خانهاخبار
اپل دیگر اجازه نمی‌دهد پهپادهای شخصی بر فراز اپل پارک پرواز کنند

اپل دیگر اجازه نمی‌دهد پهپادهای شخصی بر فراز اپل پارک پرواز کنند

اپل قوانین سختگیرانه‌ای را برای پرواز پهپادها بر فراز اپل پارک اعمال کرده است و به هیچ کس اجازه نمی‌دهد تا از این پس از مقر این شرکت فیلمبرداری هوایی کند.
۱۳۹۷/۱/۲۸

از زمان شروع به ساخت اپل پارک، این ساختمان با معماری خاصش، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. عده‌ای از علاقه‌مندان به مقر جدید اپل هر ماه پهپادهای شخصی خود را بر فراز محوطه این ساختمان به پرواز در آوردند تا مراحل پیشرفت ساخت و ساز سفینه فضایی را به دیگران نشان دهند.

Duncan Sinfield یکی از خلبانان پهپادهایی است که به صورت مستمر از اپل پارک ویدئوهای جذابی تهیه و در کانال یوتوب خود منتشر می‌کرد. در آخرین باری که او برای فیلم‌برداری به نزدیکی اپل پارک رفته بود با نیروهای حراست اپل روبه‌رو شده بود که از او خواسته بودند پهپاد خود را پایین بیاورد و محل را ترک کند.

گویا با مستقر شده تمام کارمندان اپل در مقر جدید این شرکت، حساسیت اپل برای حفاظت از اپل پارک نیز بالا رفته است و نمی‌خواهد به هیچ عنوان کسی از اتفاقات داخل مقر با خبر شود.

گفته می‎شود اپل توسط سیستمی پیشرفته حصاری الکترونیکی در اطراف اپل پارک کشیده تا مانع از پرواز پهپادهای شخصی بر فراز این ساختمان شود. این شرکت همچنین تمامی پهپادهایی که در اطراف مقر پرواز می‌کنند را زیر نظر می‌گیرد و در صورت لزوم به خلبان آن هشدار می‌دهند تا محل را ترک کنند.

با این اوضاع به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده دیگر خبری از فیلم‌های‌ هوایی جذابی که از اپل پارک گرفته می‎شود وجود نخواهد داشت. آخرین ویدئو ثبت شده از اپل پارک در ماه آوریل را می‌توانید در پایان این مطلب مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

P.H

۱۳۹۷/۱/۲۹
چ جای خفن و توپیه:/