خانهاخبار
انتشار تصاویر زنده Nokia X پیش از معرفی رسمی!

انتشار تصاویر زنده Nokia X پیش از معرفی رسمی!

نوکیا امروز قرار است از اولین گوشی خود با طراحی بریدگی حاشیه پرده بردارد. این گوشی Nokia X نام دارد و اطلاعات چندانی درباره‌اش در دسترس نیست.
۱۳۹۷/۲/۸

گوشی تازه HMD Global به نام Nokia X قرار است امروز رسما معرفی شود و تنها چند ساعت مانده به رونمایی رسمی از آن شاهد انتشار تصاویر زنده منسوب به این گوشی هستیم. این تصاویر جاسوسی در یک فروشگاه فیزیکی در چین ثبت شده‌اند که قرار است امروز از Nokia X پرده بردارد.

اولین گوشی نوکیا با بریدگی حاشیه "ناچ"

با نگاهی به تصاویر پیش رو متوجه می‌شویم که Nokia X تازه از طراحی تمام صفحه با بریدگی حاشیه بهره می‌برد که بلندگوی مکالمه، دوربین سلفی و سایر حسگرهای جانبی هم در همین موقعیت تعبیه شده‌اند. در پنل پشتی هم شاهد طراحی ماژول دوربین دوگانه با چینش عمودی در میانه عرض پنل هستیم که فلش LED آن‌ها را همراهی می‌کند و حسگر اثرانگشت هم درست زیر آن تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه طراحی شده باشد و گوشه‌های خمیده‌اش پلاستیکی باشند. جک هدفون 3.5 میلی متری محبوب هم در این طراحی حفظ شده و در لبه بالایی فریم گوشی قرار گرفته است.

اگر تازه‌ترین شایعه‌های منتشر شده درباره این گوشی صحت داشته باشند، Nokia X یک میان رده جدید است که بر اساس بازار هدف از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد یا Helio P60 قبل تپنده‌اش است و از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. علاوه بر این کانفیگ، انتظار می‌رود که دوربین دوگانه اصلی در این میان رده تازه مانند Nokia 7 Plus طراحی شود. به جز این موارد اطلاعات دیگری درباره این گوشی تازه در دسترس نیست چراکه تقریبا تنها یک هفته از انتشار خبر احتمال توسعه آن می‌گذرد. ظاهرا نوکیا قصد داشته است Nokia X خود را تا حد امکان از دسترس خبرگزاری‌ها دور نگه دارد.

تنها چند ساعت دیگر تا رونمایی از این گوشی تازه باقی مانده است و همه مشخصات فنی و ظاهری‌اش تا پایان امروز مشخص خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)