خانهاخبار
بنچمارک اولین گوشی Android Go سامسونگ

بنچمارک اولین گوشی Android Go سامسونگ

یک گوشی سطح پایین تازه از سامسونگ روز گذشته بنچمارک شد. این گوشی تنها 1 گیگابایت رم دارد و ممکن است اولین گوشی سامسونگ باشد که به Android Go مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۷

فهرست بنچمارک تازه‌ای از یک گوشی مرموز منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ یک گوشی سطح پایین با پلتفرم Android Go را در دست توسعه دارد. این گوشی با شناسه SM-G260G بنچمارک شده است و تنها 1 گیگابایت رم دارد. با توجه به شناسه‌اش به نظر می‌رسد که این گوشی از خانواده Galaxy J2 باشد. همان‌طور که می‌دانید Galaxy J2 Pro (2018) هم اخیرا از این سری معرفی شد اما به سیستم عامل اندروید نوقا مجهز شده بود. SM-J260G در مقابل از اندروید 8.1 اوریو قدرت می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود احتمال بهره گرفتنش از Android Go افزایش یابد.

image

علاوه بر این، ابزار Geekbench مادربورد این گوشی را با عنوان universal7570-go معرفی کرده که پسوند آن با Abdroid Go هماهنگ است. همچنین پردازنده این گوشی ظاهرا اگزینوس 7570 با ساختار 14 نانومتری است. این پردازنده 4 هسته پردازشی ARM cortex-A53 با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی‌اش هم Mali-T720 MP1 است. Galaxy J2 تازه از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n به همراه LTE Cat.4 و بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند اما اطلاعات دیگری درباره سخت افزار آن منتشر نشده است. این گوشی براساس فهرست Geekbench توانسته است در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 620 و 1745 را کسب کند.

با در نظر گرفتن این موضوع که گوشی SM-J260G ممکن است یک گوشی مجهز به Android Go باشد باید بگوییم که احتمالا اولین گوشی سامسونگ در استفاده از این پلتفرم خواهد بود. Android Go سال گذشته به دنبال انتشار اوریو توسط گوگل معرفی شد و به طور اختصاصی برای گوشی‌های ارزان قیمت سطح پایین با 1 گیگابایت رم یا حتی کمتر طراحی شده است. این پلتفرم درواقع بدین منظور توسعه یافته است تا مصرف داده‌ها و همچنین میزان مصرف انرژی باتری گوشی را کاهش دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)