خانهاخبار
مشخصات گوشی جان‌سخت Galaxy S9 Active با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی

مشخصات گوشی جان‌سخت Galaxy S9 Active با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی

مشخصات گوشی جان‌سخت Galaxy S9 Active سامسونگ فاش شده است و به‌نظر می‌رسد که این مدل مقاوم از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد که امکان تغییر دهانه لنزی دوربین اصلی وجود دارد.
۱۳۹۷/۲/۷

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه نسخه جان‌سخت گوشی Galaxy S9 است که با پسوند Active از مدل‌های دیگر متمایز خواهد شد. اگر شرکت کُره‌ای به رویه گذشته خود ادامه دهد و پرچمدار جان‌سخت خود را در بازه‌زمانی مشابه با Galaxy S8 Active ارائه دهد، عضو جدید سری Galaxy S9 در تاریخ نامشخصی در تابستان 2018 معرفی خواهد شد. 

به‌تازگی نیز تصویری به‌دست آمده است که مشخصات نهایی گوشی جان‌سخت Galaxy S9 Active را فاش می‌کند. آن‌طور که پیداست، گوشی مذکور با شماره مدل SM-G893 توسط سامسونگ توسعه پیدا می‌کند؛ نسل قبل یعنی Galaxy S8 Active با شماره مدل SM-G892 توسعه یافته است و نسخه جان‌سخت پرچمدار Galaxy S7 سامسونگ با شماره مدل SM-G891 آماده ورود به بازار شده است. جدیدترین گوشی جان‌سخت سامسونگ، همان باتری را خواهد داشت که در Galaxy S8 Active از آن استفاده شده است؛ این مدل از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. به همین جهت، انتظار داریم مدل Active پرچمداران سری Galaxy S9 سامسونگ به باتری با بالاترین ظرفیت در میان این خانواده مجهز شده باشد؛ برای مقایسه، باید اشاره کرد که Galaxy S9 از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد و مدل Plus پرچمداران 2018 سامسونگ با یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت همراه شده است.

image

انتظار داریم Galaxy S9 Active به قابلیت‌هایی مجهز شده باشد که استفاده از آن را در شرایط دشوار ممکن سازد؛ از جمله این ویژگی‌ها، امکان استفاده از گوشی در هوای بسیار سرد یا گرم است و ضمن اینکه بدنه نسبت به سقوط مقاوم باشد. دیگر مشخصات به‌دست آمده برای گوشی جان‌سخت 2018 سامسونگ، حاکی از آن است که مدل مذکور با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ این تراشه به هشت هسته پردازشی مجهز شده است. باید اشاره کرد که در نسخه مخصوص Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای بازار چین و آمریکا از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده شده است.

فبلت جدید سامسونگ نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل خواهد شد که مشابه با Galaxy S9 است؛ مدل Plus پرچمداران 2018 سامسونگ از یک نمایشگر 6.1 اینچی بهره می‌گیرد. دیگر قابلیت‌هایی که برای گوشی جدید سامسونگ درنظر گرفته شده است، به عرضه آن با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد. 

برخلاف Galaxy S9 Plus که به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز شده است، Galaxy S9 Active مانند Galaxy S9 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ با این‌حال، ویژگی جذاب پرچمداران 2018 سامسونگ یعنی امکان تغییر گشودگی دیافراگم را حفظ کرده است. کاربران می‌توانند در گوشی جان‌سخت سامسونگ، دهانه لنزی دوربین 12 مگاپیکسلی را بین F1.5 و F2.4 تغییر دهند. ضمن اینکه برای عکاسی سلفی، سامسونگ از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است که سنسور مورد استفاده در دوربین ثانویه گوشی، دهانه لنزی F1.7 دارد. 

در حال‌حاضر، تصویری از طراحی احتمالی گوشی Galaxy S9 Active به‌دست نیامده است؛ با این‌حال، بعید می‌دانیم این مدل از نظر طراحی تفاوت چشمگیری با نسل قبل داشته باشد. سامسونگ هنوز شایعات موجود پیرامون گوشی جان‌سخت خود را به صورت رسمی تأیید نکرده است؛ بنابراین، باید به آن‌ها با دیده شک و تردید نگریست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الهام

۱۳۹۷/۲/۷
کسی S7 active رو دیده تو ایران؟؟؟؟؟