خانهاخبار
احتمال عرضه رنگ جدید پرچم‌دار 1000 دلاری اپل؛ iPhone X با رنگ طلایی

احتمال عرضه رنگ جدید پرچم‌دار 1000 دلاری اپل؛ iPhone X با رنگ طلایی

شرکت اپل احتمالاً به‌زودی از رنگ طلایی آیفون 10 رونمایی خواهد کرد؛ رنگ جدید این گوشی به‌تازگی در پایگاه داده FCC فاش شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۷

با اینکه در نگاه اول، این شاید چندان قابل باور نباشد اما به‌نظر می‌رسد اسنادی در FCC وجود دارد که عرضه رنگ طلایی آیفون 10 اپل را تأیید می‌کند. از اولین شایعات پیرامون پرچم‌دار 1000 دلاری اپل، انتظار می‌رفت رنگ طلایی iPhone X به همراه رنگ خاکستری و نقره‌ای توسط اپل عرضه شود؛ با این‌حال، شرکت آمریکایی به رونمایی از دو رنگ خاکستری و نقره‌ای برای پرچم‌دار 2017 خود در ماه سپتامبر اکتفا نمود.

image

هرچند، مدتی بعد اعلام شد که شرکت اپل درنظر دارد تا گوشی پرچم‌دار iPhone X را در یک رنگ جدید عرضه نماید تا بدین شکل، بتواند بخشی از فروش پایین این مدل را جبران کند! به‌تازگی نیز در FCC، تصاویری از رنگ طلایی آیفون 10 به دست آمده است که این مدل را به رنگ طلایی به نمایش می‌گذارد؛ پرچم‌دار گران‌قیمت اپل، فریم فولادی به رنگ طلایی دارد و ضمن اینکه قاب پشتی آن نیز به رنگ طلایی است. رنگ فاش شده از گوشی iPhone X با رنگ طلایی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مطابقت دارد؛ هرچند، برخی جزئیات به‌دست آمده از جمه عرضه آن با نمایشگر LCD، باعث می‌شود تا نسبت به صحت این تصاویر مردد باشیم. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، آیفون 10 از صفحه‌نمایش OLED استفاده می‌کند و تنها گوشی اپل محسوب می‌شود که چنین قابلیتی را ارائه می‌دهد. با این‌حال، فرم کلی گوشی و طراحی آن با نسخه عرضه شده از آیفون 10 اپل، مطابقت دارد.

image

مدل فاش شده از iPhone X، شماره مدل A1903 دارد؛ مدل‌هایی که از پرچم‌دار 1000 دلاری اپل عرضه شده‌اند، شماره مدل A1865، A1901 یا A1902 دارند. اسناد به‌دست آمده در FCC شامل تصاویری است که تاریخ آن‌ها به ماه سپتامبر یا اکتبر 2017 مربوط می‌شود؛ این در حالی است که اسناد مذکور در اوایل ماه جاری میلادی اجازه انتشار یافته‌اند.

image

عرضه رنگ جدید آیفون 10 چندان دور از انتظار نخواهد بود؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، شرکت آمریکایی به‌تازگی رنگ قرمز (Product Red) گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را عرضه کرده است و این احتمال وجود دارد که رنگ جدیدی از آیفون 10 به زودی توسط اپل معرفی شود. شایعات گذشته به عرضه رنگ طلایی (یا مسی) آیفون 10 با نام تجاری Blush Gold اشاره دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)