خانهاخبار
تماشا کنید: تازه‌ترین تصاویر فاش‌شده از iPhone SE 2 اپل

تماشا کنید: تازه‌ترین تصاویر فاش‌شده از iPhone SE 2 اپل

گفته می‌شود کمپانی اپل قصد دارد نسل تازه آیفون‌های ارزان قیمت خود را در ماه ژوئن و تحت عنوان iPhone SE 2 معرفی کند. تازه‌ترین تصاویر منتشر شده منسوب به این گوشی از طراحی شبیه آیفون 10 خبر می‌دهند.
۱۳۹۷/۲/۱۳

شایعه شده است که اپل نسل دوم گوشی‌های هوشمند خود را تحت عنوان iPhone SE 2 در دست توسعه دارد. در خلال ماه‌های گذشته بارها شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های مختلفی درباره این گوشی بودیم و حالا تصاویر رندر شده تازه‌ای منسوب به آن دوباره منتشر شده‌اند. برخی از این تصاویر CAD با کیفیت بالا هستند و برخی دیگر توسط سازندگان قاب محافظ گوشی منتشر شده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست کدام‌یک ممکن است طراحی نهایی این گوشی را نشان دهند اما مشاهده هیچکدام خالی از لطف نخواهد بود.

حدودا دو سال از معرفی نسل اول آیفون‌های اپل زمان می‌گذرد و تغییرات چشمگیری در این مدت در صنعت موبایل ایجاد شده است؛ به همین خاطر اپل باید تلاش کند محصول تازه‌اش را با سلیقه مشتریان سازگارتر طراحی کند. کمپانی اپل هنوز هیچ خبر رسمی را درباره iPhone SE 2 رسما موردتأیید قرار نداده اما در خلال دو هفته اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر و مشخصات فنی منتسب به این گوشی تازه بودیم. منبع انتشار تصاویر رندری CAD نامشخص است اما به نظر می‌رسد که هنر یک طراح علاقمند به محصولات اپل باشد. پس از آن هم شاهد انتشار ویدیوی این طراحی توسط OnLeaks بودیم که بار دیگر iPhone SE 2 را با طراحی بریدگی حاشیه و مجهز به پنل نمایش Full View به نمایش می‌گذاشت. براساس این تصاویر مفهومی پیش بینی می‌شود که دکمه Touch ID هم از طراحی آیفون ارزان تازه اپل حذف شود و جای خود را به Face ID دهد.

در اغلب گزارش‌های اخیر درباره iPhone SE 2 به احتمال طراحی پنل پشتی از جنس شیشه و امکان شارژ بی سیم اشاره شده است اما در این تصاویر شاهد هستیم که پنل پشتی این گوشی تازه همچنان از جنس فلز طراحی شده و جک هدفون 3.5 میلی متری هم از آن حذف شده است. گفته می‌شود که این گوشی قرار است از پردازنده A10 Fusion که با iPhone 7 معرفی شد قدرت بگیرد و به 2 گیگابایت رم و 32 / 128 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز شود. اغلب شایعه‌ها در این باره همچنین ادعا می‌کنند که صفحه نمایش iPhone SE 2 در اندازه 4.2 اینچی طراحی می‌شود و نمای کلی ظاهری آن شبیه iPhone 5S خواهد بود.

تازه‌ترین تصاویر فاش شده از iPhone SE 2 تصویر زنده محافظ صفحه نمایش و تصاویر رندری قاب محافظ منتسب به آن هستند. در تصویر زنده محافظ صفحه نمایش این گوشی شاهد بریدگی متقارنی در قسمت بالا هستیم که به نظر می‌رسد به بریدگی حاشیه مربوط باشد. در تصاویر رندری قاب محافظ آن هم شاهد هستیم که از طراحی بدون حاشیه و دوربین اصلی با یک لنز بهره می‌برد و Touch ID هم از پنل جلوی آن حذف شده است. همان‌طور که گفتیم، اپل هنوز درباره معرفی iPhone SE 2 رسما اظهار نظر نکرده است اما پیش بینی می‌شود که آن را در ماه ژوئن و در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان امسال رسما رونمایی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۴
دوست عزیز جوری حرف میزنی انگار ازش استفاده کردی!

Yasin

۱۳۹۷/۲/۱۴
گوشی فقط هواوی p 20 pro

mehiyaw

۱۳۹۷/۲/۱۳
قیمتش اگه تا سقف دو میلیون باشه صدرصد میخرم

Aaron

۱۳۹۷/۲/۱۳
خیلی خیلی باحاله

فرهاد

۱۳۹۷/۲/۱۳
4.2 کوچیکه زیر پنج اینچ باشه به درد نمیخوره شارژشم ک زود تموم میشه اگه باتریش خوب بود بازم یه حرفی واسه گفتن داشت