خانهاخبار
تیزر رسمی گوشی OnePlus 6 منتشر شد

تیزر رسمی گوشی OnePlus 6 منتشر شد

تصویر رسمی توسط شرکت OnePlus منتشر شده است که برخی از مشخصات احتمالی پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی OnePlus 6 را تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲۷

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی گوشی OnePlus 6، تیزرهای بیشتری از پرچم‌دار آینده شرکت وان‌پلاس منتشر می‌شود که طراحی و قابلیت‌های احتمالی این مدل رده‌بالا را فاش می‌کند. ضمن اینکه برخی خبرگزاری‌ها با انتشار تصاویر جعلی، بازار شایعه‌پردازی را پیرامون جانشین OnePlus 5T داغ‌تر می‌کنند.

با این‌حال، تصویری که اخیراً از گوشی OnePlus 6 انتشار یافته است؛ دقت 100 درصدی دارد زیرا این تصویر به صورت مستقیم توسط شرکت OnePlus منتشر شده است. شرکت مذکور، طراحی احتمالی گوشی جدیدش را به نمایش می‌گذارد اما طراحی OnePlus 6 به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست.

همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌شود، پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus در زیر گوشی OnePlus 5T جای گرفته است؛ به همین جهت، صحبت پیرامون طراحی احتمالی آن چندان ساده به‌نظر نمی‌رسد. در تصویری که در اختیار داریم، گوشی OnePlus 6 با درگاه کشیده‌ سیم‌کارت و دکمه‌ی تنظیم صدا قابل مشاهده است. به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار آینده این شرکت چینی، کشیده‌تر و عریض‌تر از گوشی OnePlus 5T باشد؛ البته تفاوت چشمگیری بین این دو گوشی از نظر ابعاد وجود ندارد و این تفاوت بسیار کم است.

image

شایعه شده است که شرکت OnePlus از گوشی پرچمدار جدید خود در تاریخ 5 مه (May) به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد؛ البته شرکت مذکور، این زمان را هنوز تأیید نکرده است. جدیدترین گوشی که توسط شرکت OnePlus عرضه خواهد شد، به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود و در سه مدل عرضه می‌شود؛ مدل پایه با شش گیگابایت رم همراه شده است و اگر به دنبال بهترین نسخه از گوشی OnePlus 6 باشید، امکان خریداری آن با حداکثر هشت گیگابایت رم فراهم خواهد بود. در نسخه‌ پایه، فضای ذخیره‌سازی به 64 گیگابایت محدود شده است اما می‌توانید OnePlus 6 را در دو مدل دیگر با 128 و 256 گیگابایت حافظه خریداری نمایید.

 OnePlus 6 در پنل جلوی خود، Notch دارد؛ در این گوشی، حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای خود را به یک بریدگی کوچک داده است. ضمن اینکه در پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus، خبری از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر نیست و سنسور اثرانگشت در پنل پشتی گوشی جای گرفته است. از آنجایی‌که شایعات پیرامون OnePlus 6 تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عیسی

۱۳۹۷/۱/۲۷
مگه گوشی هم میمیره؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۲۷
هیچ اشاره‌ای دال بر اینکه LED هست یا نیست نشد.
گوشی که LED نباشه، باید بره بمیره