی Q6 با طراحی مانند پرچمدار LG G6 توسعه یافته است و Q8 نیز از نمایشگر ثانویه بهره می‌گیرد و طراحی مانند فبلت V20 ال‌جی را در ذهن تداعی می‌کند. به همین جهت، انتظار داریم مدل LG Q7 مشخصاتی بین این دو مدل داشته باشد؛ شاید هم طراحی مانند پرچمدار G7 ThinQ داشته باشد. 

شما چه حدس و گمانی پیرامون فبلت Q Note ال‌جی دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۷/۲/۱۵
اینم تقلید از سامسونگ اسم رو هم کپی کرد مثل صفحه نمایش ال جی جی 7 که از آیفون کپی کرده بود

Platform

۱۳۹۷/۲/۱۴
ال جی که در G7 اشتباهات بسیار مرگبار و غیر قابل باوری کرد مانند استفاده از یک صفحه نمایش بزرگتر و باکیفیت تر از قبل نسبت به آنچه در G6 بود با نور زیادتر از حتی صفحه نمایش برتر s9 سامسونگ به گفته خودشون اما نه از نوع کم مصرف OLED در واقع از نوع پر مصرف LCD با باطری کم ظرفیت 3000 میلی آمپری و در کل موردی خیلی خاص در اون نبود که سر و صدا راه بندازه مانند اون مواردی که در هوآوی Mate10 pro و p20 pro و سامسونگ S9 plus دیدیم، البته منظورم این نیست که ال جی را دور بریز و به درد نمیخورد و اینکه ال جی و سامسونگ و هوآوی و دیگر برنده ها همه خوب هستند و همراه با مزایا مطمئنن معایب هم دارن، در آخر اگر چه نمیشه آینده رو پیش بینی کرد اما هرگز ال چی با فبلتی قلم دار با هر نامی هرگز به پای گلکسی note سامسونگ که در بهره وری قلم بهترین و راحت ترین و کاملترین استفاده و نتیجه را داره نمیرسه همینطور که ال جی با استایلوس و دیگران نتوانستن