خانهاخبار
احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت در کناره بدنه Moto Z3 Play موتورولا

احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت در کناره بدنه Moto Z3 Play موتورولا

تصاویر رندر شده Moto Z3 Play از احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت در کناره فریم خبر می‌دهند. این میان رده تازه احتمالا تا ژوئن معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۲/۱

هفته گذشته چندین تصویر رندر شده منسوب به گوشی موتورولا Moto Z3 Play در فضای وب منتشر شدند. Moto Z3 Play در این تصاویر در قاب محافظ Poetic Karbon Shield به نمایش درآمده است و نشان می‌دهد که میان رده مذکور احتمالا با حسگر اثرانگشت در کناره فریم معرفی می‌شود. دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت در پنل جلوی این گوشی تعبیه نشده است و در قاب محافظش هم بریدگی به خصوصی برای حسگر اثرانگشت دیده نمی‌شود اما جالب است بدانید که همه دکمه‌های فیزیکی در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند و دکمه پاور هم از اندازه بزرگ و جنس متفاوتی طراحی شده است. به نظر می‌رسد که اندازه دکمه پاور در این گوشی برای بهبود وضعیت دسترسی کاربر افزایش یافته باشد و به همین خاطر حسگر اثرانگشت هم در آن تعبیه شود.

موتورولا پیش از این هرگز از چنین متدی برای روش‌های تأیید هویت کاربران استفاده نکرده بود اما سونی قبلا این طراحی را به کار برده بود هرچند با تازه‌ترین محصولاتش از آن فاصله گرفته است. این سازنده امسال گوشی‌های Xperia XZ2، Xperia XZ2 Compact و XZ2 Premium را با حسگر اثرانگشت در پنل پشتی رسما معرفی کرد. گوشی Moto Z3 Play موتورولا پیش از این هم در خبرهای متفاوتی فاش شده بود اما هیچکدام از تصاویر پیشین آن به احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت در کناره بدنه اشاره نکرده بودند. انتظار می‌رود که گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 قدرت بگیرد و مانند سایر اعضای خانواده Moto Z موتورولا از موتو مادها هم پشتیبانی کند.

البته در این تصاویر رندر شده تازه بریدگی به خصوصی برای کانکتور موتو ماد دیده نمی‌شود و البته این موضوع از جهتی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. پیش بینی می‌شود که این کانکتور در نیمه پایینی پنل پشتی طراحی شده باشد و مانند سایر نسخه‌های قبلی، امکان اتصال موتوماد در وضعیت استفاده از این قاب‌های محافظ میسر نباشد. Moto Z2 Play ژوئن سال گذشته در برزیل معرفی و در عرض تنها چند هفته روانه بازار شد. انتظار می‌رود که جانشین آن هم در بازه زمانی مشابه رونمایی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)