خانهاخبار
احتمال معرفی مدل تازه Nokia N9 تا هفته آینده

احتمال معرفی مدل تازه Nokia N9 تا هفته آینده

برند نوکیا از سال گذشته تاکنون موفق شده است دوباره به رقابت گوشی‌های همراه بازگردد. HMD Global در ادامه قصد دارد چند گوشی قدیمی محبوب این برند را مانند Nokia N و Nokia X دوباره احیا کند.
۱۳۹۷/۲/۸

کمپانی HMD Global چند روز پیش در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo به سیزدهمین سالگرد معرفی یکی از سری‌های قدیمی نوکیا به نام Nokia N و احتمال احیای آن اشاره کرد. این کمپانی که امتیاز توسعه و عرضه گوشی‌های نوکیا را در اختیار دارد، همچنین اعلام کرد که قصد دارد گوشی مرتبطی با این سری را در آینده نزدیک رسما معرفی کند و این گوشی قرار است از امروز تا 4 شنبه هفته جاری در صدر خبرها و تیزرهای تبلیغاتی باشد. رویداد معرفی این گوشی قرار است 12 اردیبهشت در پکن چین برگزار شود و انتظار می‌رود HMD در خلال برگزاری آن یکی از سری‌های محبوب و قدیمی گوشی‌های نوکیا را احیا کند. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، در کنار خبر احتمال احیای یکی از سری‌های قدیمی نوکیا توسط HMD منتشر شده است. این تصویر درواقع متعلق به گوشی Nokia N9 است که در سال 2011 رسما معرفی و روانه بازار شد.

image

اغلب گوشی‌هایی که HMD از اوایل سال گذشته در آسیا معرفی کرده است، سرانجام سایر وارد سایر بازارهای جهانی هم شده‌اند اما این خبر تازه فعلا تنها توسط HMD چینی منتشر شده است و هنوز درباره فراگیری آن مطمئن نیستیم. علاوه بر تبلیغات درباره احتمال احیای مدل Nokia N9 (2018)، در خلال روزهای اخیر شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی متعددی درباره رونمایی از Nokia X هم بوده‌ایم. پیش از این گفته می‌شد که این گوشی قرار است روز جمعه (7 اردیبهشت) رسما رونمایی شود و تصاویر زنده متعددی هم منسوب به آن و بیلبوردهای تبلیغاتی‌اش فاش شدند اما فعلا از معرفی این دستگاه تازه نوکیا خبری نیست.

خانواده تازه Nokia X که احتمالا Nokia X6 نام دارد، ظاهرا شامل دو نسخه مختلف است. نسخه سطح بالاتر در این میان از 6 گیگابایت رم و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 بهره می‌برد و به خوبی می‌تواند فاصله میان Nokia 6 (2018) و Nokia 7 Plus را پر کند. نسخه دیگر این میان رده تازه هم احتمالا از پردازنده مدیاتک Helio P60 قدرت می‌گیرد و با 4 گیگابایت رم مقداری ارزان‌تر قیمت گذاری می‌شود.

حدودا 17 ماه از احیای برند نوکیا توسط HMD Global می‌گذرد  و این سازنده از سال گذشته تاکنون موفق شده است برخی مدل‌های محبوب و قدیمی نوکیا را مانند 3310 و 8110  در کنار دستگاه‌های کاملا تازه معرفی و روانه بازار کند. HMD Global همچنین چندی پیش به برنامه Android One گوگل پیوست و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 هم چندین گوشی مختلف را که از اندروید ناب بهره می‌بردند، معرفی کرد. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره Nokia N تازه در دسترس نیست و هنوز نمی‌دانیم این گوشی قرار است با کدام سیستم عامل و چه زمانی معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۲/۹
ان ۸ بود فک کنم

majid

۱۳۹۷/۲/۸
عزیز دل این گوشی n8 نه n9