خانهاخبار
مشخصات نهایی گوشی پرچمدار HTC U12 فاش شد

مشخصات نهایی گوشی پرچمدار HTC U12 فاش شد

وب‌سایت Verizon در ایالات متحده، مشخصات نهایی پرچمدار جدید HTC یعنی U12 را فاش کرده است؛ مدل مذکور طراحی بدون حاشیه خواهد داشت و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت دارد.
۱۳۹۷/۲/۸

شرکت HTC از جمله سازندگان محبوبی است که هنوز گوشی پرچمدار 2018 خود را معرفی نکرده و همین موضوع باعث شده است تا علاقه‌مندان به این برند تایوانی برای خرید یک گوشی رده‌بالا منتظر بمانند. وب‌سایت اپراتور Verizon با اختصاص یک صفحه مجزا به پرچمدار جدید HTC، مشخصات گوشی U12 را فاش کرده است.

در وب‌سایت اپراتور Verizon به عرضه گوشی HTC U12 با نمایشگر WQHD بدون حاشیه اشاره شده است؛ صفحه‌نمایش از نوع Super LCD 6 است و با Gorilla Glass محافظت می‌شود. آن‌طور که پیداست، گوشی جدید HTC بدنه ضدآب خواهد داشت؛ به همین جهت موفق شده است گواهی IP68 به‌دست آورد که تضمین می‌دهد گوشی HTC U12 تا عمق یک و نیم متری به مدت 30 دقیقه در آب آسیب نخواهد دید. فبلت آینده HTC با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت همراه شده است که نسبت به باتری مورد استفاده در HTC U11، ظرفیت باتری نزدیک به 500 میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است.

image

گوشی HTC U12 از بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد و می‌تواند ویدیوهای 4K به ثبت برساند؛ البته مشخص نیست این گوشی قادر به ثبت ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه خواهد بود یا خیر اما احتمالاً از این ویژگی پشتیبانی کند. در لبست مشخصات پرچمدار آینده HTC به این موضوع که جانشین HTC U11 از فیلم‌برداری صحنه‌ آهسته پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ اشاره نشده است. آن‌طور که پیداست، فبلت آینده HTC به سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 مجهز خواهد شد و رام HTC Sense Companion روی آن نصب شده است.

در وب‌سایت اپراتور Verizon اشاره می‌شود پرچمدار 2018 اچ‌تی‌سی از استاندارد Cat 12 پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با استاندارد Cat 18 به‌کار گرفته شده در تراشه اسنپدراگون 845 قدیمی است و با مشخصات این پردازنده هم‌خوانی ندارد. به همین جهت، باید دید که در نسخه نهایی HTC U12، سرعت دانلود حداکثری چقدر خواهد بود و آیا این گوشی در این زمینه از رقبایش از جمله Galaxy S9 سامسونگ و Huawei P20 Pro عقب‌تر است یا خیر.

براساس گمانه‌زنی‌ها، پرچمدار جدید HTC در ماه مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ در این ماه، شرکت OnePlus از گوشی OnePlus 6 رونمایی خواهد کرد و LG نیز گوشی G7 ThinQ را معرفی می‌کند. به همین جهت، باید منتظر ماند و دید که کدام‌ مدل در نهایت موفق خواهد شد تا نظر مساعد خریداران را جلب کند؛ برخلاف دو گوشی LG G7 ThinQ و OnePlus 6، فاقد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش است و تنها حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مرتضی

۱۳۹۷/۳/۱۶
بعضیا htc فقط تو عکس دیدن نظر میدن دربارش
طراحیاش که جزع بهتریناست
سخت افزارش هم نصبت به قیمتش خوبه
یارو جوری از برند گوشی که خودش خردیه دفاع میکنه و بقیه برندارو بد میدونه حرکی ندونه مال باباشه

امین

۱۳۹۷/۲/۱۰
خخخخخخخخ چی میگی واسه خودت اچ تی سی پیکان هم حساب نمیشه حتی لاستیک پیکان هم نیست بیچاره داره نابود میشه متاسفم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امین

۱۳۹۷/۲/۱۰
با htc هم تو مغازه کار کردم نصف میت 10 نبود چون غیر این برند سطح پایین با گوشی دیگه کار نکردی در همون سطح پایین موندی چون من با بیشتر برند ها کار کردم خودم سونی سامسونگ و هواوی داشتم ولی یامیونگ و هواوی از بقیه خیلی بهترن.میت 10 که حرف نداره از تمام جهات از پرچمدار اچ تی سی بالاتره همون هوش مصنوعیش ارزشش رو چند برابر میکنه دوربین و باتری و صفحه ننمایشش هم بهتره

ali

۱۳۹۷/۲/۹
yh دوستمون درست میگن میت 10 از گوشی 2 سال آینده اچ تی سی هم بالاتره آخه کی میاد 3.800.000 تومن به پرچمدار داغون اچ تی سی پول بده که دوربینش نصف میت 10 که 2.5 قیمتشه نیست.npu نداره دوربینش تکیه باتریش ضعیفتره صفحه اش داغونه و....

ali

۱۳۹۷/۲/۹
مقایسه اچ تی سی با بزرگان مثل مقایسه دو چرخه است با اتوموبیل فرمول 1.اچ تی سی عددی نیست که بخواد پدر اسمارت فون ها حساب بشه بلکه پدر زیان دهی تمام برند هاست