خانهاخبار
مشخصات Mi 6X شیائومی: میان‌رده‌ای با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه

مشخصات Mi 6X شیائومی: میان‌رده‌ای با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه

فایل‌های به‌دست آمده از گوشی جدید شیائومی با نام تجاری Mi 6X، عرضه این مدل را با قابلیت عکاسی پرتره و تراشه هشت هسته‌ای تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲۷

شرکت شیائومی، به‌زودی از گوشی میان‌رده Mi 6X در چین رونمایی خواهد کرد و فایل‌های Firmware مربوط به این گوشی، به‌تازگی فاش شده است که قابلیت‌های احتمالی آن‌را فاش می‌کند. البته بخشی از مشخصات این گوشی، پیش‌تر با دریافت تأییدیه از TENNA لو رفته بود اما فایل‌های فرم‌ور جدید، جزئیات بیشتری را پیرامون گوشی میان‌رده شیائومی ارائه می‌دهد.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی Xiaomi Mi 6X به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز شده است. این گوشی میان‌رده از درگاه کارت حافظه Micro SD برخوردار است که با استفاده از آن، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. این گوشی میان‌رده فاقد صفحه‌نمایش OLED خواهد بود و از پنل LCD استفاده می‌کند؛ عرضه Mi 6X با یک پنل معمولی از نوع IPS LCD، قابل انتظار بود زیرا گوشی مذکور به عنوان یک مدل میان‌رده ارائه می‌شود. این گوشی فاقد پشتیبانی از NFC است اما از فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) برخودار است. گوشی جدید شیائومی، به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ یکی از سنسورها، 12 مگاپیکسلی (IMX486 سونی با دهانه لنزی F1.8) و سنسور دیگر 20 مگاپیکسلی (IMX376 سونی با دهانه لنزی F1.8) است. ضمن اینکه در جلوی گوشی، از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده است؛ سنسور مذکور، IMX376 سونی بوده که دهانه لنزی F2.2 دارد.

image

باید اشاره کرد که گوشی میان‌رده جدید شیائومی Mi 6X می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند؛ البته در این حالت، امکان بزرگ‌نمایی وجود نخواهد داشت. گوشی میان‌رده Mi 6X که جایگزین Mi 5X خواهد شد، از قابلیت عکاسی پرتره بهره می‌گیرد و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 روی آن اجرا می‌شود. رام MIUI 9 نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

انتظار داریم صفحه‌نمایش به کار گرفته شده در این گوشی میان‌رده، یک نمونه 5.99 اینچی با رزولوشن FHD+ باشد؛ به همین جهت، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش Mi 6X شیائومی، 2 به 1 خواهد بود. این گوشی در دو نسخه با چهار و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و می‌توانید آن‌را با 32 گیگابایت، 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه خریداری نمایید. انتظار داریم مدل مذکور از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی کند. گوشی جدید شیائومی به رنگ مشکی، طلایی آبی، سفید، صورتی، رز گلد، خاکستری و قرمز عرضه خواهد شد و انتظار داریم که در تاریخ 25 آوریل از آن رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱/۲۷
قدرت ظرافت کارایی و کیفیت بالا در کنار قیمتی کاملا مناسب
به عنوان مثال خدمتتون عرض کنم که من قصد خرید نوت ۸ رو داشتم برام دوربین خیلی مهمه
دیدم کیفیت دوربین می نوت ۳ خیلی فراتر از نوت ۸ بود گرفتمش
قیمتش نصف نوت ۸ دوربین و باتری و ظرافتش بالاتر از نوت ۸ خلاصه از هرلحاظ عالیتره
کافیه یه بار با شیائومی کار کنید عاشقش میشید...