خانهاخبار
Galaxy S9 Mini در راه است؛ نام تجاری دیگری برای آن انتخاب می‌شود؟

Galaxy S9 Mini در راه است؛ نام تجاری دیگری برای آن انتخاب می‌شود؟

گوشی جدید سامسونگ که دوربین دوگانه دارد، احتمالاً با نام تجاری Galaxy Dream Lite عرضه خواهد شد؛ همچنین برخی مدعی هستند این گوشی به عنوان نسخه Mini گلکسی اس 9 عرضه خواهد شد و خبری از عرضه نسخه Lite گلکسی اس 9 نیست.
۱۳۹۷/۲/۲

با اینکه شایعه شده بود یک گوشی میان‌رده از سری Galaxy S معرفی خواهد شد، اطلاعات به‌دست آمده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد؛ ظاهراً مدل مذکور با نام Dream-Lite عرضه خواهد شد. گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G8750 موفق به دریافت تأییدیه بلوتوث شده است و لیبل «CN China» تأیید می‌کند Galaxy Dream-Lite عرضه محدودی خواهد داشت که تنها چین را شامل می‌شود. البته ممکن است نسخه دیگر این گوشی که پیش‌تر در TENAA فاش شده بود، در بازارهای دیگری عرضه شود.

وب‌سایت Sam Mobile در گزارش خود، به این موضوع اشاره دارد که نام تجاری Galaxy Dream-Lite می‌تواند Galaxy S9 Lite یا Galaxy S9 Mini باشد؛ سامسونگ از پسوند Dream برای اسم‌رمز پرچمداران سری Galaxy S9 استفاده کرده است. به عنوان مثال، گوشی Galaxy S9 با اسم‌رمز Project Dream توسعه یافته است و مدل Plus آن نیز با اسم‌رمز Dream 2 شناخته می‌شود.

image

گوشی جدید سامسونگ که Galaxy Dream-Lite نامیده خواهد شد، با شماره مدل SM-G8750 در آزمون گیک‌بنچ دیده شده است؛ اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از آن است که در این گوشی به جای پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام از تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 660 استفاده می‌شود. برای یک گوشی میان‌رده، چیپ‌ست اسنپدراگون 660 کوالکام عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد و با توجه به قیمت احتمالی Dream-Lite، می‌توان استفاده از اسنپدراگون 660 را یک حرکت هوشمندانه توصیف نمود.

در آزمون AnTuTu که این گوشی فاش شده است، جزئیات مشابهی ارائه می‌شود؛ ضمن اینکه اشاره شده است Dream-Lite به عنوان گوشی جدید سامسونگ از صفحه‌نمایش با رزولوشن FHD+ یا 1080 یا 2280 پیکسل بهره می‌گیرد. با توجه به رزولوشن نمایشگر، ابعاد گوشی جدید سامسونگ کمی بیشتر از 18:9 خواهد بود. دیگر مشخصات فاش شده از گوشی Dream-Lite سامسونگ، به عرضه این مدل با چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 اشاره دارد.

در حال‌حاضر، سامسونگ به هیچ‌یک از شایعات پیرامون گوشی جدیدش واکنش نشان نداده است و نمی‌دانیم گوشی آینده این شرکت با شماره مدل SM-G8750 در نهایت چه نامیده خواهد شد؛ آیا سری Galaxy Dream توسط سامسونگ معرفی می‌شود تا سهمی در بازار چین برای این شرکت کُره‌ای به‌دست آید یا مدل تازه فاش شده، نسخه Mini پرچمدار 2017 این شرکت یعنی Galaxy S9 خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)