خانهاخبار
صفحه‌نمایش iPhone X Plus توسط سامسونگ تولید خواهد شد

صفحه‌نمایش iPhone X Plus توسط سامسونگ تولید خواهد شد

با توجه به گزارشی که اخیراً منتشر شده است، نمایشگر iPhone X جدید و مدل پلاس آن توسط سامسونگ در ماه آینده میلادی تولید خواهد شد. انتظار داریم هر دو مدل در بازه زمانی نزدیک‎تری نسبت به مراسم معرفی، عرضه شوند.
۱۳۹۷/۱/۲۹

براساس گزارشی که توسط نشریه تایوانی Economic Daily News منتشر شده است، سامسونگ تولید پنل OLED برای آیفون 10 و آیفون 10 پلاس 2018 را در ماه آینده میلادی آغاز خواهد کرد. آن‌طور که ادعا می‌شود، خطوط تولید شرکت سامسونگ دیسپلی برای آماده‌سازی پنل‌های OLED برای آیفون 10 و آیفون 10 پلاس (مدل 2018) از ماه مه (May) مجدداً آماده خواهند شد. این انتظار وجود دارد که ظرفیت تولید پنل‌های OLED توسط سامسونگ دیسپلی تا ماه ژوئن (June) به دو برابر افزایش یابد. در ابتدا به‌نظر می‌رسید که تولید انبوه پنل‌های OLED توسط شرکت کُره‌ای تا اواخر ماه ژوئن یا اوایل سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز نخواهد شد.

تولید پیش از موعد پنل‌های OLED لازم برای آیفون‌های گران‌قیمت اپل در سال 2018، می‌تواند نشانه‌ای بر این موضوع باشد که هر سه آیفون امسال اپل به صورت هم‌زمان معرفی خواهند شد. آن‌طور که گزارشات اخیر نشان می‌دهد، کوپرتینویی‌ها امسال از نسل جدید آیفون 10 و آیفون 10 پلاس رونمایی خواهند کرد؛ همچنین یک مدل ارزان‌قیمت‌تر نیز معرفی خواهد شد که پنل صفحه‌نمایش LCD دارد و به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد بود. انتظار داریم هر سه گوشی جدید اپل در اوایل ماه سپتامبر معرفی شود و برای خرید تا پایان ماه سپتامبر در دسترس قرار بگیرند. 

image

همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، اپل در سال 2018 از سه گوشی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 به صورت هم‌زمان رونمایی کرد؛ با این‌حال، تنها پیش‌فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در تاریخ 15 سپتامبر آغاز شد و علاقه‌مندان نمی‌توانستند مدل 1000 دلاری آیفون 10 را تا 27 اکتبر (یک و نیم ماه بعد) سفارش دهند. با این‌حال، هیچ‌یک از آیفون‌های جدید اپل عملکرد خوبی نداشتند و حتی گوشی آیفون 10 که امیدهای زیادی به آن داشتیم، نتوانست در حد و اندازه انتظارات ظاهر شود؛ براساس گزارش‌هایی که منتشر شده، فروش iPhone X از انتظارات اولیه شرکت اپل پایین‌تر است و بسیاری قیمت بالای این گوشی را دلیلی برای عدم فروش مناسب آیفون 10 عنوان می‌کنند.

باید توجه داشته باشید که مشکلات موجود برای تأخیر در عرضه آیفون 10، به دلیل چالش‌های تکنولوژیکی برای تولید سیستم دوربین TrueDepth بود که Face ID برای احراز هویت کاربران از آن بهره می‌گیرد. البته این مشکلات در تولید جانشین آیفون 10 و مدل پلاس آن مجدداً تکرار نخواهد شد و انتظار داریم که اپل موفق به رفع آن‌ها شده باشد. 

از آنجایی‌که اپل از آیفون‌های جدیدش در نیمه دوم سال 2018 رونمایی خواهد کرد، آیا برای عرضه آن‌ها منتظر خواهید ماند یا آیفون 10 را خریداری می‌کنید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی خان

۱۳۹۷/۵/۵
اون وقت میگن اپل بهتر از سامسونگه اخه این اپل صفحه شو شرکتش عرضه نداره بزنه سی پی یو شم که به کنار بعد ادعا بهترین بودن میکنه در حالی که سامسونگ باعث معروف شدن اپله وگرنه اپل مالی نیست

Kia

۱۳۹۷/۱/۲۹
از دیدگاهتون به گوشی از دید سخت افزاری میشه فهمید در چه سطحی هستید، شما ازون دسته ادمایی هستین که میخان برن گوشی بخرن میپرسن دوربینش چند پیکسله و اینکه سامسونگ کارخونه بابای شماس احیانا !

behrooz

۱۳۹۷/۱/۲۹
این دیکه هم چیزش سامسونگ میزنه براش هم رم هم سی پیو هم صفحه نمایش ایول بر سامسونگ