خانهاخبار
سرانجام مایکروسافت همه گوشی‌های مجهز به Windows 10 را فروخت

سرانجام مایکروسافت همه گوشی‌های مجهز به Windows 10 را فروخت

کمپانی مایکروسافت سرانجام همه گوشی‌های هوشمند مجهز به ویندوز 10 خود را به فروش رساند. حالا موجودی همه این گوشی‌ها در وب‌سایت رسمی فروشگاه مایکروسافت به پایان رسیده است.
۱۳۹۷/۲/۴

مایکروسافت سرانجام همه گوشی‌های هوشمند مجهز به ویندوز خود را به فروش رساند. این غول تکنولوژی آخرین گوشی هوشمندی که خودش طراحی کرده بود را هم (Lumia) مدت‌ها پیش روانه بازار کرده بود در خلال یک سال و اندی پیش تنها گوشی‌هایی از سایر سازندگان را در Microsoft Store به فروش می‌رساند. فهرست این گوشی‌ها اخیرا به Alcatel Idol 4S و HP Elite x3 محدود شده بود و در خلال چند ماه اخیر شاهد بودیم که هر دو به همراه داک HP در حراج بودند.

در خلال روزهای اخیر هم برخی کاربران آنچه از گوشی‌های مذکور در موجودی مایکروسافت باقی مانده بود را خریدند و این دو گوشی سرانجام به اتمام رسیدند. البته اگر تمایل دارید، همچنان قادر خواهید بود گوشی‌های مذکور را در وب‌سایت‌های فروشگاهی و مزایده‌ای خریداری کنید اما موجودی فروشگاه رسمی مایکروسافت دیگر به اتمام رسیده است. جالب توجه است که موجودی گوشی ویندوزی Wileyfox  Pro پس از اتمام مجودی مایرکوسافت حالا دوباره شارژ شده است و به قیمت کمی به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد اگر مایکروسافت دوباره قصد فروش یک گوشی ویندوز 10 دیگر را داشته باشد، آن گوشی Andromeda (سرفیس فون) خواهد بود.

image

اگر از طرفداران مایکروسافت هستید اما نمی‌خواهید یک گوشی با سیستم عامل کاملا قدیمی و از رده خارج تهیه کنید، می‌توانید از سایر گوشی‌هایی که این کمپانی ارائه می‌کند هم انتخاب و خریداری کنید. این غول تکنولوژی همچنین گوشی‌های سامسونگ را هم با سیستم عامل اندروید به شمار می‌رساند. تعدادی نرم افزار اختصاصی مایکروسافت به طور پیش فرض روی این گوشی‌ها نصب شده‌اند و کمپانی سازنده هم زمان بسیاری را صرف کرده است تا آن‌ها را برای اندروید بهینه سازی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)