خانهاخبار
تعریف سطح جدیدی از زیبایی در Huawei nova 3e

تعریف سطح جدیدی از زیبایی در Huawei nova 3e

نمایشگرهای با حاشیه بسیار اندک به یک روند پیشرو درزمینه طراحی گوشی‌های هوشمند تبدیل‌شده‌اند، HUAWEI nova 3e نیز از این روند طراحی بهره برده و دارای صفحه‌نمایشFullView 2.0 بهینه‌سازی شده است. این گوشی با طراحی ظاهری متفاوت خود حتی قبل از عرضه در بازار در مرحله پیش فروش در بازار کشور ما توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد.
۱۳۹۷/۲/۱
image

نمایش FullView با جزئیات بهینه‌شده

HUAWEI nova 3e به‌منظور حداکثر رساندن نسبت صفحه‌نمایش به بدنه و مطابقت با طراحی منحنی لبه دستگاه، دارای گوشه‌های نرم در اطراف صفحه‌نمایش با استاندارد 2.5D است که به طراحی یکنواخت دستگاه کمک بسزایی داشته است.

عرض ناچ در بالای صفحه‌نمایش به‌شدت بر ترتیب اجزای داخلی در گوشی تأثیر می‌گذارد. به‌منظور دستیابی به کوچک‌ترین ناحیه ممکن، HUAWEI nova 3e  طراحی مدارهای پشت ناچ را به شکل بهینه ای انجام داده است که در کمتر مدلی در میان رده ها این طراحی بهینه ناچ دیده می شود. HUAWEI nova 3e همچنین دارای یک دوربین جلوی منحصربه‌فرد است که فضای کمتری را در صفحه‌نمایش می‌گیرد. باوجوداینکه این دوربین به میزان 44 درصد کاهش یافته، دوربین قابلیت‌های بیشتری را نسبت به دستگاه‌های سری Nova قبلی فراهم می‌کند.

ادغام EMUI

Huawei همچنین رابط کاربری EMUI 8.0 خود را برای بهبود نمایش در صفحه نمایش خاص HUAWEI nova 3e  سازگار کرده است. ازآنجاکه نوار وضعیت این سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید دارای بیش از 20 آیکون است، لازم است که رابط کاربری با ناچ به عنوان قسمتی تازه در دستگاه سازگار شود تا اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در این دستگاه برای کاربرانی که از قسمت بریدگی بالای رضایت ندارند، قابلیتی را تعریف کردیم که بتوانند بریدگی را به‌صورت نرم‌افزاری حذف کنند و در این صورت تمام محتوا در پایین از بریدگی به نمایش در می‌آید که در یک آپدیت نرم‌افزاری به‌زودی برای کاربران عرضه خواهد شد.

 

ظاهر بهبودیافته

گوشی هوشمندی که برای مصرف‌کنندگان جوان ساخته شده است؛ HUAWEI nova 3e در یک قاب فلزی ریز بافته قرارگرفته که به زیبایی با شیشه 2.5 بعدی در جلو و عقب قرار می‌گیرد و کیفیت فوق‌العاده محصول را برجسته می‌کند.

صفحه‌نمایش FullView منحصربه‌فرد در HUAWEI nova 3e یک حس بسیار خاص را به ارمغان می‌آورد؛ صفحه‌نمایش بزرگ مزایای قابل‌توجهی در تجربه کاربر رقم می‌زند و طراحی مدرن آن برای مصرف‌کنندگان جوان بسیار با ارزش است. علاوه بر این، HUAWEI nova 3e عملکرد بسیار بالایی را در بین رقبا دارد و این بهترین انتخاب برای مصرف‌کنندگان شیک و جوان است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

new

۱۳۹۷/۲/۴
الان یعنی فقط ظاهری تغییر کرده چرا با همون سری p20 اینا معرفی نشده؟

سامی

۱۳۹۷/۲/۴
سلام بله مشخصات مختصرا :
پنل شیشه ای عقب، و یک قاب آلومینیومی که ضخامت تقریبی ۱۴۸٫۶* ۷۱٫۲*۷٫۴ میلی متر داره
زنی معادل ۱۴۵ گرم
وجود یک نمایشگر LCD با اندازه ۵٫۸۴ اینچ و به همراه رزولوشن تصویر FHD+
بهره گیری از تراشه Kirin ۶۵۹ تولیدی شرکت هواوی
وجود یک پردازنده هشت هسته ای قدرتمند با سرعت کلاک ۲٫۶۳ گیگاهرتز
این دستگاه در دو مدل ۱۲۸/۶۴ گیگابایتی حافظه داخلی خواهد بود
در این دستگاه برای پشتیبانی از این میزان حافظه از یک رم با اندازه ۴ گیگابایت بهره گرفته شده
این دستگاه بر مبنای اندروید ۸٫۰ میباشد و رابط کاربری آن EMUI ۸.۰
باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت
افزایش حافظهبه وسیله یک کارت SD به میزان ۲۵۶ گیگابایت
از دوربین دوگانه استفاده شده است که در آن سنسور های ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی به کار رفته است. با Nova ۳e بدون هیچ نگرانی از خود و دوستانتات سلفی بگیرید، چرا که سنسور دوربین جلوی آن ۲۴ مگاپیکسل میباشد.

