خانهاخبار
صدور مجوز ساخت برای Galaxy Note 9 سامسونگ!

صدور مجوز ساخت برای Galaxy Note 9 سامسونگ!

Galaxy Note 9 پرچمدار بعدی سامسونگ است که انتظار می‌رود تا اواخر تابستان معرفی شود. دو نسخه مختلف این گوشی سطح بالا اخیرا در چین مجوز ساخت دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۷/۲/۱۰

تصاویر تازه‌ای منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند چند نسخه از گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در کشور چین موفق به دریافت مجوز شده‌اند. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین  (SMIIT)در تاریخ 21 مارس برای گوشی SM-N9600 مجوز صادر کرد و گوشی SM-N9608 هم موفق شد مجوز مشابه را تقریبا یک ماه بعد و در تاریخ 24 آوریل دریافت کند. مجوز دوم چند روز پیش صادر شده است اما متاسفانه تصاویری از گوشی در آن دیده نمی‌شود.

ماه گذشته شایعه شد که سامسونگ قصد دارد Galaxy Note 9 خود را برخلاف برنامه رونمایی از Galaxy Note 8 که در سپتامبر اجرا شد، در ژوئن یا اوت معرفی کند. بدین ترتیب سامسونگ قادر خواهد بود از رقابت مستقیم با آیفون‌های 2018 اپل که هرسال در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند، دوری کند.

همچنین گوشی SM-N960U چند هفته پیش توسط ابزار Geekbench بنچمارک شد و اگر اطلاعات منتشرشده توسط این پایگاه بنچمارک صحت داشته باشد، طبق انتظارها دو نسخه مخصوص بازار چین و آمریکای این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند. سایر نسخه‌های Galaxy Note 9 هم احتمالا به پردازنده اگزینوس 9810 مجهز خواهند شد. در فهرست ابزار مذکور همچنین شاهد بودیم که این گوشی به 6 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو مجهز شده بود. انتظار می‌رود که پرچمدار بعدی سامسونگ مانند Galaxy S9 Plus به دوربین دوگانه اصلی مجهز شود و هر دو لنز آن 12 مگا پیکسلی باشند. علی رغم انتشار گزارش‌های ضد و نقیض، همچنان ممکن است که شاهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش این گوشی باشیم. Galaxy Note 9 احتمالا صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 دارد و به باتری غیر قابل تعویض بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امین

۱۳۹۷/۲/۱۱
اصلا تا حالا گوشی پرچمدار سامسونگ دستت گرفتی که از هنگ حرف میزنی شاد galaxy mini داشتی چون بعیده کسی سری s سامسونگ داشته باشه و هنگ مشاهده کنه.اونی که ارزش نداره و مفتش گرونه اچ تی سیه ببخشین هنگ تی سی

Platform

۱۳۹۷/۲/۱۰
مدتی میگذره که سامسونگ مانند گذشته عمل نمیکنه، در گذشته سخت افزار به کار گرفته شده در سری Galaxy note نسبت به Galaxy s قدرتمندتر بود مانند زمان galaxy note4 در مقابل galaxy s5 که کامل آشکار بود، ایندفعه در note9 حداقل امیدوارم اگه پردازنده قدرتمندترین نباشه که فکر میکنم نباشه و همین exynos9810 باشه، امیدوارم مشخصات بهتر شده s9 همراه با حافظه RAM بیشتر یعنی 8 گیگابایت و باطری واقعا بزرگ حجیم داشته باشه حالا اگرچه خیلی هیجان برانگیز و خوشایند هست اما اگه سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایشش نباشه و مانند S9plus باشه اتفاق بدی رخ نمیده مهم خودش و قابلیت های زیادش و صفحه نمایش برتر و اختصاصی سامسونگ SAMOLED و قلم spen هست با باطری حجیم و رم بیشتر و غیره... من که بیشتر فکر سال 2019 هستم با تلفن همراه های Samsung از سری note و s و Huawei با mate و p و ...

ali khodadadi

۱۳۹۷/۲/۱۰
ای خدا note 8 که دارم فوق العادست چه برسه به این لامصب چه گوشیی بشه

سعید

۱۳۹۷/۲/۱۰
سامهنگ مفتش گرونه دیگه ارزش خرید نداره