خانهاخبار
پرچمدار G7 ThinQ و Q7 ال‌جی با اندروید 8.1 اوریو مجوز دریافت کردند

پرچمدار G7 ThinQ و Q7 ال‌جی با اندروید 8.1 اوریو مجوز دریافت کردند

ال جی دو گوشی پرچمدار و میان رده G7 ThinQ و Q7 را در دست توسعه دارد. این دو گوشی اوایل ماه جاری در روسیه مجوز دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود که به زودی معرفی شوند.
۱۳۹۷/۱/۳۱

در اوایل ماه آوریل دو گوشی G7 ThinQ و Q7 ال جی از Eurasian Economic Commission روسیه مجوز دریافت کردند و با توجه به مشخصات‌شان پیش بینی می‌شود که G7 ThinQ پرچمدار تازه سازنده مذکور باشد و جانشین G6 سال گذشته شود و گوشی Q7 هم یک گوشی میان رده تازه از این کمپانی نامی باشد. همچنین با توجه به صدور مجوز برای این دو گوشی به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد به زودی از آن‌ها رونمایی کند. گوشی میان رده Q7 با دو شناسه متفاوت LM-Q710ZMW و LM-Q710ZAW در این اسناد دیده شدند در حالی که تنها یک شناسه تحت عنوان LM-G710V برای پرچمدار G7 ThinQ در نظر گرفته شده بود. اسناد مجوز پیش رو شامل اطلاعاتی درباره سخت افزار داخلی گوشی‌های مذکور نیستند اما نشان می‌دهند که هر دو با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو موفق به دریافت مجوز شده‌اند.

image

نرم افزار اصلی G7 ThinQ احتمالا پلتفرم اختصاصی ال جی به نام ThinQ خواهد بود. LG ThinQ در ابتدای سال جاری میلادی رسما معرفی و در V30S ThinQ هم تعبیه شد. البته این پلتفرم نرم افزاری تنها به گوشی‌های هوشمند ال جی محدود نیست و اتفاقا با هدف ایجاد شبکه یکپارچه میان همه محصولات هوشمند این سازنده توسعه یافته است. از طرف پیش بینی می‌شود میان رده Q7 از شبکه هوشمند ThinQ بهره نبرد؛ البته این موضوع با توجه به بازار هدف گوشی مذکور و احتمالا قیمت پایین آن کاملا منطقی به نظر می‌رسد. Q7 هم مانند Q6 احتمالا از مشخصات سطح بالا در کنار قطعات میان رده بهره می‌برد در حالی که انتظار می‌رود G7 ThinQ تازه‌ترین گوشی پرچمدار ال جی باشد و تا آخر سال 2018 دیگر شاهد رونمایی از گوشی سطح بالای دیگری از ال جی نباشیم.

پرچمدار G7 ThinQ همچنین چند روز پیش در یک تصویر رندر شده ظاهرا رسمی در چند رنگ مختلف ازجمله مشکی، خاکستری، دو رنگ آبی متفاوت مات و براق و همچنین صورتی به نمایش درآمد و طراحی ظاهری‌اش هم فاش شد. براساس گزارش‌های اولیه این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی کشیده با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 دارد و از دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد. از طرفی اطلاعات چندانی درباره مشخصات میان رده Q7 در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که مانند پرچمدار مذکور از صفحه نمایش کشیده و حاشیه‌های باریک بهره ببرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۳۱
بریدگی بالا، زمانی مفهوم داشت
که حاشیه پایین حذف میشد.
وقتی حاشیه پایین حفظ شده، بریدگی‌بالا یعنی مسخره‌بازی