خانهاخبار
باگ گرافیکی در گوشی‌های گلکسی اس 9 سامسونگ

باگ گرافیکی در گوشی‌های گلکسی اس 9 سامسونگ

یک باگ گرافیکی در مرورگر Samsung Internet سبب ری‌استارت شدن ناخواسته برخی گوشی‌های Galaxy S9 می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۵
image

یک تیم حرفه‌ای کشف‌کننده باگ پی برده‌ است که گوشی Galaxy‌ S9 (فقط مدل‌های اسنپ‌دراگون۸۴۵) حین استفاده از مرورگر Samsung Internet و تحت فشار کاری بالا، به ناگاه کرش می‌کند. مشخص شده که واحد گرافیکی آدرنو در حین کار با اپ یاد شده نمی‌تواند برخی جلوه‌های ویژه را به درستی انجام داده و سبب خاموش شدن دستگاه می‌شود. بدیهی است که منشا این مشکل از نرم‌افزار مرور‌گر است که نمی‌داند در چه زمانی باید خود را ری‌استارت کند. استفاده از این مرورگر در دستگاهی دیگر نظیر گوشی گوگل منجر به این مشکل مشابه نشده‌است. گفتنی است برخی مدل های HTC نیز ایراداتی این گونه داشته‌اند. هنوز مشخص نیست که چه مقدار بار محاسباتی سبب ری‌استارت شدن گوشی شده یا راه‌حل رفع این باگ در چه زمانی عرضه می‌شود.

راه حل موقتی تا زمان ارائه رفع نقص رسمی برای کسانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند آن است که فعلاً‌ از مرورگر دیگری استفاده کنند. همچنین تیم کاشف این باگ متوجه شده است که این نقص در همه گوشی‌های S9 دیده نشده و تنها برخی از دستگاه‌ها بدین مشکل دچارند. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، این نکته را نیز باید خاطرنشان کرد که فارغ از ایراد گفته شده، ‌مرورگر سامسونگ در چندماه اخیر بهبود بسیاری داشته و بر محبوبیت آن افزوده شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

ali

۱۳۹۷/۲/۹
خیلی پرتی کلا نمیدونی گوشی چیه برندی که میخوای با پراید مقایسه کنی باید جزو برند های گمنام باشه مثل مارشال اس کالر و ...

میکائیل

۱۳۹۷/۲/۸
گوشی فقط هواوی ، آنر ، هواوی #میت_10 و #p20Pro

میکائیل

۱۳۹۷/۲/۸
ببینمت دهنتو طلا میگیرم باید این حرفتو تو تاریخ ثبت کنن

امین

۱۳۹۷/۲/۸
این باگه مرورگره که با یک آپدیت حل میشه هرچند نوشته گوشی های اچ تی سی هم این مشکلو دارن

امین

۱۳۹۷/۲/۸
سامسونگ مثل بنزه یا تویوتا هم محبوبه هم با کیفیت این مشکل رو همونطور که نوشته گوشی ها ی اچ تی سی هم داشتن