خانهاخبار
شایعه حذف تبدیل هدفون از جعبه آیفون‌های جدید قوت گرفت

شایعه حذف تبدیل هدفون از جعبه آیفون‌های جدید قوت گرفت

تحلیل‌گران موسسه Barclays مدعی شده‌اند در جعبه آیفون‌های امسال اپل، مبدل‌‌ لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری گنجانده نخواهد شد و برای استفاده از هدفون قدیمی خود، باید 9 دلار هزینه کنید.
۱۳۹۷/۲/۱۳

گفته می‌شود شرکت اپل از سه آیفون جدید در سال 2018 رونمایی خواهد کرد؛ هر سه مدل در ماه سپتامبر در یک مراسم اختصاصی توسط کوپرتینونشین‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد. با این‌حال، تحلیل‌گر موسسه Barclays اعلام کرده است که مدل‌های جدید آیفون اپل فاقد مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهند بود؛ در جعبه آیفون‌های 2018، این مبدل گنجانده نخواهد شد.

اپل در سال 2016 تصمیم گرفت جک هدفون را از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس حذف نماید؛ همین موضوع باعث شد تا یک مبدل درون جعبه آیفون‌های 2016 شرکت کوپرتینویی گنجانده شود که استفاده از هدفون‌های قدیمی را با جک هدفون امکان‌پذیر می‌کند. در آیفون‌هایی که در اواخر سال گذشته معرفی شده‌ بودند، خبری از جک هدفون نیست؛ با این‌حال، می‌توانید از مبدل استفاده نمایید.

image

آنچه تحلیل‌گران موسسه Barclays در سال گذشته اعلام کرده‌اند، به وقوع پیوسته است؛ به عنوان مثال در سال گذشته اعلام شده بود که آیفون‌های 2017 (شامل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و iPhone X) از مبدل  لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری درون جعبه خود بهره خواهند برد و نیازی به خرید مبدل جداگانه ندارید. با این‌حال، پیش‌بینی شده بود در سال جدید میلادی، این مبدل از جعبه آیفون‌های 2018 کنار گذاشته خواهد شد. در همیت رابطه در ماه آوریل 2017 اعلام شده بود:

پیش‌بینی می‌شود مبدل  لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری درون جعبه آیفون‌های امسال اپل (آیفون 8، آیفون 8 پلاس و iPhone X) قرار می‌گیرد اما در زمانی (احتمالاً در سال 2018) از جعبه آیفون‌ها کنار گذاشته خواهد شد.

در صورتی‌که این پیش‌بینی به واقعیت مبدل شود، شرکت Cirrus Logic ضرردهی قابل‌توجهی خواهد داشت؛ شرکت مذکور تأمین‌کننده قطعات لازم درون مبدل‌‌های لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری بود. تحلیل‌گران موسسه Barclays پیش‌بینی خود را از درآمد این شرکت به صورت سه ماه یک‌بار و سالیانه نزدیک به پنج درصد کاهش داده‌اند؛ البته عدم عرضه مبدل‌‌های لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری به همراه آیفون‌های 2018 هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است و می‌تواند شرکت Cirrus Logic درآمد بالاتری داشته باشد.

عدم استفاده از مبدل‌‌های لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری درون جعبه آیفون‌های امسال اپل، به معنای توقف فروش آن نخواهد بود؛ انتظار داریم این مبدل به صورت جداگانه توسط اپل به فروش برسد. در حال‌حاضر، قیمت 9 دلار برای مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری درنظر گرفته شده است و به همین جهت، اگر مایل هستید تا از هدفون‌های قدیمی خود استفاده کنید؛ نیازی نیست هزینه بالایی را پرداخت نمایید.

پیش‌بینی می‌شود در سال 2018، تعداد آیفون‌های اپل با نمایشگر LCD به یک مدل کاهش پیدا نماید؛ در همین حال، امسال دو آیفون با صفحه‌نمایش OLED توسط اپل عرضه خواهد شد که به ترتیب نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی دارند. هر دو مدل با پسوند X ارائه می‌شوند و براساس شایعات منتشر شده، انتظار داریم نسخه مجهز به صفحه‌نمایش LCD به سادگی «آیفون» نامیده شود. پیش‌بینی شده است نام آیفون‌های امسال اپل ساده‌تر خواهد شد؛ به همین جهت، خبری از اضافه شدن پسوند به آیفون 6.1 اینچی امسال اپل نیست.

شما چه انتظاری از آیفون‌های جدید اپل دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)