خانهاخبار
زمان معرفی OnePlus 6 فاش شد؛ 27 اردیبهشت منتظر باشید

زمان معرفی OnePlus 6 فاش شد؛ 27 اردیبهشت منتظر باشید

شرکت OnePlus به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی جدیدش را تا پایان ماه اردیبهشت معرفی خواهد کرد؛ مدل مذکور به شش گیگابایت رم مجهز شده است.
۱۳۹۷/۲/۵

شایعات پیرامون زمان معرفی گوشی پرچمدار OnePlus 6 اندکی گیج‌کننده است؛ شاید بدین خاطر که شرکت چینی برای رونمایی از پرچمدار جدیدش، بیشتر از یک مراسم را درنظر گرفته است. پیش‌تر نیز اعلام شده بود گوشی جدید شرکت OnePlus در تاریخ 18 مه (May) معرفی خواهد شد اما به‌نظر نمی‌رسد این موضوع دور از واقعیت باشد.

شرکت OnePlus با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده است OnePlus 6 به صورت رسمی در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت) معرفی خواهد شد؛ مراسم معرفی در کشور چین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تیکت‌هایی را به منظور حضور در این مراسم از تاریخ 27 آوریل خریداری نمایند. لازم به‌ذکر است که پس از معرفی این گوشی در چین، شرکت سازنده مراسم دیگری را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در هند در تاریخ 18 مه درنظر گرفته است؛ البته این موضوع هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. انتظار داریم به همراه نسخه معمولی گوشی OnePlus 6، مدل دیگری از آن با طرح «Avengers» معرفی شود.

image

در رابطه با قیمت و مشخصات گوشی جدید شرکت OnePlus، شایعات مختلفی وجود دارد؛ این مدل به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است و با حداقل شش گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. شرکت چینی، گوشی جدیدش را در سه نسخه عرضه خواهد کرد که مدل پایه به 64 گیگابایت حافظه مجهز شده است؛ بهترین نسخه از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد و البته نسخه دیگری با 128 گیگابایت حافظه قابل خرید خواهد بود.

طراحی OnePlus 6 باعث تمایز این مدل از نسل قبل شده است؛ خبری از حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیست و مانند Huawei P20 این حاشیه با یک زائده که Notch نامیده می‌شود، گوشی جدید OnePlus احتمالاً به نمایشگر 6.28 اینچی از نوع OLED مجهز خواهد بود و با دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود؛ البته مشخصات این مدل هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)