خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی Mi 7 از معرفی در تاریخ 2 خرداد خبر می‌دهد

پوستر تبلیغاتی Mi 7 از معرفی در تاریخ 2 خرداد خبر می‌دهد

شیائومی پرچمدار Mi MIX 2S خود را چندی پیش رسما معرفی کرد و پیش بینی می‌شود که تا حداقل 6 ماه پس از آن از پرچمدار بعدی خود رونمایی نکند. از طرفی پوستر تبلیغاتی تازه‌ای منتسب به Mi 7 منتشر شده است که از احتمال معرفی آن در تاریخ 2 خرداد خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۲/۱۱

براساس پوستر تبلیغاتی تازه‌ای که در چین منتشر شده، پرچمدار تازه شیائومی قرار است 23 مه (2 خرداد) و تحت عنوان Mi 7 رسما معرفی شود. برای اطلاعات بیشتر می‌تواند پوستر تبلیغاتی مذکور را که در ادامه مطلب قرار گرفته است مشاهده کنید. این پوستر همچنین شبیه سایر پوسترهای رسمی دیگری است شیائومی معمولا در حساب رسمی خودش در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر می‌کند. البته این پوستر در حال حاضر هنوز در حساب رسمی شیائومی در Weibo منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که این سازنده چینی تصویر پیش رو را به زودی در Weibo خود منتشر کند چراکه این پوستر تبلیغاتی ظاهرا رسمی است.

در این پوستر تبلیغاتی می‌توانید رقم 7 را که با فونت بزرگ نوشته شده است به همراه تاریخ رونمایی رسمی مشاهده کنید. به نام Mi 7 در آن صراحتا اشاره‌ای نشده است اما به خوبی می‌دانیم تنها گوشی شیائومی که به زودی معرفی می‌شود و رقم 7 را در نام خود دارد، Mi 7 است و به همین خاطر می‌توان نتیجه گیری کرد که پوستر پیش رو هم متعلق به همین گوشی است. نسل قبلی یعنی Mi 6 در آوریل سال گذشته رسما رونمایی شد و انتظار می‌رفت که شیائومی نسل تازه‌اش را آوریل امسال رسما معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید، این اتفاق نیفتاد و کارشناسان معتقدند که شیائومی به خاطر معرفی Mi MIX 2S پرچمدار در ابتدای سال جاری میلادی تصمیم گرفت معرفی Mi 7 را به تأخیر بیندازد. همین موضوع باعث می‌شود صحت پوستر پیش رو هم کمی زیر سوال برود و به درستی نتوانیم پیش بینی کنیم که آیا Mi 7 واقعا تا آخر ماه مه رسما معرفی خواهد شد یا خیر.

انتظار می‌رود که پرچمدار Mi 7 شیائومی با حاشیه‌های بسیار باریک طراحی شود و صفحه نمایش آن هم کمی کشیده‌تر از نسل قبلی باشد. البته طراحی کلی فیزیکی Mi 7 احتمالا شبیه Mi 6 خواهد بود اما پنل نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت چراکه حاشیه‌های دور تا دور آن قرار است باریک‌تر شوند. بدین ترتیب نسبت تصویر هم در Mi 7 متفاوت‌تر و احتمالا معادل 18:9 خواهد بود. پرچمدار مذکور همچنین از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و همان‌طور که می‌دانید، Mi MIX 2S هم به همین پردازنده مجهز شده است. گفته می‌شود که گوشی سطح بالای Mi 7 شیائومی حداقل 6 گیگابایت رم دارد و به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو و پوسته اختصاصی MIUI 9 بهره می‌برد. این گوشی احتمالا از جنس شیشه و فلز طراحی می‌شود و یک نسخه سطح بالای سرامیکی هم ممکن است از آن روانه بازار شود. همچنین ممکن است شیائومی در کنار معرفی Mi 7 از مدل بزرگترش به نام Mi 7 Plus هم پرده بردارد.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)