خانهاخبار
قیمت نهایی گوشی پرچمدار OnePlus 6؛ تجربه آیفون 10 با کم‌ترین هزینه!

قیمت نهایی گوشی پرچمدار OnePlus 6؛ تجربه آیفون 10 با کم‌ترین هزینه!

قیمت گوشی OnePlus 6 در هند فاش شده است؛ نسخه پایه این گوشی که طراحی شبیه به آیفون 10 اپل خواهد داشت، نزدیک به 580 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۲/۱۳

حال که شرکت‌های مختلف از پرچمداران خود برای نیمه اول سال 2018 رونمایی کرده‌اند، چشم‌ها به OnePlus و HTC دوخته شده است؛ هر دو شرکت مطرح در ماه مه (May) پرچمدار جدید خود را معرفی و عرضه خواهند کرد. OnePlus 6 نامی است که شرکت چینی برای پرچم‌دار جدیدش درنظر گرفته؛ این مدل به عنوان جانشین OnePlus 5T وارد بازار خواهد شد و آن‌طور که پیداست، طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد. 

به‌تازگی قیمت گوشی OnePlus 6 در هند فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی با قیمت پایه 37 هزار روپیه (577 دلار) عرضه خواهد شد. مدل فاش شده به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ البته مقدار فضای رم در این نسخه مشخص نیست اما با توجه به شایعات گذشته، انتظار داریم ارزان‌قیمت‌ترین مدل از پرچم‌دار جدید OnePlus به شش گیگابایت رم مجهز شده باشد. نسخه دیگر که 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته شده است، با قیمت 40 هزار روپیه (603 دلار) عرضه خواهد شد. در حال‌حاضر، قیمت نسخه مجهز به 256 گیگابایت حافظه فاش نشده است اما با توجه به تصاویر رسمی، انتظار داریم بهترین نسخه از این گوشی با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد. 

image

OnePlus برای رونمایی از گوشی جدیدش، دو مراسم مختلف را در تاریخ 16 مه و 17 مه درنظر گرفته است؛ نسخه جهانی این گوشی در تاریخ 16 مه در لندن معرفی خواهد شد و در هند نیز، این گوشی با یک روز تأخیر رونمایی می‌شود. پرچم‌دار آینده OnePlus از صفحه‌نمایش 6.2 اینچی OLED با نسبت ابعاد 19:9 بهره می‌گیرد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش FHD+ خواهد بود و خبری از تجهیز پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus به نمایشگر QHD+ نیست. مدل مذکور از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره خواهد برد و به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ سنسور 20 مگاپیکسلی از F2.0 برخوردار است و سنسور 16 مگاپیکسلی دهانه لنزی F1.7 دارد. 

شرکت OnePlus به صورت رسمی تأیید کرده است که OnePlus 6 در بالای صفحه‌نمایش خود، زائده کوچکی خواهد داشت که Notch نامیده می‌شود؛ البته اگر از بریدگی بالای نمایشگر رضایت ندارید، می‌توانید آن‌را مخفی کنید اما باید مدتی منتر بمانید تا یک به‌روزرسانی رسمی توسط شرکت سازنده منتشر شود. شرکت‌های مطرحی نظیر هوآوی و LG نسبت به عرضه گوشی با Notch اقدام کرده‌اند؛ Huawei P20 و Huawei P20 Pro در بالای نمایشگر خود زائده کوچکی دارند و پرچم‌دار تازه معرفی شده LG G7 ThinQ نیز چنین ویژگی را به همراه دارد.

 این سازنده چینی برخلاف پرچم‌داران پیشین خود، از شیشه در قاب پشتی استفاده کرده است اما بعید می‌دانیم جانشین OnePlus 5T از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نماید. عدم پشتیبانی یا پشتیبانی OnePlus 6 از شارژ بی‌سیم هنوز به صورت رسمی توسط OnePlus تأیید نشده است. پرچم‌دار آینده شرکت OnePlus از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی بهره می‌گیرد؛ در OnePlus 5 حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر جای گرفته بود اما با عرضه OnePlus 5T با نمایشگر بدون حاشیه، سازنده ناچار شد سنسور اثرانگشت را به قاب پشتی انتقال دهد.

شما چه انتظاری از پرچمدار آینده شرکت OnePlus دارید؟ در صورت عرضه OnePlus 6 در اواخر اردیبهشت، آیا آن‌را خریداری خواهید کرد یا گوشی دیگری را در لیست خرید خود گنجانده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۲/۱۵
دلم میخواد بدونم اونی که منفی داده برای چی منفی داده

hadi

۱۳۹۷/۲/۱۳
خیلی گرون درمیاد خیلی

ایمان

۱۳۹۷/۲/۱۳
به مزخرفیه اسمشه

سعید

۱۳۹۷/۲/۱۳
من میخواستم 5تی رو بخرم ولی وقتی فهمیدم که مدل جدید بزودی میخواد منتشر بشه صبر کردم و اگر از لحاظ کیفیت شبیه 5تی باشه و با حدود همین قیمت اعلام شده قطعا بعد از رو نمایی میخرم.