خانهاخبار
آیفون 10 اپل در صدر پرفروش‌های ماه فوریه

آیفون 10 اپل در صدر پرفروش‌های ماه فوریه

آیفون 10 اپل به قیمت حداقل 1000 دلار در بازار به فروش می‌رسد و برخلاف گزارش‌های منفی درباره فروش کلی آن به نظر می‌رسد که توانسته است پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه فوریه شود.
۱۳۹۷/۲/۸

گوشی آیفون 10 اپل برخلاف همه گزارش‌ها مبنی بر کاهش فروش کلی آن توانسته است در ماه فوریه 2018 از سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جلو بیفتد و پرفروش‌ترین باشد. درواقع باید بگوییم که محصولات اپل با کسب 4 جایگاه اول در فهرست پرفروش‌های ماه فوریه توانسته است بر برترین گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و هوآوی غلبه کند.

آیفون 8 اپل پس از آیفون 10 در این فهرست پرفروشترین گوشی بوده است. آیفون 7 محبوب هم در جایگاه سوم قرار گرفته است و پس از آن ایفون 8 پلاس در رتبه چهارم فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه فوریه امسال دیده می‌شود. گوشی 120 دلاری شیائومی به نام Redmi 5A پنجمین گوشی محبوب این فهرست بر اساس رقم فروش آن است.

image

سامسونگ، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان، جایگاه ششم و هفتم را با گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy J7 Pro از آن خود کرده است. Galaxy S8 برخلاف عمر یکساله‌اش با توجه به کاهش قیمت نهایی در این ماه به فروش چشمگیری دست یافته و این تغییر در قیمت جهانی هم عمدتا به خاطر رونمایی از نسل بعدی آن یعنی Galaxy S9 اعمال شده است.

علی رغم آمار منتشر شده و این موضوع که آیفون 10 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند امسال در ماه فوریه بوده است، تحلیل گران همچنان معتقدند که نتوانسته به فروش که باید و انتظارش می‌رفته است، دست یابد. فروش پایین آیفون 10 همچنین به برخی تأمین کنندگان قطعات محصولات اپل هم آسیب وارد کرده است.

نتیجه گیری

به یاد داشته باشید که قیمت پایه آیفون 10 اپل حدودا 1000 دلار است. علی رغم تخفیف‌های نقدی که برخی فروشندگان و اپراتورها در سرتاسر دنیا روی این گوشی اعمال کرده‌اند، آیفون 10 اپل همچنان یک گوشی بسیار گران قیمت به شمار می‌رود؛ اما با این حال توانسته است پرفروش‌ترین گوشی دنیا در ماه فوریه شود. این آمار به خوبی نشان دهنده محبوبیت برند اپل و محصولاتش در میان مصرف کنندگان است. بازار موبایل حالا به گونه‌ای پیش می‌رود که اغلب سازندگان به توسعه و عرضه محصولات ارزان و باکیفیت سوق پیدا کرده‌اند اما اپل همچنان قادر است محصولات بسیار گران قیمت خود را بفروشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

ali

۱۳۹۷/۲/۹
چه از نظر فروش که اوله چه از نظر کیفیت که جزو سه برند برتر قرار داره

ali

۱۳۹۷/۲/۹
شما با گوشی اس کالر یا هر گوشی طرحی که داری کار کن به فکر پرچمدارا نباش اصلا

ali

۱۳۹۷/۲/۹
مهم فروش کلیه تمام گوشی های یک برند هست نه یک ماه فروش گوشی های مختلف که همیشه در پایان سال سامسونگ با اختلاف اوله طرفداران برند های متفرقه نظر ندن خواهشا که خیلی ضایع است

ali

۱۳۹۷/۲/۹
وضع خراب منظورت چیه ؟ چون فقط اچ تی سیه که وضعش بدجوری خرابه و هر سال ضرر میده این آمار فروش یک ماه یعنی واه فوریه هست که 4 تای اول از برند اپله ولی فروش کلی در پایان سال همیشه سامسونگ اول بوده تو این چند سال حتی فروش اس9 از اس8 بیشتر بوده و سوددهی بیشتری داشته

ali

۱۳۹۷/۲/۹
اون هنگ تی سیه yh یکم بیشتر تحقیق کن .آمار هم سامسونگ ادعا نمیکنه بلکه میزان فروش چیزیه که یک کمپانی نمیتونه از خودش در بیاره .سامسونگ هم پر فروش ترین برند دنیاست با اختلاف زیاد بعدش اپل هست و بعد هم هواوی