کاشانی

۱۳۹۷/۲/۴
اره دقیقا سامسونگ خیلی زمخت و تکراری شده طراحیاش ولی هواووی مخصوصا گوشی های جدیدش مثل همین nova3e یا سری میت 10 یا p20 اینا خیلی ظریف شدن حتی nova 3e نسبت به ایفن x هم ظریف تر و شیک تر شده . رنگ ابی جدیدش خصوصا رو هیچ گوشی ای نیست خیلی محشر عه. این دکمه تاچ هومش هم که گذاشتن پشتش زیر دوربین خیلی بهتر شده انلاک کردنش راحتتر شده. صفحه پشتش هم بر عکس ایفن 8 به بعد یا سامسونگ که جای انگشت روش میمونه و چرب میشه اصلا این طوری نیس و کثیف نمیشه . حاشیه جلوییش هم بر عکس ایفن که هنوز یکم دورش حاشیه داره کاملا بی حاشیه س . بعد با اینکه صفحه نمایشش 5.84 اینچ هست وزنش 145 گرمه!!! یعنی با صفحه بزرگتر وزن سبکتری نسبت به بقیه گوشیا داره!!!! کلا خیلی خوش دست و شیکه. از نظر وضوح تصویر هم فول اچ دی پلاس طراحی شده خیلی کیفیت تصویرش خووووبه

امین کاویانی

۱۳۹۷/۲/۳
یکی از پوئن های مثبت اینه که نوا ۳ ای از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می ‌بره و می‌توان هر هدفون دلخواهی رو به اون متصل کرد(مشکلی که گوشیای جدید بازار مثل آیفون ازش رنج میبرن)
هدفون موجود تو جعبه‌ نوا 3e از نوع ایرباد هست، این هدفون بلندی صدای بالایی هم داره؛ و همین طور کیفیت و شفافیت صدای مناسبی رو ارائه می‌ کنه. هواوی فناوری صوتی Histen رو هم به تنظیمات صدای نوا ۳ اضافه کرده که با اون میشه از افکت صدای سه‌بعدی (نزدیک، جلو، فراگیر)، اکولایزر ۱۰ باند و مگاباس بهره برد. هواوی برای پخش فیلم هم کلیدی برای بهبود صدا در نظر گرفته هست
هواوی نوا ۳ ای رو با نسخه‌ ۸.۰ رابط کاربری خودش و اندروید اوریو روانه بازار کرده. شایان ذکره که پرچمداران سری پی هواوی با نسخه‌ی ۸.۱ رابط کاربری EMUI عرضه میشن. همونطور که احتمالا می ‌دونید،‌ هواوی با هدف هماهنگ کردن نام ‌گذاری نسخه‌ اندروید و رابط کاربری اختصاصی خود از اعداد ۶ و ۷ چشم ‌پوشی کرده.
نسخه‌ هشتم رابط کاربری EMUI از نظر ظاهر تغییر بنیادینی نسبت به نسخه‌ی ۵.۱ داشته و تمرکز هواوی در اون بیشتر روی بهبود عملکرد و تکامل قابلیت‌ ها بوده. EMUI هواوی خودش رو به ارائه‌ ماهانه‌ آپدیت‌ های امنیتی اندروید متعهد کرده و این عالی و بی نظیره؛

مانی

۱۳۹۷/۲/۳
این گوشی یه سری امکانات داره که بدون اغراق فقط روی گوشی های پرچمدار موجوده.کلا هواوی سیاستش اینه که همونقد که کاربر هزینه میکنه همونقد هم امکانات در اختیارش قرار داده میشه و الکی پول برند نمیگیره
هواوی برای کاهش مصرف نمایشگر، امکان تغییر رزولوشن نمایشگر رو هم تو این گوشی تعبیه کرده ؛ علاوه بر امکان انتخاب بین دو رزولوشن FHD+ و HD+، کاربر قادر به فعال ‌سازی گزینه ‌ای برای تغییر رزولوشن خودکار هم هست. این ویژگی فقط روی گوشیای پرچمدار برند های دیگه مثل سامسونگ موجوده
طراوت رنگ ‌های به نمایش در آمده تو نوا ۳ ای یکی از بهترین ‌ها بین نمایشگرهای ال‌ سی ‌دی هست و تصاویر در اون چشم ‌نواز به نمایش درمیان.
میان ‌‌رده جدید هواوی،از یک اسپیکر بهره میبره که تو لبه‌ پایینی گوشی و سمت راست پورت USB-C قرار داره. بیشترین شدت صدای خروجی از اسپیکر Huawei Nova 3e حدود ۷۷ دسی‌بل تو معرفی این گوشی اندازه ‌گیری شده که برای یک اسپیکر تک‌کاناله، مقدار مناسبی محسوب میشه. کیفیت و شفافیت صدا حین پخش موسیقی‌های آرام و پخش فیلم مطلوب ارزیابی شده؛
این گوشی از فناوری بلوتوث aptX هم پشتیبانی میکنه؛ aptX خانواده‌‌ ای از الگوریتم‌ های فشرده‌ سازی کُدک‌های صوتی هستند که در بین تمامی کُدک‌ های صوتی بلوتوث، کمترین تأخیر رو داره.