خانهاخبار
قابلیت تصاویر اسلوموشن و میوت کردن دنبال‌شوندگان به اینستاگرام می‌آید

قابلیت تصاویر اسلوموشن و میوت کردن دنبال‌شوندگان به اینستاگرام می‌آید

شایعات حاکی از آن است که اینستاگرام در حال تست چهار ویژگی جدید است. باید منتظر قابلیت ضبط تصاویر آهسته، میوت کردن فالویینگ‌ها، واکنش فوری به استوری و آرشیو تقویمی استوری در نسخه‌های جدیدتر این اپلیکیشن محبوب باشیم.
۱۳۹۷/۲/۸

Jane Manchun Wong یکی از کاربران اینستاگرام که دانشجوی علوم کامپیوتر است در توئیتر خود اعلام کرده که اینستاگرام در حال آزمایش چهار ویژگی جدید بر روی شبکه اشتراک‌گذاری عکس و فیلم خود است. اینستاگرام معمولا ویژگی‌های جدید خود را روی اپلیکیشن تعداد محدودی از کاربران خود آزمایش می‌کند تا در صورت موفقیت‌‌آمیز بودن، برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس قرار بگیرد.

یکی از این قابلیت‌ها Story Reactions نام دارد که به وسیله آن کاربران می‌توانند واکنش‌های فوری به استوری دنبال کنندگان خود نشان بدهند. گفته می‌شود که این قابلیت‌ مدتی است برای کاربران مکزیکی اینستاگرام در دسترس است.

image

به گفته وونگ کاربران هم‌چنین می‌توانند افراد خاصی از دنبال کنندگان خود را در اصطلاح mute کنند. به این معنی که دیگر پست‌های این افراد در تایم‌لاین‌شان نمایش داده نمی‌شود. این در صورتی است که آن شخص خاص را آنفالو و بلاک نکرده‌اند. فرد میوت شده، کماکان در لیست دنبال کنندگان فرد باقی می‌ماند و خودش هم هرگز از میوت شدنش آگاه نمی‌شود.

image

وونگ هم‌چنین از قابلیت ضبط تصاویر آهسته گفته است. وی با بررسی کدهای اپلیکیشن اینستاگرام به این نتیجه رسیده است که در قسمت تنظیمات دوربین این برنامه قابلیتی جدیدی اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند تصاویر اسلوموشن ضبط کنند. این ویژگی شاید برای صاحبان گوشی‌های سامسونگ گلسی S9 و سونی اکسپریا XZ2 جالب توجه نباشد، چرا که بر روی گوشی خود از این ویژگی بهره‌مند هستند. اما قطعا برای سایر کاربران قابلیت جالب و مفیدی خواهد بود.

image

و در آخر وونگ متوجه شده است که اینستاگرام قصد دارد آرشیوی از استوری‌ها را به صورت نمایی از تقویم به کاربران نمایش بدهد. آرشیوی که اینستاگرام در حال حاضر در اختیار کاربران قرار می‌دهد چندان راحت و در دسترس نیست تا کاربران بتوانند استوری‌های قدیمی خود را سریع و راحت پیدا کنند.

image

اینستاگرام نهایی شدن این چهار ویژگی را تائید نکرده است اما در صورت استقبال کاربران، امید است که این قابلیت‌ها را در به روزرسانی‌های اینستاگرام شاهد باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

شاهرخ

۱۳۹۷/۲/۹
این قابلیت میوت کردن فالووینگ ها خیلی خوبه.

فرهاد

۱۳۹۷/۲/۸
کی از دست این اینستا راحت میشیم خدا میدونه