خانهاخبار
تلوبیون؛ تماشای آنلاین 33 شبکه تلویزیونی

تلوبیون؛ تماشای آنلاین 33 شبکه تلویزیونی

تلوبیون یکی از باسابقه‌ترین اپلیکیشن‌های تلویزیون اینترنتی است که قابلیت پخش زنده 33 شبکه تلویزیونی به همراه آرشیو غنی از برنامه‌ها را به صورت کاملا رایگان برای کاربران فراهم آورده است.
۱۳۹۷/۲/۱۶

روزگاری بود که جعبه جادویی تلویزیون چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد و باعث می‏شد مردم ساعت‌ها پای برنامه‌های آن میخکوب شوند. اگرچه دستگاه تلویزیون همچون سابق مورد استقبال خانواده‌ها، خصوصا جوان‌ها، نیست، برنامه‌های تلویزیونی هنوز محبوبت خود را حفظ کرده‌اند و همچنان سرگرم‌کننده هستند.

زمانه عوض شده است. برای تماشای یک برنامه تلویزیونی دیگر نیازی نیست تا در زمانی خاص پای تلویزیون بنشینید. اینترنت مثل هر کار دیگری سبک استفاده از تلویزیون و دیدن برنامه‌های آن را نیز تغییر داده است.

اکنون که هر شخصی یک گوشی هوشمند برای خود دارد و اینترنت پرسرعت در هر جایی از کشور در دسترس است، دیگر نیازی نیست برای دیدن برنامه‌های یک شبکه دعوا کنید و یا چند دستگاه تلویزیون در خانه داشته باشید؛ چون هر کسی با نصب اپلیکیشن تلوبیون می‌تواند تلویزیون شخصی خود را داشته باشد.

image

تلوبیون یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های تلویزیون اینترنتی کشور است که سال‌هاست در این زمینه به کاربران ایرانی خدمت می‌رساند. قابلیت پخش زنده 33 شبکه تلویزیونی به همراه آرشیو غنی و امکانات متعددی که برای کاربران این سرویس فراهم کرده، سبب شده است تا اپلیکیشن اندروید تلوبیون بیش از 6 میلیون بار از مارکت‌های بازار و گوگل پلی دانلود شود و وب‌سایت Telewebion.com نیز جزو 10 سایت پربیینده ایران باشد.

امکانات اپلیکیشن تلوبیون تنها به پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی و دین آرشیو آنها خلاصه نمی‏‌شود. با اپ تلوبیون می‌توان به هزاران فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایرانی و خارجی دسترسی داشت. تماشای مسابقات ورزشی خصوصا مسابقات فوتبال و حضور بخشی ویژه برای برنامه‌های کودکان و نوجوانان از جمله دیگر ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن است؛ که در ادامه بخشی‌های مختلف آن را به شما معرفی می‌کنیم.

image

پس از ثبت نام در برنامه وارد صفحه می‏شوید که شامل 4 بخش است و هر کدام از آنها نیز چند زیر مجموعه دارند.

در بخش «تلوبیون» فهرست 33 کانال تلویزیونی داخلی پیش روی شما قرار می‌گیرد که با لمس هر کدام از آنها می‌توانید وارد پخش زنده شبکه شوید یا آرشیو برنامه‌های آن را به ترتیب برنامه و زمان پخش با کیفیت‌های مختلف مشاهده کنید.

image

در بخش «داغ‌ترین‌ها» فهرستی از پربازدیدترین و داغ‌ترین برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی نمایش داده می‏شود که برنامه‌هایی مثل مسابقات فوتبال، دورهمی، نود، حالا خورشید، خندوانه، ماه عسل و... در آن قرار دارد؛ که با استفاده از تگ‌ها بالای صفحه می‌توانید آنها را راحت‌تر پیدا کنید.

بخش «فیلم و سریال» به سه زیر مجموعه فیلم سینمایی، سریال و کودک و نوجوان تقسیم می‎‏شود که در هر یک می‌توانید به آرشیوی از هزاران فیلم و سریال و برنامه کودک ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و قسمت‌های مختلف آنها را ببینید و دانلود کنید.

image

در بالای هر یک از برنامه‌های موجود در تلوبیون، دکمه‌ای برای دانلود قرار دارد که به شما امکان می‌دهد آن برنامه را روی گوشی ذخیره کنید و هر زمان نیاز داشتید دوباره پخش نمایید. این برنامه‌های دانلود شده در بخش «دانلودهای من» نشان داده می‏شود.

با اینکه برنامه‌ها در تلوبیون بسیار خوب دسته‌بندی شده‌اند و به راحتی و بر اساس یک مسیر منطقی می‌توان برنامه‌های مورد نظر را یافت، بخش جستجو این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. تنها کافیست تا نام برنامه را وارد کنید و قسمت‌های مختلف آن را ببینید.

image

زمانی که منو سمت چپ برنامه را باز کنید، به جز خانه، پخش زنده و آرشیو، دو گزینه جدید به نام‌ «برنامه‌های برگزیده» و «دسته‌بندی برنامه‌ها» را می‌بینید.

از نام «برنامه‌های برگزیده» مشخص است این بخش شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی برگزیده، پربازدید و جدید است که نسبت به سایر برنامه‌ها جذابیت بیشتری دارند.

همانطور که گفتیم نظم دسته‌بندی در تلوبیون بسیار خوب رعایت شده است. این مورد را می‌توانید در بخش «دسته بندی برنامه‌ها» به وضوح مشاهده کنید و بر اساس موضوع برنامه و ژانر آن به جستجو بپردازید. رابط کاربری تلوبیون بسیار ساده است و همین سادگی سبب می‏‌شود تا کاربران سردرگم نشوند و به راحتی برنامه‌های مورد نظرشان را پیدا کنند.

 

یکی از اصلی‌ترین برتری‌های تلوبیون نسبت به سایر سرویس‌های مشابه به رایگان بودن کامل خدمات آن برمی‌گردد. با اینکه در اکثر سرویس‌های تلویزیون اینترنتی کاربران هزینه‌ای بابت مصرف ترافیک نمی‌پردازند یا نیم بها می‌پردازند، باید برای استفاده از خدمات این سرویس‌ها نیاز به پرداخت حق آبونمان است. مزیت تلوبیون در این است که ضمن نیم بها بودن ترافیک مصرفی، از کاربران هیچگونه حق اشتراکی نمی‌گیرد و تمام خدمات خود را رایگان ارائه می‌دهد.

برای استفاده از تلوبیون کافیست به اینترنت متصل باشید تا با استفاده از اپلیکیشن اندروید تلوبیون یا وبسایت Telewebion.com بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز برنامه‌های دلخواه خود را تماشا کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

فرهاد

۱۳۹۷/۲/۳۱
اپ خوبیه، من مدتیه ازش استفاده میکنم، یکی از خوبیاش هم اینه که با هر سرعت اینترنتی میتونی به صورت روان برنامه ها رو ببینی. آرشیو خوبی هم داره. استفاده از حجم اینترنتش هم معقوله

?

۱۳۹۷/۲/۱۸
این برنامه فقط واسه تموم کرد حجم خوبه 45 دقیقه برو فیلم ببین 4.5 گیگ رو نابود کن.
استعداد زیادی داره در این زمینه این اپ

محمد

۱۳۹۷/۲/۱۶
قبلا برای آی او اس هم بود البته آپارات پخش زنده داره اما تلویبیون بهتره جاش خالیه تو اپ آیفون