خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

چند ماه دیگر تا معرفی Galaxy Note 9 باقی مانده است اما شایعه‌ها درباره آن آغاز شده‌اند. این گوشی سطح بالا اخیرا در یک ویدیوی مفهومی به نمایش درآمده است.
۱۳۹۷/۲/۱۳

انتظار می‌رود که Galaxy Note 9، پرچمدار بعدی سامسونگ، در سه ماهه سوم سال 2018 معرفی شود. هنوز زمان زیادی تا پاییز باقی مانده است اما ظاهرا طراحان بیکار ننشسته‌اند چراکه اخیرا تصاویر رندری متعددی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شدند. در تازه‌ترین اثر مفهومی شاهد ویدیوی تازه‌ای از کانال Science and Knowledge هستیم که چندی پیش در یوتیوب منتشر شد و طراحی Galaxy Note 9 را با انتظارات کاربران و طراحان به نمایش گذاشت.

image

در ویدیوی پیش رو شاهد گوشی هوشمندی از جنس شیشه و فلز هستیم که حاشیه‌های صفحه آن بسیار باریک طراحی شده‌اند و می‌توان ادعا کرد که اصلا وجود ندارند. البته حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش همچنان دیده می‌شوند هرچند بسیار باریک‌تر از سایر گوشی‌ها هستند اما حاشیه‌های کناری صفحه تقریبا از بین رفته‌اند. صفحه نمایش Galaxy Note 9 مفهومی از دو طرف خمیده طراحی شده است و پورت ارتباطی USB Type-C به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری و بلندگوهای اصلی آن در لبه پایینی بدنه تعبیه شده‌اند. در نمای پشتی هم شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه هستیم و جالب توجه است که ماژول دوربین کاملا هم سطح بدنه طراحی شده است. دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست بدنه دیده می‌شود و دکمه‌های تنظیم صدا هم در کناره سمت چپ تعبیه شده‌اند اما طراح ظاهرا دکمه اختصاصی بیکسبی را برای Galaxy Note 9 در نظر نگرفته است. پرچمدار آینده سامسونگ در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای، قرمز و آبی در این ویدیو به تصویر کشیده شده و طراح آن به برخی مشخصات فنی احتمالی آن هم اشاره کرده است.

این گوشی تخیلی با دریافت گواهی IP68 در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم شده است و از صفحه نمایش 6.3 اینچی اینفینیتی Super AMOLED کواد اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2960 در 1440 بهره می‌برد. Galaxy Note 9 همچنین مانند دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus به دکمه‌های راهنمای حساس به فشار روی پنل نمایش مجهز شده و محافظ Corning Gorilla Glass 5 روی آن را پوشانده است. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به طور پیش فرض روی آن نصب شده و قرار است در دو نسخه با پردازنده‌های اگزینوس 9810 و کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی شود. پرچمدار مذکور همچنین از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و در 3 نسخه با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD توسعه می‌یابد. لنزهای دوربین اصلی آن 16 مگا پیکسلی هستند و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم برای آن تصور شده است. Science and Knowledge علاوه بر موارد مذکور دوربین سلفی 13 مگا پیکسلی، باتری غیر قابل تعویض 3850 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع نسخه 4 را به همراه امکان شارژ بی سیم برای Galaxy Note 9 سامسونگ پیش بینی کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ali

۱۳۹۷/۲/۱۶
زیباییش خیره کننده است حرف نداره

مجتبی

۱۳۹۷/۲/۱۵
بهترین فبلت دنیا بسیار زیبا و لوکس

وحید

۱۳۹۷/۲/۱۳
اگه طرح نهایی ھمىن باشه بسىار زیباست

yasin

۱۳۹۷/۲/۱۳
avalon nafariam k mikharamesh lanati khudaas