خانهاخبار
HTC U12 Plus نیمه دوم بهار 97 معرفی خواهد شد

HTC U12 Plus نیمه دوم بهار 97 معرفی خواهد شد

گزارشی که اخیراً منتشر شده است، طرفداران را نسبت به معرفی U12 Plus تا پیش از آغاز تابستان امیدوار می‌کند؛ این گوشی در اواخر ماه مه (May) وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۷/۲/۲

HTC U12 Plus از جمله موردانتظارترین پرچمدارانی است که تا چند هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد و براساس گزارش جدیدی در تایوان، این مدل در اواخر ماه مه (May) یا اوایل ماه ژوئن وارد بازار خواهد شد. باید اشاره کرد که U12 Plus، پرچمدار 2018 شرکت HTC خواهد بود و امسال، U12 عرضه نمی‌شود. گوشی مذکور در چندین نسخه مختلف عرضه خواهد شد که مدل رده‌بالا با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، نزدیک به 850 دلار قیمت خواهد شد. انتظار داریم شرکت HTC برای رونمایی از گوشی جدید، یک رویداد خبری در ماه مه در تایوان برگزار نماید؛ ضمن اینکه کنفرانس دیگری برای معرفی جهانی U12 Plus برگزار خواهد شد. از آنجایی‌که تایوان، زادگاه HTC است؛ انتظار داریم این شرکت در ابتدا، پرچمدار جدیدش را در تایوان عرضه نماید و با گذشت مدتی، جانشین U11 Plus در دیگر بازارها به فروش برسد.

image

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، جدیدترین پرچمدار HTC صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع OLED با رزولوشن QHD+ خواهد داشت؛ همان‌طور که اشاره شد، این گوشی به شش گیگابایت رم مجهز شده است و انتظار داریم در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه به بازار عرضه شود. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی 64 بیتی، به گوشی جدید HTC قدرت خواهد داد و جانشین U11 Plus باتری دارد که ظرفیت آن بیشتر از 3000 میلی‌آمپر ساعت است. گوشی U12 Plus با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد؛ به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است و بلندگوی استریو خواهد داشت. ضمن اینکه انتظار داریم از نظر طراحی، این گوشی شباهت‌های غیرقابل انکاری به نسل قبل داشته باشد؛ حاشیه‌های نسبتاً باریکی در بالا و پایین وجود دارد. گفته می‌شود پرچمدار 2018 شرکت HTC موفق به دریافت گواهی شده است؛ بدنه این مدل در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت خواهد داشت.

آنچه در رابطه با گوشی جدید U12 Plus در حال‌حاضر اعلام می‌شود، تنها گمانه‌زنی است؛ شرکت تایوانی هنوز عرضه پرچمدار جدیدش را تا پیش از پایان نیمه اول سال 2018 تأیید نکرده است. با این‌حال، مدتی پیش اعلام شده بود که جانشین U11 Plus تنها گوشی پرچمدار HTC در سال جدید میلادی خواهد بود و شرکت تایوانی، گوشی پرچمدار دیگری را ارائه نمی‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امین

۱۳۹۷/۲/۳
دوران اوجی نداشته که بخواد برگرده همیشه اون پایینا بوده

علی

۱۳۹۷/۲/۳
منتظرم سالار

Amin

۱۳۹۷/۲/۲
کاملا در حده یه پرچمداره و میتونه رقابت کنه با بقیه برندا ،فقط امیدوارم تبلیغات شرکت قوی باشه و باعث فروش خوبه شه تا این برند بااصالت و با کیفیت به دوران اوجش برگرده

امین

۱۳۹۷/۲/۲
چه تقلید و کپی ضایعی از محصولات ال جی کرده