خانهاخبار
بهترین گوشی‌های زیر 600 هزار تومان بازار (فروردین 97)

بهترین گوشی‌های زیر 600 هزار تومان بازار (فروردین 97)

اگر بودجه شما برای خرید گوشی بسیار محدود است و به همین دلیل نمی‌تواندی به سراغ گوشی‌های میان‌رده یا رده‌بالا بروید در ادامه این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت کمتر از 600 هزار تومان را معرفی کرده‌ایم.
۱۳۹۷/۱/۲۶

همانطور که قبلا گفتیم یکی از اشتباهات بزرگ کاربران در خرید گوشی‌های هوشمند این است که به سراغ ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌روند. اگرچه ممکن است گوشی هوشمند بسیار ارزانی پیدا کنید که مناسب با بودجه کم شما باشد، شانس زیادی وجود دارد که چند ماه بعد از خرید این گوشی پشیمان شوید و از اینکه چند هزارتومان بیشتر خرج خرید گوشی بهتری نکرده‌اید غصه بخورید.

با این حال ممکن است برخی از کاربران دلیل محکمی برای خرید گوشی‌های ارزان قیمت داشته باشند و به هیچ وجه نتوانند بودجه خود را افزایش دهند. اگر جزو این دسته هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بهترین گوشی‌های هوشمند زیر 600 هزار تومان بازار را به شما معرفی کنیم.

 

Redmi 5A

image

با بودجه‌ای حدود 600 هزارتومان می‌توانید مدل 16 گیگابایتی Redmi 5A شیائومی را از بازار تهیه کنید.

رزولوشن نمایشگر 5 اینچی این گوشی برابر با 720p است و پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425 به عنوان قلب تپنده دستگاه انتخاب شده است. در کنار این پردازنده، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.

دوربین اصلی Redmi 5A کیفیت 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد و ظرفیت باتری آن 3000 میلی‌آمپرساعت است و از اندروید 7 نوقا استفاده می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 560 هزار تومان

 

Y5 (2017)

image

گوشی‌های سری Y هوآوی در هر رنج قیمتی که باشند انتخاب خوبی برای خرید هستند. مدل Y5 (2017) یک گوشی 5 اینچی است که نمایشگر آن کیفیت HD دارد. این گوشی از 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کند و سیستم عامل اندروید 6 روی آن نصب است.

Y5 (2017) هوآوی مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و باتری آن ظرفت 3000 میلی‌آمپرساعتی دارد.

قیمت فعلی: حدود 550 هزار تومان

 

Meizu M5

image

مدل 16 گیگابایتی میزو ام 5 با داشتن بدنه‌ای تمام فلزی یکی از بهترین انتخاب‌ها در این رنج قیمت است.

نمایشگر این گوشی اندازه 5.2 اینچی و کیفیت HD دارد. M5 از یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به صورت پیش‌فرض از نسخه 6 اندروید استفاده می‌کند.

کیفیت دوربین اصلی و دوم این گوشی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل است و باتری آن ظرفیت 3070 میلی‌آمپرساعتی دارد.

قیمت فعلی: حدود 550 هزار تومان

 

Neffos C5 Max

image

یکی دیگر از گوشی‌های هوشمندی که در این رنج قیمت در بازار وجود دارد محصول شرکت شناخته شده TP-Link است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و اندازه نمایشگر 5.5 اینچ است که رزولوشن بسیار خوبی 1080p بهره می‌برد.

کیفیت دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و کیفیت دوربین دوم آن 5 مگاپیکسل است. درون این دستگاه یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد و وظیفه تامین انرژی بر عهده باتری 3045 میلی‌آمپرساعتی آن گذاشته شده است.

قیمت فعلی: حدود 500 هزار تومان

 

Moto C Plus

image

یکی از گوشی‌های ارزانی که به نسبت قیمتش ارزش خرید خوبی دارد مدل Moto C Plus موتورولا است. این گوشی از نمایش5 اینچی HD بهره می‌برد و دارای پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم است. البته Moto C Plus با حافظه رم 1 گیگابایتی نیز در بازار عرضه شده است که تقریبا 100 هزار تومان ارزان‌تر است ولی خرید آن را پیشنهاد نمی‌کنیم.

این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو دارد که از عکس‌های آن انتظار زیادی نباشید داشت. موتو سی پلاس به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 استفاده می‌کند و یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد.

قیمت فعلی: حدود 470 هزار تومان

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سینا

۱۳۹۹/۸/۱۷
دوست عزیز سلام.اقا من میخوام گوشی بخرم. که یه نوکیا ۲ و ۳ هم تو لیست این چندتایی که پولم میخوره هست. گوشیای خوبین نوکیا ۲ و ۳ ایا؟

key1

۱۳۹۷/۱/۲۷
میزو ام5 تمام پلاستیکه و پردازندش 8 هستست

آرمان

۱۳۹۷/۱/۲۶
سلام واقعا نمیدونم یعنی گوشی های نوکیا 2 و نوکیا 3 نمیتونست تو این لیست باشه