خانهاخبار
با 4 ویژگی اصلی Y7 Prime 2018 هوآوی آشنا شوید

با 4 ویژگی اصلی Y7 Prime 2018 هوآوی آشنا شوید

نسل جدید گوشی موفق Y7 Prime امسال با نام Y7 Prime 2018 به بازار آمده است. در ادامه با اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی و تغییرات مهمی که در آن رخ داده آشنا می‎شویم.
۱۳۹۷/۲/۱۱

سال گذشته هوآوی با گوشی Y7 Prime توانست نظر بسیاری از مشتریانی که به دنبال گوشی مقرون به صرفه بودند را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این شرکت امسال مدل جدید این گوشی موفق را با نام Y7 Prime (2018) به بازار فرستاده که پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.

طراحی مدرن و چشم‌نواز

image

یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در مدل 2018 گوشی Y7 Prime رخ داده، تغییر طراحی و ظاهر دستگاه است. با اولین نگاه به Y7 Prime 2018 متوجه ظاهر مدرن آن خواهید شد که نسبت به سال قبل بسیار تغییر کرده است.

در این گوشی دیگری خبری از حاشیه‌های ضخیم در اطراف نمایشگر نیست. اکنون حاشیه‌های نمایشگر به حداقل رسیده و بخش اعظم جلو دستگاه را صفحه نمایش FullView به خود اختصاص داده است.

جنس پشت بدنه از فلز به پلاستیک تغییر یافته که برای رنگ‌های مشکی و طلایی حالت مات و برای رنگ آبی حالت براق دارد که در این میان Y7 Prime 2018 آبی رنگ بی‌شک زیباتر است.

 

نمایشگر بدون لبه

همانطور که گفتیم Y7 Prime 2018 مجهز به نمایشگر 6 اینچی FullView است که ظاهر جذابی به دستگاه بخشیده. این نمایشگر از نسبت 18 به 9 بهره می‌برد و رزولوشنی برابر با 1440 در 720 پیکسل دارد.

این نمایشگر بدون لبه فضای بیشتری برای دیدن در اختیار شما می‌گذارد و سبب می‏شود تا بتوانید فیلم‌ها را در نسبت سینمایی و بدون تغییر مشاهده کنید. ضمنا با برخورداری از چنین نمایشگری بهتر می‌توان از ویژگی استفاده هم‌زمان از دو اپلیکیشن بهره برد.

 

دوربین دوتایی

image

برخلاف نسل قبل که تنها 1 لنز دوربین داشت، Y7 Prime 2018 از دو لنز دوربین 13 + 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند تا تجربه بسیار خوبی از عکاسی با فناوری روز را در در دستان شما بگذارد.

دوربین اصلی این گوشی قادر به فیلم‌برداری با کیفیت Full HD است و همچون دوربین‌های DSLR قابلیت عکاسی پرتره با حالت بوکه را به شما می‌دهد.

 

دو سیمکارت + یک کارت حافظه

بسیاری از گوشی‌های هوشمند با اینکه ادعای دوسیمکارته بودن دارند ولی نمی‌توان در آنها به صورت هم‌زمان از دو سیمکارت و کارت حافظه استفاده کرد. گوشی Y7 Prime 2018 هوآوی با داشتن سه اسلات چنین مشکلی ندارد و به راحتی می‌توان دو سیمکارت و یک کارت حافظه را به گوشی اضافه کرد و به طور هم‌زمان از آنها بهره برد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

سام

۱۳۹۷/۲/۲۰
Huawei Y7 Prime 2018 به عنوان گزینه اصلی امسال هواوی برای بازار گوشی‌های Entry-Level، محصولی برجسته‌تر در مقایسه با نمونه‌های عرضه شده به بازارها توسط دیگر برندها بوده که مزیت اصلی این محصول مشخص کردن چشم‌انداز و نحوه طراحی آینده گوشی‌های هوشمند است. هواوی اولین برندی است که در ابعاد گسترده صفحه‌نمایش FullView را در دستگاه‌های Entry Level با قیمت مناسب به کار گرفته است. HUAWEI Y7 Prime 2018 صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن HD+ را در بدنه‌ ای که به صورت متداول مانیتور ۵.۵ اینچی در آن جای می گیرد، جای داده که با توجه به نسبت طول به عرض ِ 18 به 9 تصاویر، این صفحه‌نمایش فضای بیشتری را برای نمایش محتوای تصویری در اختیار کاربر خواهد گذاشت. این صفحه‌نمایش در ترکیب با شیشه‌های دو و نیم بُعدی (2.5D) که خمیدگی جزئی در لبه‌ها دارند، باعث شده گرفتن گوشی در دست کاملاً راحت باشد. علاوه بر این، برای اولین‌بار شاهد استفاده از تکنولوژی TAS در دستگاه‌های این رده هستیم که این امر، قرارگرفتن هرچه بهتر گوشی در دست را مشابه با آنچه در پرچمدارهای این برند شاهد هستیم، به همراه خواهد داشت.

