خانهاخبار
تأیید شد، Nokia X با بریدگی حاشیه 26 اردیبهشت معرفی می‌شود

تأیید شد، Nokia X با بریدگی حاشیه 26 اردیبهشت معرفی می‌شود

کمپانی HMD رویداد 5 روزه‌ای در چین برگزار کرده و همه گوشی‌های اخیرش را به همراه Nokia X معرفی نشده در آن به نمایش گذاشته است. این گوشی هوشمند تازه قرار است 26 اردیبهشت رسما معرفی شود.
۱۳۹۷/۲/۱۰

کمپانی HMD Global تازه‌ترین گوشی هوشمند خود را قرار است به زودی به نام Nokia X معرفی کند. این گوشی چند روز پیش در تصاویر زنده متعددی در چین فاش شد اما نوکیا هنوز رسما از آن رونمایی نکرده است. پیش از این گفته شده بود که رویداد رونمایی از Nokia X در تاریخ 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تصاویر متعددی هم از جایگاه و بنر اختصاصی گوشی مذکور در آن روز منتشر شد اما HMD این رویداد را برگزار نکرد.

این کمپانی فنلاندی حالا یک رویداد 5 روزه را در پکن چین برگزار کرده و همه محصولات هوشمند اخیرش را در خلال آن به نمایش گذاشته است. علاوه بر همه گوشی‌های هوشمند و ساده اخیر نوکیا، شاهد به نمایش درآمدن Nokia X هم بوده‌ایم.

همان‌طور که گفتیم، تصاویر بیلبوردهای تبلیغاتی منتسب به Nokia X که در مکان برگزاری این رویداد تازه ثبت شده بودند، هفته گذشته منتشر شدند و احتمال رونمایی از این گوشی را قوت بخشیدند؛ هرچند نوکیا رویداد خود را بدون معرفی رسمی این گوشی برگزار کرد و قرار است چند روز دیگر هم تا معرفی رسمی این گوشی صبر کنیم. از طرفی این گوشی علی رغم به نمایش درآمدنش به طور عمومی در رویداد مذکور، از سوی کاربران غیرقابل دسترسی و قفل بوده‌ است. به همین خاطر هنوز هیچ بازدید کننده‌ای نتوانسته است به مشخصات فنی و سخت افزاری Nokia X دست یابد.

image

کمپانی HMD Global به تازگی دعوتنامه رسمی مربوط به رونمایی از Nokia X را منتشر کرده و در آن به تاریخ 16 مه (26 اردیبهشت) اشاره کرده است. شایان ذکر است که کمپانی چینی وان پلاس هم قصد دارد در همین تاریخ از OnePlus 6 پرچمدار در اروپا پرده بردارد. از طرفی باید بگوییم که دعوتنامه تازه HMD صراحتا به نام Nokia X اشاره نکرده است اما از آنجا که این دعوتنامه تازه به شکل صفحه نمایش یک گوشی هوشمند با بریدگی حاشیه در قسمت بالای آن طراحی شده است، پیش بینی می‌شود که به گوشی تازه این سازنده یعنی Nokia X مرتبط باشد.

انتظار می‌رود که Nokia X تازه صفحه نمایش 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19:9 داشته باشد و در دو نسخه متفاوت معرفی شود. گفته می‌شود که این نسخه‌ها به پردازنده MediaTek Helio P60 و کوالکام اسنپ‌دراگون 636 مجهز می‌شوند و به ترتیب 4 و 6 گیگابایت رم دارند. در تصاویر زنده منسوب به Nokia X هم شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در میانه عرض پنل پشتی هستیم اما به نظر می‌رسد که لنزهای آن کارل زایس نباشند. همچنین حسگر اثرانگشت پایین ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که پنل پشتی آن از جنس شیشه و فلز ساخته شده باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mking

۱۳۹۷/۲/۱۱
هواوی و اپل نه!!
اول اپل بود
هواوی هم کپی کرد
الان دو نوع طراحی برای گوشی های جدید با صفحه نمایش بزرگ داریم 1-طراحی سامسونگ 2-طراحی اپل و بقیه که ازش کپی میکنن

الی...

۱۳۹۷/۲/۱۱
نوکیا فوق العادس....
من چند سال قبل نوکیا جدید داشتم عالی بود.بعد افت نوکیا رفتم سراغ گوشی هایی مثل هوواوی.سامسونگ...
الان نوکیا 6 دوباره گرفتم راضی کنندس....از سامسونگ هم ردش هم بهتره هم امکانات بیشتری داره و هم محکمتره....مثل سامسونگ و ایفون هم نیس که فقط پول مارک بگیرن

?

۱۳۹۷/۲/۱۰
هوآوی و اپل اومدن یه طرحی زدن حالا همه از روشون الگو گرفتن یعنی انقدر خلاقیت کم شده از lg گرفته حالا هم نوکیا

Hadi

۱۳۹۷/۲/۱۰
خیلی به نظرم قشنگ نیست

salim

۱۳۹۷/۲/۱۰
جلوش کپی برابر با اصل هواوی نوا 3 e هست