خانهاخبار
تلاش LG برای معرفی دو مدل اختصاصی از G7 ThinQ در کره؛ میان‌رده Q7 در آمریکا عرضه می‌شود

تلاش LG برای معرفی دو مدل اختصاصی از G7 ThinQ در کره؛ میان‌رده Q7 در آمریکا عرضه می‌شود

شرکت ال‌جی احتمالاً دو نسخه خاص از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی G7 ThinQ را در کُره جنوبی عرضه خواهد کرد. ضمن اینکه گوشی میان‌رده Q7 ال‌جی در آمریکا نیز معرفی می‌شود و عرضه گسترده خواهد داشت.
۱۳۹۷/۲/۴

گوشی جدید که با شماره مدل LM-Q7110TS از FCC موفق به دریافت تأییدیه شده است، احتمالاً نسخه‌ای از گوشی LG Q7 خواهد بود که پیش‌تر در شایعات مختلف پیرامون آن شنیده بودیم. در لیست اطلاعات به‌دست آمده از این گوشی، اشاره می‌شود که نسخه جدید LG Q6 احتمالاً به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است؛ ضمن اینکه مدل مذکور از دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری بهره می‌برد و به همین جهت، فاقد کلیدهای لمسی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر خود خواهد بود. این موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که LG Q7 حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت؛ البته هنوز نمی‌دانیم مانند LG G7 در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد یا طراحی متداول‌تری مانند گوشی LG Q6 برای آن درنظر گرفته شده است.

image

باید اشاره کرد که مدتی پیش، نسخه‌ای از گوشی LG Q7 در روسیه موفق به دریافت تأییدیه شده بود؛ مدل مذکور به همراه LG G7 ThinQ فاش شده است و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 گوگل را اجرا می‌کند.  برای عرضه جانشین LG G6، شرکت کره‌ای همچنین موفق به دریافت تأییدیه برای دو نسخه از این گوشی در کره جنوبی شده است؛ این دو نسخه با شماره مدل LM-G710V و LM-G710N تأییدیه دریافت کرده‌اند. پرچم‌دار G7 ThinQ ال‌جی در تاریخ 2 مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد شد و براساس شایعات، یک دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی خواهد داشت که به منظور فعال‌سازی دستیار صوتی Google Assistant کاربرد دارد؛ البته خبری از امکان‌ شخصی‌سازی این کلید فیزیکی نیست.

در رابطه با مشخصات گوشی Q7 اطلاعات چندانی وجود ندارد و نمی‌دانیم این مدل چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با این‌حال، شرکت کره‌ای پس از معرفی رسمی LG G7 ThinQ برای عرضه پرچم‌دار بعدی خود از سری V با نام V35 و V40 آماده می‌شود؛ ظاهراً مدل LG V40 با اسم‌رمز Storm توسط ال‌جی در حال توسعه است و تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز از راه می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)