خانهاخبار
باتری 5000 میلی‌آمپری برای گوشی جدید ایسوس: ZenFone Max Pro M1

باتری 5000 میلی‌آمپری برای گوشی جدید ایسوس: ZenFone Max Pro M1

با توجه به مشخصات به‌دست آمده، شرکت تایوانی ایسوس در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی است که از باتری 5000 میلی‌‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد؛ مدل مذکور طراحی بدون حاشیه خواهد داشت.
۱۳۹۷/۲/۱

به‌نظر می‌رسد شرکت ایسوس برای رونمایی از یک گوشی جدید از سری ZenFone Max M1 آماده می‌شود؛ ظاهراً مدل مذکور با نام تجاری ZenFone Max Pro M1 به بازار عرضه خواهد شد. براساس شایعه به‌دست آمده، مدل مذکور به نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید اوریو مجهز شده است؛ این گزارش بدین جهت حائز اهمیت است که شرکت ایسوس معمولاً گوشی‌های هوشمند خود را با رام ZenUI شخصی‌سازی می‌کند و اجرای نسخه خالص اندروید اوریو روی گوشی جدید این شرکت، می‌تواند بدین معنی باشد که ZenFone Max Pro M1 فاقد رابط‌کاربری ایسوس خواهد بود. هنوز مشخص نیست ZenFone Max M1 تحت پروژه Android One عرضه خواهد شد یا خیر؛ با این‌حال، احتمال دارد چنین نباشد. 

ایسوس برای بهبود مشخصات سخت‌افزاری فبلت جدیدش در مقایسه با ZenFone Max Plus M1، این مدل را به تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام مجهز کرده است؛ در حالی‌که در Max Plus M1 از چیپ‌ست ساخت شرکت مدیاتک استفاده شده بود. شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که می‌توانید آن‌را با استفاده از کارت حافظه Micro SD ارتقا دهید، دیگر مشخصات گوشی جدید شرکت تایوانی را تکمیل می‌کند. شرکت ایسوس فبلت جدیدش را با طراحی بدون حاشیه عرضه خواهد کرد؛ همین موضوع باعث شده است تا مدل مذکور به نمایشگر 6 اینچی مجهز باشد اما ابعاد کلی گوشی نزدیک به مدل‌های 5.5 اینچی بازار باشد.

image

آنچه گوشی جدید ایسوس را حائز اهمیت جلوه می‌دهد، تجهیز آن به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت است؛ همین موضوع باعث خواهد شد تا بتوانید از گوشی ZenFone Max Pro M1  برای حداقل یک روز استفاده نمایید. البته با توجه به ظرفیت باتری، انتظار داریم شارژدهی فبلت جدید شرکت تایوانی بیشتر باشد. در حال‌حاضر، مشخص نشده است مدل مذکور از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد یا باید مدت زمان زیادی را به منظور شارژ کامل باتری منتظر بمانید.

اشاره شده است که ZenFone Max Pro M1 از دوربین دوگانه با حداکثر سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ البته مشخصات کامل دوربین اصلی اعلام نشده است. انتظارداریم این گوشی بتواند عکس‌های پرتره به ثبت برساند. برای دوربین سلفی، شرکت ایسوس از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ به کمک دوربین سلفی و از طریق سیستم تشخیص چهره، احراز هویت کاربران امکان‌پذیر خواهد بود. ضمن اینکه می‌توانید به منظور احراز هویت خود، از حسگر اثرانگشت استفاده نمایید که جای‌گیری آن در حال‌حاضر مشخص نشده است.

ZenFone Max Pro M1 برای افرادی که به دنبال یک گوشی با شارژدهی بالا هستند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. ضمن اینکه سایر مشخصات سخت‌افزاری آن نسبتاً خوب است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)