خانهاخبار
برای خرید گوشی عجله نکنید؛ ایسوس گوشی گیمینگ می‌سازد!

برای خرید گوشی عجله نکنید؛ ایسوس گوشی گیمینگ می‌سازد!

رئیس ایسوس به مناسبت بازگشایی صدمین فروشگاه این شرکت در فیلیپین، به احتمال عرضه یک گوشی گیمینگ توسط شرکت متبوع‌اش اشاره کرده است.
۱۳۹۷/۱/۲۸

به لطف شیائومی و ریزر که به ترتیب گوشی‌های Black Shark و Razer Phone را عرضه کرده‌اند، دسته‌بندی جدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد شده است تا علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را راضی نگه دارد. به همین جهت، یکی از نام‌های مطرح در زمینه ساخت محصولات گیمینگ یعنی ایسوس که برای سری Strix و ROG (مخفف Republic of Gamers) مشهور است، اعلام کرده که گوشی گیمینگ جدیدی را توسعه می‌دهد.

در طی بازگشایی صدمین فروشگاه ایسوس در فیلیپین، رئیس جهانی این شرکت یعنی Jerry Shen ابراز امیدواری کرده است که ایسوس چنین محصولی را عرضه نماید. در صورتی‌که شرکت تایوانی برای عرضه یک گوشی گیمینگ اقدام کند، خواهد توانست از جایگاه خود و شهرت برندش برای موفقیت در بازار گوشی‌های گیمینگ استفاده نماید؛ بدین شکل به نیاز کاربران برای عرضه گوشی‌های گیمینگ پاسخ داده خواهد شد.

image

هنوز مشخص نیست گوشی گیمینگ شرکت Asus چه قابلیت‌هایی خواهد داشت؛ ضمن اینکه زمان معرفی احتمالی آن نیز مشخص نشده است. به همین جهت، گمان می‌کنیم که شرکت تایوانی با بهره‌گیری از قابلیت‌های اختصاصی و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند، به دنبال متمایز ساختن پرچم‌دار آینده خود از سایر گوشی‌های رده‌بالای بازار است. همان‌طور که می‌دانید، اکثر گوشی‌های امروزی به خوبی می‌توانند بازی‌های ویدیویی را اجرا نمایند و همین موضوع باعث خواهد شد تا شرکت ایسوس برای عرضه یک گوشی گیمینگ که نسبت به پرچمداران بازار متمایز باشد، کار بسیار دشواری را در پیش داشته باشد. از این رو نیاز است که ایسوس از قابلیت‌های اختصاصی برای گوشی گیمینگ جدیدش استفاده کند تا بدین شکل، گوشی گیمینگ خود را از دیگر محصولات بازار تمیز دهد.

اگر شرکت ایسوس به دنبال عرضه گوشی گیمینگ جدیدش است، احتمال می‌دهیم که این مدل با برند ROG عرضه شود که در میان گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. 

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، جدیدترین گوشی گیمینگ در بازار، Black Shark شیائومی است که با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، هشت گیگابایت رم و سیستم خنک‌کننده مایع از دیگر محصولات متمایز شده؛ این مدل از یک دکمه فیزیکی اختصاصی بهره می‌گیرد که با لمس آن، می‌توانید از حداکثر قدرت گوشی گیمینگ شیائومی استفاده نمایید. مدل Razer Phone نیز با نمایشگری 16:9 ارائه می‌شود که نرخ بازسازی‌اش به 120 هرتز می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)