خانهاخبار
Galaxy J2 Pro؛ گوشی هوشمندی که به اینترنت متصل نمی‏‌شود!

Galaxy J2 Pro؛ گوشی هوشمندی که به اینترنت متصل نمی‏‌شود!

عمده تفاوت گوشی‌های هوشمند با ساده در بیشتر بودن قابلیت‌های اتصال آنها به اینترنت است. حال شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی جی 2 پرو را معرفی کرده است که به اینترنت متصل نمی‏‌شود.
۱۳۹۷/۱/۲۶
image

شرکت سامسونگ گوشی هوشمندی به نام Galaxy J2 Pro را معرفی کرده است که در نگاه اول تفاوتی با سایر گوشی‌های هوشمند این شرکت ندارد؛ اما این گوشی جدید قابلیت جدیدی دارد که آن را از سایرین متمایز می‌سازد.

این گوشی جدید فاقد قابلیت اتصال به اینترنت است و بر خلاف دیگر گوشی‌های سامسونگ نمی‌توان با آن به اینترنت وصل شد. این گوشی برای افرادی ساخته شده است که نمی‌خواهند اینترنت حواس آنها را در انجام کار پرت کند. مانند دانش آموزان که در هنگام درس خواندن مشغول اینترنت گردی با گوشی می‌شوند و همه چیز را از یاد می‌برند.

Galaxy J2 Pro نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن qHD در اختیار دارد و از یک پردازنده 4 هسته‌ای به همراه 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری این دستگاه 2600 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که برای انجام کارهای مثل تماس صوتی، پیامک و عکاسی مناسب است.

همانطور که گفتیم این گوشی فاقد ویژگی اتصال به اینترنت 2G, 3G یا وای‌فای است و فعلا قرار است فقط در کشور کره جنوبی فروخته شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۲/۲۴
کاملا و کاملا مطلب اشتباه هسته و من خودم الان با همین گوشی دارم تو سایت نظر مینویسم و کاملا شایعه است و اتفاقا خیلی از قابلیت ۴g خوب پشتیبانی میکنه و رزولوشن اون هم کیفیتش بالاس و همینطور دوربین و قدرت پردازشش من که یک ماهه استفاده میکنم راضی ام

زهرا آیت

۱۳۹۷/۵/۲۵
سلام.
من از نابینایان هستم و اصلا تخصص درباره هک و امنیت ندارم.
فقط خونده بودم که سیستم عامل اندروید آسیبپذیرترین سیستم عامل ممکنه و هکرها علاوه بر رمزنگاری فایلها، به تمامی اطلاعات محرمانه ما دسترسی دارن!
به آپدیت و آنتیویروس و آپدیتهاش هم هیچ علاقه ای ندارم و اصلا برام قابل قبول نیست!
بزرگترین آرزوی من در زمینه موبایل این بود که یک گوشی بخرم که تحت هیچ شرایطی به اینترنت وصل نشه و هیچ نرم افزاری که با فرهنگ و عقاید دینی و ملی ما مخالف باشه مثل facebook نداشته باشم!
که به لطف خدا این مطلب رو پیدا کردم و خوندم.
میشه بفرمایین قیمت این گوشی چقدره و از کجا باید بگیرم؟
با کجا تماس بگیرم؟
چند جا تماس گرفتم و گفتن همچین گوشیی ما نشنیدیم که اینترنت نداشته باشه!
خواهش میکنم کمک کنین منم به آرزوی خودم که داشتن یک گوشی هوشمند بدون آنتی ویروس و نگرانی از آپدیت و دسترسی هکر و سایر مسائل نگران کننده از این دست هست برسم!

..

۱۳۹۷/۱/۲۶
این گوشی رو اگر مفتی هم بدن به کسی !
هیچ کس بَرش نمیداره ...
فک نمیکنم کسی بتونه یک روز بدون اینترنت سَر کنه / اینترنت مثلِ نیکوتین رفته تو خونِ مردم !
جدایی از اینترنت غیرِ ممکن شده دیگه برای همه

Amin

۱۳۹۷/۱/۲۶
این که فاقد اتصال به اینترنت قابلیت محسوب میشه وای چه تکنولوژی ای..

فرهاد

۱۳۹۷/۱/۲۶
اموزش های امنیتی بیشتر بذارید لطفا