خانهاخبار
اطلاعات جدید از نمایشگر و باتری Galaxy Note 9 سامسونگ

اطلاعات جدید از نمایشگر و باتری Galaxy Note 9 سامسونگ

حالا که مدتی از معرفی و عرضه دوگانه Galaxy S9 می‌گذرد، منتظر معرفی فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 هستیم. تازه‌ترین گزارش‌ها مدعی شده‌اند که این گوشی صفحه نمایش 6.4 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد.
۱۳۹۷/۱/۲۶

به نظر می‌رسد که در خلال هفته‌های آینده شاهد انتشار شایعه‌های بیشتری درباره Galaxy Note 9 سامسونگ باشیم چراکه روند عرضه جهانی Galaxy S9 و S9 Plus این سازنده دیگر کاملا اجرا شده است و به تاریخ رونمایی از فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم. تازه‌ترین شایعه‌های مربوط به Galaxy Note 9 چند روز پیش منتشر شدند و ادعا کردند که این پرچمدار قرار است با صفحه نمایش 6.4 اینچی معرفی شود و از باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره ببرد. نظر شما درباره این شایعه‌ها چیست؟ اگر کمپانی سامسونگ واقعا قصد داشته باشد Galaxy Note 9 را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز کند، این تکنولوژی باید به فضای موردنیاز خود در باتری گوشی دست یابد و همچنین اندازه صفحه نمایش هم کمی بزرگ‌تر در نظر گرفته شود.

آیا تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش به ارتقای سایر ویژگی‌های گوشی منجر می‌شود؟

البته این اولین باری نیست که می‌شنویم فبلت Galaxy Note 9 قرار است به صفحه نمایش بسیار بزرگ مجهز شود. یکی از منابع موثق هم چندی پیش در گزارشی اذعان داشت کمپانی سامسونگ مدتهاست که روند تولید پنل‌های 6.38 اینچی را برای پرچمدار بعدی خود از سری Note آغاز کرده است. از طرفی افزایش اندازه صفحه نمایش می‌تواند در نتیجه تلاش سامسونگ برای کاهش حاشیه‌های پنل اینفینیتی یا حتی به خاطر تعبیه حسگر اثرانگشت درون آن به وجود آمده باشد. هنوز زمان زیادی تا تاریخ احتمالی رونمایی از Note 9 باقی مانده و برای پیش بینی درباره آن کمی زود است. افشاگر معروفی با نام کاربری Ice Universe که تا به حال اطلاعات معتبری درباره گوشی‌ها منتشر کرده است، ادعا می‌کند که ظرفیت باتری Galaxy Note 9 معادل 3850 یا 4000 میلی آمپر ساعت است و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که کمپانی سازنده احتمالا هنوز هم در این باره تصمیم نهایی اتخاذ نکرده است.

image

البته این موضوع از سوی سامسونگ کاملا معمولی به نظر می‌رسد چراکه این غول تکنولوژی ساخت و آزمایش پروتوتایپ‌های متعدد با ویژگی‌های کمی متفاوت را مرسوم کرده است. اگر بخواهیم به اتفاقات و گوشی‌های قبلی سامسونگ استناد کنیم، باید بگوییم که پیش از این هم درباره برخی از آن‌ها چنین شایعه‌هایی منتشر شده بود اما اغلبشان صحت نداشتند و به حقیقت نپیوستند. به همین خاطر بهتر است فعلا به عنوان شایعه به آن‌ها نگاه کنیم و منتظر انتشار گزارش‌های بعدی و همچنین فاش شدن مشخصات فنی گوشی مذکور بمانیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علي

۱۳۹۷/۱/۲۶
اميدوارم منفجر نشه ?