خانهاخبار
همکاری پوما و فسیل برای تولید ساعت‌های هوشمند

همکاری پوما و فسیل برای تولید ساعت‌های هوشمند

کمپانی‌های Fossil و PUMA قرارداد همکاری تازه‌ای امضا کرده‌اند که نشان می‌دهد قصد دارد تا 10 سال آینده در زمینه تولید ساعت هوشمند و هیبریدی با هم همکاری کنند. اولین محصول احتمالا سال آینده میلادی معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۹

کمپانی ساعت‌سازی Fossil به طور رسمی همکاری خود را با PUMA در جهت تولید و عرضه گجت‌های هوشمند پوشیدنی آغاز کرده است. البته کمپانی Fossil در این زمینه پیش از این هم فعالیت کرده بود و آغاز این همکاری درواقع باب تازه‌ای برای کمپانی ورزشی PUMA باز می‌کند. این همکاری 10 ساله قرار است تا سال 2028 طول بکشد و در خلال این مدت احتمالا شاهد عرضه ساعت‌هوشمند متعددی با برند PUMA خواهیم بود. در بیانیه رسمی این دو کمپانی درباره قرارداد تازه‌شان به ساعت و ساعت هوشمند اشاره شده اما صراحتا درباره اینکه چه گجتی اولین خواهد بود، اشاره‌ای نشده است. البته در آن گفته شده است که محصولی را در سال 2019 معرفی می‌کنند و این گجت احتمالا اولین محصول همکاری این دو کمپانی نامی خواهد بود.

image

هیچکدام از کمپانی‌های همکار PUMA و Fossil به تعداد دقیق ساعت‌هایی که قرار است با همکاری یکدیگر معرفی کنند، اشاره‌ای نکرده است اما در بیانیه آن‌ها عبارت Watch Collection به معنی کلکسیون ساعت دیده می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود پیش بینی کنیم که قرار است در سال‌های آینده شاهد رونمایی از محصولات متعددی با همکاری این دو باشیم. همچنین لازم است به سابقه Fossil در این زمینه اشاره کنیم که توانسته است ساعت‌های کاملا هوشمند و همچنین هیبریدی متنوعی را تا به حال روانه بازار کند. پیش از این هم برندهای بسیاری با Fossil در راستای تولید ساعت‌های هوشمند همکاری کرده بودند و PUMA اولین آن‌ها نیست. در این میان می‌توان به ساعت هوشمند DIESEL On Full Guard با سیستم عامل Wear OS و همچنین ساعت هوشمند Tommy Hilfiger اشاره کرد.

بر اساس بیانیه رسمی PUMA و Fossil ساعت‌های هوشمند این دو کمپانی پس از معرفی رسمی توسط فروشگاه‌های آنلاین، دپارتمان‌های رسمی فیزیکی و فروشندگان اختصاصی عرضه خواهند شد اما جزئیات دقیق در این باره هنوز منتشر نشده است. هنوز مشخص نیست این محصولات تازه که قرار است به نام PUMA روانه بازار شوند از قابلیت‌های پایش سلامت هم پشتیبانی می‌کنند یا خیر. از طرفی با توجه به نوع فعالیت این سازنده محصولات ورزشی منطقی به نظر می‌رسد که ساعت‌ها و ساعت‌های هوشمند آینده PUMA از قابلیت‌های مذکور هم بهره ببرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)