خانهاخبار
نسخه Lite گلکسی S8 و گلکسی A8 Star توسط سامسونگ عرضه خواهد شد

نسخه Lite گلکسی S8 و گلکسی A8 Star توسط سامسونگ عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست، سامسونگ درنظر دارد تا سری Galaxy S8 را با معرفی یک گوشی جدید به‌روز کند؛ با توجه به شایعات جدید، مدل Lite گلکسی اس 8 به زودی توسط سامسونگ به همراه نسخه جدید گوشی‌ Galaxy A8 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۷

مدت‌هاست که شایعات گوناگونی پیرامون گوشی‌های جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8750 و SM-G8850 وجود دارد؛ بسیاری مدعی شده‌اند شرکت کُره‌ای به دنبال توسعه نسخه مینی Galaxy S9 Plus است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد مدل‌های مذکور با نام تجاری کاملاً متفاوتی عرضه خواهند شد؛ یک شایعه‌پرداز مدعی شده است سامسونگ دو گوشی جدیدش را به ترتیب به عنوان عضوی از سری Galaxy S8 و Galaxy A8 ارائه خواهد داد.

آن‌طور که پیداست، گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8750 به عنوان نسخه «لایت» Galaxy S8 راهی بازار خواهد شد؛ در حال‌حاضر از سری Galaxy S8 دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus معرفی شده است و یک گوشی مقاوم با نام Galaxy S8 Active توسط سامسونگ به فروش می‌رسد. همچنین ادعا می‌شود گوشی دیگر این شرکت کُره‌ای که با شماره مدل SM-G8850 توسعه می‌یابد، با نام تجاری Galaxy A8 Star راهی بازار خواهد شد. از خانواده Galaxy A8، سامسونگ در سال 2018 دو گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus را راهی بازار کرده است که محصولاتی رده‌بالا برشمرده می‌شوند.

image

هنوز مشخص نیست اطلاعات به‌دست آمده پیرامون گوشی‌های جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8750 و SM-G8850 تا چه اندازه صحت دارد؛ ممکن است هیچ‌گاه نسخه «لایت» پرچمداران سری Galaxy S8 توسط سامسونگ معرفی نشود! سال گذشته نیز شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه Mini گلکسی اس 8 مطرح شده بود اما در نهایت، مشخص شد که این گمانه‌زنی‌ها صحت ندارد و بی‌اساس است. همچنین شایعات مشابهی پیرامون عرضه نسخه میان‌رده پرچمداران Galaxy S7 سامسونگ منتشر شده بود.

صرف‌نظر از شایعات منتشر شده پیرامون عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8750 و SM-G8850 با نام تجاری Galaxy S8 Lite و Galaxy A8 Star، بخشی از مشخصات آن‌ها فاش شده است. انتظار داریم گوشی آینده این شرکت با شماره مدل SM-G8850 به نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز شده‌ باشد؛ صفحه‌نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED است و در قاب پشتی، شاهد استفاده از دوربین دوگانه 16 و 24 مگاپیکسلی هستیم. همچنین یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی برای گوشی جدید سامسونگ درنظر گرفته شده است و این مدل از چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه و باتری 3700 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. البته در ابتدا، اشاره شده بود که گوشی مذکور به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده است و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی دارد اما به‌نظر می‌رسد که مشخصات مذکور، صحت نداشته باشند.

Galaxy S8 Lite نیز از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 برخوردار است و صفحه‌نمایش آن، رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل دارد؛ این گوشی به تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز شده است که برای گوشی‌های رده‌بالا از این پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌شود. مدل مذکور با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 ارائه خواهد شد و به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ، چه نام تجاری برای گوشی‌های میان‌رده جدید خود انتخاب خواهد کرد؛ آیا نسخه Mini گلکسی اس 9 در سال 2018 عرضه خواهد شد یا شرکت کُره‌ای به دنبال به‌روزرسانی سری Galaxy S8 با یک میان‌رده جدید است؟ در صورت عرضه نسخه مینی پرچمداران 2017 سامسونگ، آیا مایل به خریداری آن هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فاطمه

۱۳۹۷/۲/۲۳
با سلام و خسته نباشید من دوماهه گلکسی A8 خریدم و میتونم بگم عالیه حرف نداره پیشنهاد میکنم

حسینی

۱۳۹۷/۲/۷
با سلام و خسته نباشید متاسفانه در عکسهای دیده شده لایت چیدمان دو دوربین و به ان بزرگی پشت گوشی را خیلی زشت جلوه داده امیدواریم که سامسونگ به زیبایی پشت گوشی هم توجه کرده باشد واقعا خلاقیت هواوی باز کمی بهتره واقعا سامسونگ خیلی تکراری شده پشت پنل گوشیهایش و نحوه چیدمان دوربینهای پشت گوشیهاش کمی در سری جی پرو 2017 خوب کار کردولی باز در جا زده ....... تشکر