خانهاخبار
تصویر HTC U12 Plus با چهار دوربین و بدنه شیشه‌ای

تصویر HTC U12 Plus با چهار دوربین و بدنه شیشه‌ای

تصاویری که اخیراً منتشر شده است، پرچمدار جدید HTC U12 Plus را با چهار دوربین و بدنه‌ای از جنس شیشه فاش می‌کند؛ خوش‌بختانه، مدل مذکور در بالای نمایشگر خود بریدگی نخواهد داشت.
۱۳۹۷/۲/۱۰

HTC در حال آماده‌سازی جدیدترین پرچم‌دار خود از سری U است که براساس شایعات، U12 Plus نامیده خواهد شد؛ گفته می‌شود این گوشی تنها پرچمداری خواهد بود که HTC برای رونمایی آن در سال جدید برنامه‌ریزی کرده است و به عنوان رقیب Galaxy S9 Plus و Huawei P20 Pro راهی بازار خواهد شد. آن‌طور که پیداست، شرکت تایوانی از گوشی جدیدش در نیمه ماه مه (May) رونمایی خواهد کرد و تصاویر تازه منتشر شده، طراحی احتمالی HTC U12 Plus را به نمایش می‌گذارد.

image

همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، پرچمدار جدید HTC از یک صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه تایوانی‌ها به تقلید از اپل در بالای صفحه‌نمایش گوشی جدید خود، بریدگی ایجاد نکرده‌اند و با کاهش ضخامت حاشیه‌های موجود در بالا و پایین صفحه‌نمایش، تلاش کرده‌اند تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را افزایش دهند. در بالای صفحه‌نمایش گوشی از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده است و بلندگوی مخاطب نیز جلب‌توجه می‌کند. اگر قاب پشتی را مدنظر قرار دهید، شاهد استفاده از دوربین دوگانه خواهیم بود؛ در کنار دوربین دوگانه، فوکوس خودکار لیزری به چشم می‌خورد و فلاش LED دوگانه قابل مشاهده است.

image

برخلاف HTC U11 که از حسگر اثرانگشت در پنل جلو بهره می‌گرفت؛ شرکت تایوانی، سنسور اثرانگشت را به قاب پشتی انتقال داده است.. البته فبلت HTC U11 Plus نیز که طراحی بدون حاشیه دارد، از یک حسگر اثرانگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند. مانند دیگر محصولاتی که HTC از سری U عرضه کرده است، پرچمدار جدیدش یعنی HTC U12 Plus پنل پشتی براق و از جنس شیشه خواهد داشت؛ تایوانی‌ها، پنل پشتی براق گوشی جدید خود را Liquid Surface نام‌گذاری کرده‌اند که بسته به زاویه نگه‌داری گوشی، رنگ قاب پشتی تغییر می‌کند. باید اشاره کرد که در گوشی جدید HTC، خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیست و برای پخش موسیقی از طریق هدفون، باید از هدفون‌های جدید با اتصال USB Type-C استفاده نمایید؛ ضمن اینکه می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را در صورت انتخاب گوشی پرچمدار HTC U12 Plus مدنظر قرار دهید.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری HTC U12 Plus، باید به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام اشاره کرد؛ مدل مذکور از شش گیگابایت رم بهره می‌گیرد و احتمالاً با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار داریم جانشین HTC U11 Plus در یک نسخه دیگر با حافظه داخلی کم‌تر عرضه شود. پرچمدار جدید HTC برای سال 2018 از نمایشگر 6.0 اینچی Super LCD 6 برخوردار است که رزولوشن صفحه‌نمایش آن QHD+ خواهد بود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۲
هنگ تی سیه دیگه همه اش تقلید همه اش ضرر مگه هنگی galaxy u ultra رو فراموش نکردی که از سامسونگ و ال جی تقلید کرده بود.برند مزخرفیه بزودی نابود میشه و به کل محو

امین

۱۳۹۷/۲/۱۱
یه لحظه فکر کردم ال جیه تقلید به این تابلویی ندیده بودم

امین

۱۳۹۷/۲/۱۱
دقیقا کپی گوشی های ال جیه قبلا هم یک گوشی زده بود ترکیبی از سامسونگ و ال جی به نام U Ultra به نظر میاد اچ تی سی به پایان راه رسیده با اینم به جایی نمیرسه

yashar2080

۱۳۹۷/۲/۱۱
تمامی طراحیها و ابتکارات محصول htc هستش هر وقت احساس کردی htc‌شبیه یه گوشی شده مطمن باش که اون برند قبلا خودشو مثل اچ تی سی کرده بود....این طراحی سری دیزایر سال 2011 htc هستش:)))))))))

ali

۱۳۹۷/۲/۱۰
چه تقلید ضایع و مسخره ای دقیقا شده گوشی lg G6 واقعا اچ تی سی به پایان راه رسیده و کارش تمومه