خانهاخبار
سامسونگ رسما از مدل 2018 گوشی Galaxy J2 رونمایی کرد

سامسونگ رسما از مدل 2018 گوشی Galaxy J2 رونمایی کرد

سامسونگ هند از گوشی جدیدی از سری Galaxy J رونمایی کرده است؛ مدل 2018 گوشی Galaxy J2 به نمایشگر 5 اینچی qHD مجهز شده است و دو گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۷/۲/۸

شرکت سامسونگ از یک گوشی ارزان‌قیمت جدید رونمایی کرده است که Galaxy J2 نامیده می‌شود؛ این مدل در حال‌حاضر در بازار هند معرفی شده است. مدل مذکور با مشخصات تقریباً مشابه به عنوان Galaxy J2 Pro در ویتنام معرفی شده بود و فروش آن از تاریخ 27 آوریل آغاز شده بود. قیمت درنظر گرفته شده برای این گوشی 123 دلار است. باید اشاره کرد که Galaxy J2 (مدل 2018) در مقایسه با نسخه جدید Galaxy J2 Pro مشخصات نسبتاً بهتری دارد؛ گوشی که اخیراً در هند معرفی شده، به دو گیگابایت رم مجهز شده اما Galaxy J2 Pro با 1.5 گیگابایت رم همراه شده است. 

گفته می‌شود تمرکز شرکت سامسونگ با عرضه گوشی Galaxy J2 (مدل 2018) روی خرید آنلاین و شبکه‌های اجتماعی معطوف شده است؛ شرکت کره‌ای ادعا می‌کند این دو برای نسل جوان حائز اهمیت است و جوانان این روزها به خرید آنلاین و استفاده از شبکه‌های اجتماعی، علاقه نشان داده‌اند. برای افرادی که به خرید علاقه دارند، Galaxy J2 سامسونگ از فروشگاه Samsung Mall استفاده می‌کند؛ این فروشگاه امکان جست‌وجوی محصولات جدید را از طریق جست‌وجوی بصری با دوربین و مقایسه محصولات مشابه فراهم می‌کند. برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی، سامسونگ اعلام کرده است گوشی جدیدش امکان انتقال اطلاعات را به حافظه جانبی فراهم می‌کند؛ البته مطمئن نیستیم این ویژگی چگونه به علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی کمک خواهد کرد اما احتمالاً بتوانید برنامه‌های نصب شده را به حافظه جانبی انتقال دهید؛ بدین شکل، 16 گیگابایت حافظه داخلی گوشی باعث محدودیت نخواهد شد.

image

گوشی Galaxy J2 (مدل 2018) شامل یک نمایشگر 5 اینچی qHD با رزولوشن 960 در 540 پیکسل از نوع Super AMOLED است؛ البته این گوشی اقتصادی فاقد طراحی بدون حاشیه است که این روزها در میان گوشی‌های هوشمند مرسوم شده. در پایین نمایشگر شاهد جای‌گیری یک دکمه فیزیکی هستیم که دو کلید لمسی Back و Overview آن‌را همراهی می‌کند؛ طراحی کلیدهای لمسی نسبت به گوشی‌های اقتصادی پیشین سامسونگ تغییر پیدا کرده است.

جدیدترین گوشی سامسونگ به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون کوالکام با فرکانس 1.4 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، مجهز شده است و دو گیگابایت رم دارد. این گوشی اقتصادی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز شده و در زیر دوربین اصلی، فلاش LED جای گرفته است. در کنار دوربین اصلی، بلندگوی اصلی جای گرفته است و به همین جهت در لبه‌ی پایین گوشی، تنها درگاه Micro USB به همراه میکروفون قابل مشاهده است؛ نبود جک هدفون در پایین گوشی به معنای حذف آن نیست و می‌توانید هدفون خود را به جک 3.5 میلی‌متری صدا در لبه‌ی بالای گوشی متصل نمایید.

image

سامسونگ اشاره‌ای به سیستم‌عامل گوشی جدیدش نکرده است اما گمان می‌کنیم که مدل مذکور از سیستم‌عامل اندروید نوفا 7.0 بهره می‌گیرد که رام Samsung Exprience روی آن نصب شده است. Galaxy J2 2018 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و به باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که با توجه به به نوع نمایشگر و پردازنده چهار هسته‌ای، مناسب به‌نظر می‌رسد. این گوشی به رنگ طلایی، مشکی و صورتی راهی بازار خواهد شد و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

eddi

۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سلام رفقا من این گوشیو خریدم بلافاصله یه اپدیت ۱۰۰مگابایتی براش اومد اپدیت امنیتی بود گوشی خاموش روشن شد ولی اپدیت تکمیل نشد رو ۳۲ درصد ارور میده
اونایی که بلدن لطفا بگن گوشی من ممکنه مشکل نرم افزاری داشته باشه یا چیز خاصی نیست

حسینی

۱۳۹۷/۲/۸
با سلام و خسته نباشید متاسفانه در حالیکه انواع برندهای موجود در بازار بدنبال خلاقیت بیشتری حتی در پایین رده هستند سامسونگ با تولید گوشیهای تکراری مثل سالهای قبلی خود بدنبال چیست .........تشکر