پدرام

۱۳۹۷/۲/۲۰
سلام خدمت کاربران محترم و عوامل سایت gsm.قصد دارم تا یکسری از کاربری های جالب گوشی رو به اطلاعتون برسونم.باتری دستگاه Y7 Prime 2018 نسبت به نسل قبلی کوچکتر شده است، اما باز هم رقم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت با توجه به رزولوشن و توان پردازش این موبایل اقتصادی رقمی قابل قبول به حساب می آید. هواوی می گوید Y7 Prime 2018 با هر شارژ تا ۲۰ روز روی حالت استند بای روشن می ماند و قادر است تا ۵۸ ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد. خوشبختانه هواوی در موبایل جدید این امکان را برای کاربر فراهم کرده که ۲ سیم کارت و ۱ کارت حافظه را به شکل همزمان مورد استفاده قرار دهد، بر خلاف بسیاری از موبایل اخیر که در آنها جایگاه سیم کارت دوم با کارت حافظه یکی است و باید برای استفاده یکی از آنها را انتخاب کنید. ضمناً قفل این تلفن هوشمند مثل پرچمداران روز بازار با اسکن کردن چهره کاربر باز می شود. البته حسگر اثر انگشت هم پشت بدنه تعبیه شده تا خودتان روشی که برای شما ساده تر است را برای باز کردن قفل انتخاب کنید.

آرش

۱۳۹۷/۲/۲۰
Huawei Y7 Prime به پردازنده اسنپدراگون 430 کوالکام مجهز شده است که هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز دارد. این گوشی برای مالتی‌تسکینگ از سه گیگابایت رم بهره می‌گیرد و فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی ارائه می‌دهد؛ اگر به دنبال ارتقای فضای ذخیره‌سازی هستید و 32 گیگابایت را کافی نمی‌دانید، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. گوشی جدید هوآوی از درگاه هیبریدی استفاده نمی‌کند؛ به همین جهت، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD به همراه دو سیم‌کارت استفاده نمایید.جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Oreo روی گوشی Y7 Prime اجرا می‌شود؛ رابط‌کاربری با پوسته EMUI 8.0 شخصی‌سازی شده است که شباهت بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین، در مقایسه با نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید دارد. این گوشی از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده تأمین می‌کند. لازم به‌ذکر است که گوشی Huawei Y7 از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و عرضه Huawei Y7 Prime با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، یک عقب‌گرد برای میان‌رده جدید هوآوی به شمار می‌رود.

مجید

۱۳۹۷/۲/۱۳
من اینم اضافه کنم که برای این مدل از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده شده. این ظرفیت باتری با توجه به رزولوشن نمایشگر و چیپستی که در اون استفاده شده، عملکرد بسیار خوبی داره و میشه با یک بار شارژ کامل، برای 13 ساعت بدون توقف فیلم ببینید و یا 58 ساعت به موزیک گوش بدید. قدرت باتری هواوی Y7 Prime 2018 با فعال سازی قابلیت‌های نرم افزاری برای ذخیره انرژی، بیشتر هم میشه. در مورد دوربینش هم قابلیتی رو با نام Wide Aperture به کاربر ارایه می‌کنه تو این ویژگی به کمک دو لنز دوربین، به محاسبه عمق پرداخته و کاربر می تونه تصاویر با افکت بوکه در پس زمینه رو ثبت کنه. علاوه بر این‌ها، توسط Wide Aperture حتی بعداز ثبت شدن عکس، عملیات ری‌فوکوس بر روی اجزای مختلف موجود در تصویر، انجام میشه. کنار دوربین اصلی و حتی سلفیش هم فلاش LED وجود داره که تو نور کم میشه باهاش عکس گرفت.

میشکا وثوقی

۱۳۹۷/۲/۱۳
نه اتفاقا به نظر من قیمتش نسبت به امکاناتش و یه گوشی میان رده بودن خیلی خوبه مثلا توی چند مورد میشه برتری هاش رو گفت :
اول اینکه در مورد کیفیت ساختش و دوام بدنه ش بخاطر فلزی بودنش خیلی بهتره و کمتر اسیب میبینه کما اینکه دور تا دور گوشی هم با فریم فلزی شفاف پوشیده شده که با قرار گیری در کنار بدنه جلوه یک گوشی لوکس و بالارده را ایجاد میکنه.
دوم نمایشگر FullView : پنل استفاده شده برای صفحه نمایش این میان رده، از نوع IPS LCD که روشنایی مناسبی داره و اندازه 5.99 اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس که باز هم مقرون به صرفه ست با این قیمت
سوم علاوه بر سنسور اثر انگشت، کاربر می‌تونه توسط فناوری تشخیص چهره، دستگاه را رمزگذاری کنه. این فناوری که توسط دوربین سلفی کار می‌کنه، در محیط‌های کم نور هم عمکلرد خوبی داشته و می‌شه از اون استفاده کرد.