خانهاخبار
پرچمدار G7 ThinQ ال جی با صفحه نمایش 6.1 اینچی به نمایش گذاشته شد

پرچمدار G7 ThinQ ال جی با صفحه نمایش 6.1 اینچی به نمایش گذاشته شد

G7 ThinQ پرچمدار آینده ال جی است که هفته آینده رسما معرفی می‌شود. این گوشی با صفحه 6.1 اینچی و بریدگی حاشیه در تصاویر رندر شده تازه به نمایش گذاشته شده است.
۱۳۹۷/۲/۵

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی ال جی هفته آینده از تازه‌ترین پرچمدار خود به نام G7 ThinQ پرده برمی‌دارد و آن زمان دیگر هیچ نکته ناگفته‌ای درباره آن باقی نخواهد ماند. از طرفی این گوشی پر سر و صدا مدتهاست که در شایعه‌ها و خبرهای مختلفی دیده می‌شود و اطلاعات فنی و ظاهری‌اش هم در همین گزارش‌ها بارها منتشر شده است. برای مثال هفته گذشته شاهد انتشار تصاویر رندر شده رسمی آن بودیم که G7 ThinQ را در همه رنگ‌های نهایی‎اش به نمایش می‌گذاشت. علاوه بر آن ایوان بلاس، افشاگر معروف، روز گذشته تصویر رندر شده تازه‌ای منسوب به این گوشی سطح بالا منتشر کرد. در این تصاویر تازه قادر هستیم G7 ThinQ را در نماهای مختلف تماشا کنیم.

image

 

پیش از هر چیز باید بگوییم که تصاویر رندر شده تازه G7 ThinQ شایعه‌های رایج تازه را نقض نمی‌کنند. پرچمدار تازه ال جی در طراحی پنل جلو از آیفون 10 اپل الهام گرفته و به بریدگی حاشیه کوچک مجهز شده است. دکمه پاور / قفل صفحه این گوشی در کناره سمت راست قرار گرفته است و دکمه دستیار گوگل هم در کناره سمت چپ بدنه‌اش دیده می‌شود. این اولین بار است که دکمه پاور ر پنل پشتی یک گوشی سطح بالای ال جی تعبیه نمی‌شود اما با این وجود پنل پشتی G7 ThinQ همچنان شلوغ است. دوربین اصلی با لنزهای دوگانه به همراه فلش LED، حسگر اثرانگشت و همچنین لوگوی G7 ThinQ در نیمه بالایی پنل پشتی گوشی مذکور دیده می‌شوند.

image

 

انتظار می‌رود که G7 ThinQ صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2880 داشته باشد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد. این گوشی تازه همچنین حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

رویداد رسمی رونمایی از این گوشی قرار است 2 مه (12 اردیبهشت) در نیویورک برگزار شود. هنوز تاریخ نهایی عرضه G7 ThinQ مشخص نیست اما انتظار می‌رود که فرصت کوتاهی پس از رونمایی رسمی روانه بازار شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۲/۵
ال‌جی مثل تیمورِ لنگِ،
همیشه یه پاش می‌لنگه
اگه نمایشگرش LED نباشه، بعبارتی رَحمه‌اللهُ مَن‌فاتحهُ مَع‌ الصلواتً