خانهاخبار
Galaxy S9 Plus در صدر محبوب‌ترین گوشی‌های ماه گذشته!

Galaxy S9 Plus در صدر محبوب‌ترین گوشی‌های ماه گذشته!

ابزار بنچمارک AnTuTu فهرست محبوب‌ترین و بهترین گوشی‌های ماه مارس را منتشر کرده است. Galaxy S9 plus سامسونگ در صدر این فهرست قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۲/۲

ابزار بنچمارک AnTuTu هر ماه فهرستی از 10 گوشی برتر را از نظر محبوبیت کاربران و همچنین عملکرد منتشر می‌کند و حالا شاهد انتشار فهرست نهایی ماه مارس هستیم. در این فهرست 10 گوشی هوشمند اندرویدی دیده می‌شوند و همگی پرچمدار هستند.

Galaxy S9 Plus سامسونگ که تقریبا دو ماه پیش رسما معرفی شد، حالا در صدر فهرست برترین گوشی‌های ماه مارس دیده می‌شود. این مدل به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با قدرت حداکثر 2.8 گیگاهرتز مجهز شده و توانسته است امتیاز 264402 را در ابزار AnTuTu به ثبت برساند. Galaxy S9 با امتیاز 263754 درست بعد از مدل پلاس قرار گرفته است.

رتبه سوم و چهارم به ترتیب به Mate 10 و Mate 10 Pro هوآوی اختصاص دارد که هر دو از پردازنده سطح بالای هوآوی Kirin 970 قدرت می‌گیرند. این پردازنده درواقع اولین چیپست موبایلی با واحد پردازش اختصاصی برای هوش مصنوعی به شمار می‌رود. همان‌طور که گفتیم، هر دو مدل از یک پردازنده قدرت می‌گیرند اما امتیازشان در AnTuTu به ترتیب 213980 و 213909 است. به نظر می‌رسد که این اختلاف اندک در امتیازها به خاطر میزان رم بیشتر در مدل Pro باشد. البته مدل Pro این پرچمدار در یک نسخه با 4 گیگابایت رم هم عرضه شده است.

هوآوی همچنان در این فهرست باقی مانده اما رتبه بعدی به آنر یعنی زیر مجموعه آن تعلق یافته است. Honor V10 در جایگاه پنجم دیده می‌شود و جالب است بدانید که این گوشی هم مانند Mate 10 و Mate 10 Pro از پردازنده Kirin 970 قدرت می‌گیرد اما بسیار ارزان‌تر است. این گوشی توانسته است امتیاز 212934 را روی AnTuTu کسب کند.

کمپانی چینی وان پلاس با گوشی OnePlus 5T خود در جایگاه ششم دیده می‌شود و OnePlus 5 هم رتبه هفتم را کسب کرده است. این دو گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرند.

image

دو گوشی Nubia Z17 و Z17s به دنبال گوشی‌های مذکور در جایگاه‌های هشتم و نهم دیده می‌شوند و هر دو به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌اند. Mi 6 شیائومی هم دهمین جایگاه را به خود اختصاص داده و فهرست ماه مارس را پایان داده است.

انتظار می‌رود که Huawei P20، P20 Pro و همچنین Mi MIX 2S در فهرست ماه آوریل دیده شوند و احتمالا در 5 گوشی برتر این ماه قرار گیرند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۲/۲
اقا علی اسکور اکسینوز رو شما میدونید فکر کنم این مربوط به اسنپدراگون هست می خوام بدونم cpu سام s9 پلاس با رم 6 چقدر شده اگه میدونید راهنمایی کنید منو؟

Saeed

۱۳۹۷/۲/۲
خوب اکسینوز چند شده که تو ایران عرضه میشه؟

Saeed

۱۳۹۷/۲/۲
اقایون کسی میدونه این اسکور مربوط به نسخه اسنپ دراگون هست یا اکسینوز اگه کسی میدونه راهنمایی کنه؟

alikh79

۱۳۹۷/۲/۲
چه با اختلاف هم جلو افتاد دمش گرم سرافراز کردی مارو

Saeed

۱۳۹۷/۲/۲
اقایون میگم این سرعت مربوط به اسنپ دراگون هست اکسینوز سامسونگ s9 پلاس چند شده کسی میدونه؟