خانهاخبار
تصاویر زنده و رندرهای پرچمدار G7 ThinQ پیش از معرفی رسمی فاش شد

تصاویر زنده و رندرهای پرچمدار G7 ThinQ پیش از معرفی رسمی فاش شد

ال جی فردا از پرچمدار تازه خود به نام G7 ThinQ با قابلیت پردازش هوش مصنوعی پرده برمی‌دارد. این گوشی روز گذشته در تصاویر رندر شده رسمی و تصاویر زنده متعددی فاش شد.
۱۳۹۷/۲/۱۲

کمپانی ال جی قصد دارد فردا 12 اردیبهشت (2 مه) از نسل هفتم پرچمداران سری G خود به نام G7 ThinQ در نیویورک رسما پرده بردارد. در شرایطی که تنها چند ساعت دیگر به رونمایی رسمی از این گوشی سطح بالای تازه باقی مانده، تصاویر رندر شده و زنده متعددی منتسب به G7 ThinQ در فضای وب منتشر شده‌اند  و فهرستی هم از مشخصات فنی و داخلی آن در دسترس قرار گرفته است.

گوشی G7 ThinQ ال جی دارای شناسه LM-G710 است و در طراحی ظاهری آن از آیفون 10 اپل الهام گرفته شده است. البته پیش از این هم در تصاویر فاش شده قبلی شاهد طراحی بریدگی حاشیه در قسمت بالای حاشیه پنل نمایش این گوشی بودیم و از مشاهده این تصاویر تازه متعجب نشده‌ایم. همچنین چند روز پیش تصویر تازه‌ای از تنظیمات صفحه نمایش این گوشی منتشر شد که به امکان پنهان کردن بریدگی حاشیه توسط کاربر اشاره می‌کرد.

از طرفی در تصاویر زنده منسوب به G7 ThinQ شاهد گوشی هوشمند تازه‌ای هستیم که قسمت بالای پنل نمایش آن با بریدگی حاشیه طراحی نشده است. این تصویر ممکن است با تنظیمات پنهان کردن حاشیه ثبت شده باشد یا برخلاف انتظارها فردا شاهد معرفی G7 ThinQ با حاشیه نواری بالای صفحه نمایش باشیم! لازم است به تازه‌ترین پرچمداران هوآوی هم که با بریدگی حاشیه معرفی شده‌اند اشاره کنیم. هوآوی تنظیماتی در P20 و P20 Pro اعمال کرده است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل بریدگی حاشیه آن را به نوار حاشیه رایج تبدیل کنند و پیش بینی می‌شود که ال جی در طراحی و توسعه G7 ThinQ هم همین روند را در پیش بگیرد.

image

تصاویر زنده منسوب به G7 ThinQ از کره جنوبی فاش شده‌اند. گزارش همراه این تصاویر ادعا می‌کند پرچمدار تازه ال جی صفحه نمایش 6.1 اینچی کواد اچ دی پلاس با وضوح تصویر 3120 در 1440 و نسبت نمایش 19.5:9 دارد و کمپانی سازنده هم آن را از نوع LCD در نظر گرفته است تا بتواند به روشنایی 1000 نیت در آن دست یابد و تکنولوژی Super Bright Display را ارائه دهد. همچنین گزارش شده است که G7 ThinQ از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845، 6 گیگابایت رم و باتری غیرقابل تعویض 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و به پورت ارتباطی USB Type-C و تکنولوژی شارژ سریع نسخه 4.0 مجهز می‌شود. با توجه به آنچه در تصاویر روبرو شاهدش هستیم، دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته است و دکمه‌های تنظیم صدا به همراه دکمه اختصاصی دسترسی به دستیار هوشمند گوگل در کناره سمت چپ تعبیه شده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که پنل پشتی این گوشی تازه از جنس شیشه طراحی شده و اثرانگشت کاربر به راحتی روی سطح آن باقی می‌ماند.

در پنل پشتی G7 ThinQ شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در میانه عرض پنل پشتی هستیم. فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند و حسگر اثرانگشت درست زیر ماژول تعبیه شده است. انتظار می‌رود که لنزهای دوربین G7 ThinQ هر دو 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.6 در نظر گرفته شده باشند و اپلیکیشن دوربین آن با توجه به گزارش‌های قبلی از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی ازجمله تشخیص منظره‌های مختلف پشتیبانی کند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی پرچمدار احتمالا در یک نسخه با رم 4 گیگابایتی هم معرفی می‌شود و حافظه داخلی نسخه‌ پایه‌اش 64 گیگابایت است. مشخصات فنی رسمی این گوشی فردا توسط ال جی تأیید خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mr.nobody

۱۳۹۷/۲/۱۲
به نظر گوشی خوبیه منتظرم تا بیاد ایران

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۱۲
نقطه ضعفش، نبودِ نمایشگر LED است.
ال‌جی مثل تیمورِ لنگ، هی یه جاش می‌لنگه