خانهاخبار
تصاویر رندری گوشی‌های جدید هوآوی از سری Y

تصاویر رندری گوشی‌های جدید هوآوی از سری Y

شایعه‌پرداز معروف، تصاویر رندر گوشی‎‌های جدید هوآوی از سری Y را منتشر کرده است؛ به‌نظر می‌رسد شرکت چینی در گوشی‌های جدیدش از این خانواده، از حسگر اثرانگشت استفاده نکرده است.
۱۳۹۷/۲/۳

پس از عرضه گوشی‌های پرچم‌‍دار P20 و P20 Pro توسط هوآوی، شرکت چینی برای رونمایی از تعدادی گوشی اقتصادی آماده می‌شود. تصاویر گوشی‌های جدید هوآوی از سری Y که با نام تجاری Y3، Y5 Prime و Y6 شناخته می‌شوند؛ به‌تازگی توسط افشاگر معروف فاش شده است.

آن‌طور که پیداست، مدل 2018 گوشی Huawei Y3 بدنه فلزی خواهد داشت؛ هرچند، به احتمال زیاد از پلاستیک در قاب پشتی این مدل استفاده خواهد شد. برخلاف تِرِند رایج در بازار، خبری از حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر نیست و این موضوع باعث شده است تا نمایشگر کوچک گوشی با حاشیه‌‍‌های نسبتاً زیادی احاطه شود؛ البته هوآوی از این حاشیه‌ها به درستی استفاده نکرده است و به‌نظر می‌رسد که خبری از تعبیه کلیدهای ناوبری لمسی در پایین صفحه‌نمایش نیست. دکمه‌ی پاور و کلید تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست گوشی جای گرفته است و در قاب پشتی نیز، دوربین اصلی قرار دارد؛ متاسفانه این گوشی از حسگر اثرانگشت استفاده نمی‌کند. 

image

گوشی دیگر شرکت چینی که احتمالاً با نام تجاری Huawei Y5 Prime عرضه خواهد شد، بدنه‌ای از جنس فلز خواهد داشت؛ در مقایسه با Huawei Y3، این مدل طراحی نسبتاً بهتری دارد. در قاب پشتی، شاهد استفاده از یک دوربین با فلاش LED هستیم و همچنان، خبری از حسگر اثرانگشت نیست.  به تبعیت از گوشی Y3، مدل Prime گوشی Huawei Y5 فاقد کلیدهای ناوبری سخت‌افزاری یا لمسی خواهد بود و احتمالاً از کلیدهای نرم‌افزاری استفاده می‌شود.

image

شرکت هوآوی، همچنین برای عرضه گوشی دیگری از سری Y آماده می‌شود که مدل 2018 گوشی Huawei Y6 نامیده خواهد شد. در قاب پشتی،، هیچ خبری از حسگر اثرانگشت نیست؛ با این وجود، گمان می‌کنید که میان‌رده جدید هوآوی از دوربین دوگانه برخوردار است اما چنین نیست! با وجود اینکه ماژول دوربین نسبتاً عریض است اما تنها یک سنسور در آن به کار گرفته شده.

image

در شایعه‌ای که جدیداً منتشر شده، خبری از مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های جدید هوآوی از سری Y نیست؛ با این وجود، بخشی از مشخصات این مدل‌ها پیش‌تر فاش شده بود. گوشی Huawei Y3 به نمایشگری با رزولوشن 480 در 854 پیکسل مجهز شده است؛ پردازنده MT6737 مدیاتک دارد و از یک گیگابایت رم برخوردار است. این مدل با اندروید اوریو 8.1، هشت گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2200 میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌شود. گوشی Huawei Y6 نیز به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن HD+، پردازنده اسنپدراگون 425 کوالکام، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. مدل مذکور از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. باید اشاره کرد که گوشی Huawei Y6 پیش‌تر به صورت رسمی معرفی شده بود اما هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

305

۱۳۹۷/۲/۳
y6 باس جالب باشه