خانهاخبار
گوشی‌های ساده تاشو دوباره بازمی‌گردند!

گوشی‌های ساده تاشو دوباره بازمی‌گردند!

برخی کاربران معتقدند که مردم باید از گوشی‌های غیرهوشمند و تاشو استفاده کنند. در همین راستا ممکن است دوباره شاهد احیای برخی گوشی‌های تاشو مانند Motorola RAZR باشیم.
۱۳۹۷/۲/۳

بر اساس ادعای بسیاری از رسانه‌ها، بازگشت گوشی‌های تاشو احتمالا بزرگترین و مهم‌ترین ترند موبایلی سال 2018 خواهد بود. Seattle Times در این باره گفته است:« گوشی تاشو تازه‌ترین اظهار نارضایتی و اعتراض است». Katie Reid نویسنده Baltimore Sun Op-ED هم در همین راستا آیفون خود را با یک گوشی تاشوی Kyocera تعویض کرده است. او این تصمیم را در ابتدا برای جداشدن از دنیای مجازی اجتماعی عملی کرد تا اعتیادش را به این شبکه‌ها رفع کند و همچنین ادعا کرد که نمی‌خواهد گوشی موبایل به بهترین دوست دختر نوزادش تبدیل شود.

البته تعجب برانگیز هم نیست کسانی که گوشی هوشمندشان را با گوشی تاشوی ساده تعویض می‌کنند، تمرکز بیشتری نسبت به گذشته خواهند داشت. یکی دیگر از این افراد Brooklyn  Roman Cochet است که آیفون اپل خود را با یک گوشی تاشوی ساده از ال جی عوض کرده و می‌گوید حالا که دیگر بخش عمده توجه خود را صرف گوشی هوشمند نمی‌کند، بهتر تمرکز می‌کند و حواسش کمتر از گذشته پرت می‌شود. این ترند همچنین در هالیوود هم مورد استقبال قرار گرفت و برخی ستارگان مانند Daniel Day Lewis با گوشی تاشو در دست دیده شدند.

image

گروهی به نام Wait Until 8th هم در همین راستا تشکیل شده است که اعضای آن معتقد هستند والدین باید حداقل تا زمانی که فرزندانشان به کلاس هشتم نرفته‌اند، باید آن‌ها را از داشتن گوشی هوشمند منع کنند. حدودا 10000 نفر از والدین در 50 ایالت مختلف آمریکا این توافق‌نامه را امضا کرده‌اند و با آن موافق هستند. این سازمان همچنین تبلیغاتی در این زمینه اجرا کرده است که در آن می‌گوید اگر می‌خواهید با کودکتان در ارتباط باشید، گوشی تاشو بخرید.

البته همه گوشی‌های تاشو الزاما قدیمی نیستند. گوشی تاشوی هوشمند W2018 سامسونگ که فعلا تنها در بازار چین عرضه می‌شود، یک گوشی هوشمند اندرویدی به قیمت حدودا 2500 دلار است. این گوشی سطح بالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و دو صفحه نمایش 4.2 اینچی OLED ، 6 گیگابایت رم و 64 / 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی این گوشی از دیافراگم 1.5 بهره می‌برد و همچنین ویژگی‍های ارتباطی متعددی در آن پشتیبانی می‌شود. بدین ترتیب تهیه گوشی گران قیمت تاشو W2018 سامسونگ نمی‌تواند شما را از دنیای شبکه‌های اجتماعی توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و غیره جدا کند.

Motorola RAZR را باید یکی از قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و زیباترین گوشی‌های تاشوی تقریبا قدیمی بدانیم که اغلب طرفداران این مدل گوشی‌های غیر هوشمند امیدوارند در سال جاری میلادی دوباره شاهد احیای آن باشند. یانگ یوانکینگ، مدیر عامل لنوو، در ابتدای سال 2018 اشاره کرد که ممکن است دوباره شاهد احیای و عرضه گوشی تاشوی منحصر به فرد موتورولا باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)