خانهاخبار
معرفی پرچمدار G7 ThinQ با امکان پنهان کردن بریدگی حاشیه!

معرفی پرچمدار G7 ThinQ با امکان پنهان کردن بریدگی حاشیه!

پرچمدار G7 ThinQ ال جی قرار است با بریدگی حاشیه معرفی شود اما سازنده تمهیدی اندیشیده است تا کاربران بتوانند آن را در صورت تمایل پنهان کنند.
۱۳۹۷/۲/۷

در ادامه شایعه‌ها و خبرهای اخیر درباره پرچمدار تازه ال جی، حالا تصویر زنده تازه‌ای منسوب به آن منتشر شده است که تنظیمات مربوط به صفحه نمایش را نشان می‌دهد. در توضیح دقیق‌تری باید بگوییم که در صفحه آن شاهد منوی New Second Screen به معنی صفحه نمایش ثانویه تازه هستیم که ممکن است در ابتدا بسیار جالب به نظر برسد اما درواقع به تغییر وضعیت بریدگی حاشیه بالای پنل جلو مربوط می‌شود. در همه تصاویر اخیر منسوب به G7 ThinQ شاهد طراحی بریدگی حاشیه کوچکی بالای پنل نمایش آن بودیم اما کمپانی ال جی ظاهرا قصد دارد امکان پنهان کردن این "ناچ" را به کمک تنظیمات نرم افزاری میسر سازد؛ بدین ترتیب که نوارد مشکی در کناره‌های سمت چپ و راست آن قرار گیرد. همچنین ممکن است امکان تنظیم و ویرایش این نوارهای مشکی در کنار بریدگی حاشیه توسط کاربران فراهم شود.

image

اگر با دقت بیشتری به این تصویر زنده تازه نگاه کنید، متوجه می‌شوید که قادر خواهید بود دو طراحی متفاوت را برای تنظیم حاشیه بالای صفحه برگزینید. اولین انتخاب به طراحی گوشه‌های خمیده منجر می‌شود و دومین انتخاب هم گوشه‌ها را کاملا زاویه دار نشان می‌دهد. از طرفی گوشه‌های سمت راست و چپ پایین صفحه در هر دو انتخاب خمیده باقی می‌مانند. این تنظیمات به طور پیش فرض برای G7 ThinQ تعریف شده است و اگر بریدگی حاشیه در حالت معمول خود باقی بماند هم شاهد گوشه‌های بالای صفحه به صورت خمیده خواهید بود. علاوه بر امکان انتخاب نوع حاشیه انتخابی، به نظر می‌رسد که کاربران قادر باشند رنگ آن را هم تغییر دهند. این تنظیمات ظاهرا با سایر اپلیکیشن‌ها هم ادغام شده چراکه ال جی درباره آن گفته است هرکدام از این رنگ‌های انتخابی روی صفحه خانه و سایر اپلیکیشن‌های پیش فرض سازنده اعمال خواهند شد. این گوشی تازه از دکمه‌های راهنمای روی صفحه بهره می‌برد و دکمه پاور / قفل صفحه‌اش در کناره سمت راست فریم تعبیه می‌شود در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا هم در کناره سمت راست بدنه دیده می‌شوند.

پرچمدار تازه G7 ThinQ ال جی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و با حداقل 4 گیگابایت رم معرفی می‌شود. این گوشی همچنین به دوربین اصلی دوگانه با قابلیت هوش مصنوعی پیشرفته مجهز شده و حسگر اثرانگشتش در پنل پشتی تعبیه شده است. ال جی هم روز گذشته رسما تأیید کرد که تازه‌ترین پرچمدارش را به صفحه نمایش 6.1 اینچی کواد اچ دی پلاس Super Bright Display مجهز می‌کند. این گوشی سطح بالا قرار است 2 مه (12 اردیبهشت) رسما معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

shahdad

۱۳۹۷/۲/۸
همدان رو نمی دونم ولی تو تهران ا این خبرا نیست
برای ال جی تره هم خرد نمیکنن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۷
ال‌جی یَک گردوخاکی به پا می‌کنه?
که حالت فوق‌العاده اعلام بشه