خانهاخبار
تصاویری از پنل جلویی شیائومی Mi 7 با طراحی آشنا!

تصاویری از پنل جلویی شیائومی Mi 7 با طراحی آشنا!

تصاویری که جدیداً از محافظ نمایشگر Xiaomi Mi 7 منتشر شده است، تأیید می‌کند این مدل با طراحی مانند پرچمدار 1000 دلاری اپل عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۱۴

شیائومی در اوایل بهار از گوشی پرچمدار خود با نام تجاری Mi Mix 2S رونمایی کرد؛ مدل مذکور به قدرتمندترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 مجهز شده است. با این‌حال، شرکت چینی آماده می‌شود تا گوشی پرچمدار دیگر خود یعنی Mi 7 را در نیمه دوم امسال معرفی کند که براساس شایعات، طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی خواهد داشت. آن‌طور که پیداست، جانشین Xiaomi Mi 6 فاقد حاشیه در بالای نمایشگر خود خواهد بود و زائده نسبتاً کوچک جای این حاشیه را گرفته است؛ تصاویری که اخیراً از محافظ نمایشگر پرچمدار Xiaomi Mi 7 به‌دست آمده است، طراحی احتمالی این گوشی را تأیید می‌کند.

image

عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به Notch به یک تِرِند تبدیل شده است و به همین جهت، نباید به شیائومی بابت تغییر در طراحی Xiaomi Mi 7 خرده گرفت؛ هوآوی با عرضه P20 و P20 Pro با یک زائده در بالای نمایشگر، از این روند تبعیت کرده است و LG نیز دیگر سازنده‌ای است که گوشی LG G7 ThinQ را با اتکا به چنین طراحی، توسعه داده است. با این‌حال، LG ادعا می‌کند که G7 ThinQ پیش از آیفون 10 توسعه یافته و طراحی آن کپی پرچمدار 1000 دلاری اپل نیست؛ به صورت مشابه، هوآوی نیز ادعا می‌کند که ایده حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر از گوشی‌های هوشمندش از چندین سال پیش به ذهن طراحان رسیده است اما تنها امسال تصمیم گرفته که این ایده را به واقعیت تبدیل کند.

تصاویری که اخیراً از گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 7 منتشر شده است، تأیید می‌کند این مدل حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را کنار نگذاشته است؛ ضمن اینکه در بالای نمایشگر، احتمالاً شاهد جای‌گیری سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی خواهیم بود که براساس شایعات، باعث شده تا عرضه جانشین Xiaomi Mi 6 برای چندین ماه به تعویق بیافتد. اگر به بالای محافظ نمایشگر نگاه کنید، متوجه حفره‌های زیادی خواهید شد که احتمالاً برای سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی درنظر گرفته شده است؛ این احتمال نیز وجود دارد که شرکت شیائومی از دوربین سلفی دوگانه برای پرچم‌دار آینده خود استفاده نماید.

image

با اینکه شیائومی موفق به حذف حاشیه‌ی پایین نمایشگر پرچمدار جدید خود نشده اما ضخامت این حاشیه در مقایسه با دیگر پرچمداران نظیر P20 Pro و LG G7 ThinQ کم‌تر است؛ به همین جهت، می‌توان Xiaomi Mi 7 را در این رابطه برتر نامید. با این وجود، هنوز مشخص نیست آیا جانشین Xiaomi Mi 6 از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر بهره خواهد برد یا سنسور اثرانگشت آن به قاب پشتی منتقل شده است؛ شایعاتی که در این رابطه وجود دارد، نشان می‌دهد که Mi 7 اولین گوشی ساخت شیائومی خواهد بود که با چنین فناوری عرضه می‌شود. هوآوی، فبلت Mate RS پورش دیزاین را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه داده است و Vivo نیز دو گوشی با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش معرفی کرده است. به همین جهت، جای تعجب ندارد در صورتی‌که شرکت شیائومی از رقبای خود پیروی کند و محصولی را با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش ارائه دهد.

شما چه انتظاری از پرچمدار شیائومی دارید؟ در صورت عرضه، آیا این گوشی را خریداری خواهید کرد یا G7 ThinQ یا پرچمداران هوآوی را انتخاب مناسب‌تری ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

M. Mehdi

۱۳۹۷/۲/۱۵
ای کاش ملت حداقل به اندازه هواوی ازش شناخت داشتند که به دونند با فاصله بهترین برند چینی هست

ya30n

۱۳۹۷/۲/۱۴
عالیه امیدوارم زودتر بیاد بخریم .
منتظر خبرای بیشتری هستیم