خانهاخبار
گوشی تازه BlackBerry به نام KEY2 در راه است

گوشی تازه BlackBerry به نام KEY2 در راه است

در ادامه انتشار تصاویر رندر شده منسوب به KEY2 حالا شاهد انتشار تصاویر زنده منتسب به این گوشی تازه از برند BlackBerry هستیم.
۱۳۹۷/۲/۱۲

چند روز پیش گزارشی درباره محصول تازه BlackBerry در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که ادعا می‌کرد جانشین گوشی محبوب KEYone قرار است تحت عنوان KEY2 رسما معرفی شود. این شایعه ابتدا با انتشار تصاویر گوشی مذکور توسط پایگاه رگولاتوری TENAA شکل گرفت و حالا با انتشار تصاویر زنده منسوب به این گوشی که ظاهرا توسط دوربین گوشی همسان ثبت شده‌اند و لوگوی BlackBerry KEY2 در قسمت پایین آن دیده می‌شود، قوت گرفته است.

image

علاوه بر نام تجاری احتمالی این گوشی تازه شاهد انتشار تصویر زنده منتسب به پنل جلوی آن هم هستیم. پنل جلوی این گوشی همچنین بسیار شبیه به همان گوشی هوشمندی به نظر می‌رسد که چند روز پیش توسط TENAA مجوز دریافت کرد و برخی تصاویرش فاش شد. این گوشی تازه که انتظار می‌رود جانشین KEYone باشد، فعلا با شناسه BBF100-4 و همچنین اسم رمز Athena شناخته می‌شود. باتوجه به تصاویر فاش شده پیش رو و همچنین تصاویری که TENAA منتشر کرده بود می‌توان نتیجه گرفت که جانشین KEYone هم به صفحه کلید فیزیکی مجهز خواهد شد؛ البته به نظر می‌رسد که صفحه نمایش در KEY2 نسبت به نسل قبلی کمی بزرگ‌تر و کشیده‌تر شده باشد و انتظار می‌رود که نسبت نمایش آن هم حالا 3:2 در نظر گرفته شود. در تصاویری که TENAA از KEY2 منتشر کرده بود، همچنین شاهد بودیم که این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی مجهز شده و همچنان دکمه convenience را در طراحی بدنه خود حفظ کرده بود. Convenience Key درواقع دکمه سخت افزاری جالبی است که کاربر می‌تواند از آن برای باز کردن اپلیکیشن‌های به خصوص یا اجرای عملکردهای متفاوت بهره ببرد. جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه بالای بدنه KEY2 دیده می‌شود و پورت ارتباطی USB Type-C هم به همراه شیارهای بلندگوی اصلی در لبه پایینی دستگاه طراحی شده‌اند.

image

گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گوشی هوشمند BlackBerry KEY2 از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد. این پردازنده کوالکام دارای 8 هسته پردازشی Kryo 260 است و از پردازنده گرافیکی Adreno 512 بهره می‌برد. در مقابل این گوشی، KEYone قرار دارد که از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 قدرت می‌گیرد و نسل تازه‌اش ظاهرا قرار است تنها کمی نسبت به آن به روزرسانی شود. در شایعه‌های اخیر همچنین گفته شده است که KEY2 احتمالا به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو بهره می‌برد. پیش بینی می‌شود کمپانی BlackBerry در ماه ژوئن از گوشی تازه خود پرده بردارد.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۲/۱۲
بلک بری زورش میاد یه گوشی خوب و قوی بزنه
یا یه طراحی فوق زشت و ناقص داره مثل همین کی وان
یا مثل دیتک۶۰ گوشی خوب میزنه
اما اندرویدشو ارتقا نمیده و رو ۶ تا ابد میمونه
خب یه چیزی خوب بساز